Shlush Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Det var alt som skulle til og jeg vet hvor du evt skal ha valp fra "Mine" valpeplaner er jo en uendelig historie, så den fortsetter nok ut i 2013 hahaha, ja nei! Du er jo såpass kjent i miljøet at jeg ikke hadde forventet noe annet Ikke minst kjenner du godt til hannhunden :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Nå skrev jeg ikke noe i valpetråden for 2012, for å ikke jinxe valpeplan nummer X. Men det hjalp ikke, tispen gikk tom. Fikk tilbud om valp fra et annet kull, men det passet ikke med all jobbingen min for tiden, så nå legger jeg valpeplaner for 2013. 16th time is the charm? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Om det ikke skulle dukke opp en passende omplasseringshund før den tid er det en viss mulighet for valp her også. For andre år på rad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 I wish... Heldige dere som kan glede dere til det. Leja er jo ikke elleve måneder engang, men skulle gjerne hatt en valp til altså! Håper på portisvalp i 2014 liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Ehmm... Venter i spenning på om det kommer en tispevalp i oktober Så da blir det i såfall en 2012-valp... Jeg er så spent at jeg nesten dævver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Ehmm... Venter i spenning på om det kommer en tispevalp i oktober Så da blir det i såfall en 2012-valp... Jeg er så spent at jeg nesten dævver! Og der ble jeg passe nysgjerrig på hvor du skal ha fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Det får holde med at jeg ufrivillig/villig får en ny hund hvert år ikke planlagt noe Selvom pia har sikkert 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Maja skal ha et kull med en kjekk svenske. Og kommer det en fin tispevalp, så skal hun bli her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 "Mine" valpeplaner er jo en uendelig historie, så den fortsetter nok ut i 2013 Hysj da! Nå må det gå bra snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Og der ble jeg passe nysgjerrig på hvor du skal ha fra Det blir enda en Norwinstars på meg Denne gangen som fôrvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Jeg håper på flere langneser rundt mars 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Det blir forehåpentligvis noe i 2013 på meg. Alle de gode kombinasjonene jeg liker har alt for få tisper, og jeg nekter å ta hanne, så da får jeg vente. Ser ut som jeg henter i DK på vårparten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 (endret) oops, feil tråd... Endret 20. September 2012 av Mollymor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 20. September 2012 Rapporter Share Skrevet 20. September 2012 Kanskje :angel: ... kanskje ikke. Vi får se! Har lyst på en litt mindre hund, som kompis til Vito, men vi får se om timingen blir rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 *Drømme, drømme* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Om det ikke skulle dukke opp en passende omplasseringshund før den tid er det en viss mulighet for valp her også. For andre år på rad En til svarting? Men dere, om valpen blir født i 2012 og leveringsklar i 2013, hører man da til i valpegjengen 2012 eller 2013? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Men dere, om valpen blir født i 2012 og leveringsklar i 2013, hører man da til i valpegjengen 2012 eller 2013? Jeg regner det som en 2013 valp, for det er da jeg får den i hus. Hector feks er født i 2010. Men jeg fikk han ikke før i 2011, så han er min 2011 valp. (Boris fikk jeg 30 desember 2007, han var 2007 valp ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 En til svarting? Ikke nødvendigvis. Har en rase til eg kikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Ikke nødvendigvis. Har en rase til eg kikker på Hemmelig rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Hemmelig rase? Sier eg hvilken rase det er går det sikkert gæernt Neida, kikker litt på pyreneisk gjeterhund med korthåret hode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Har ville forhåpninger om en valp i 2012 men pga jinx-guden, så blir det sikkert ikke noe.. kanskje i 2013?? Ønsker veldig en liten kelpiefrøken som skal være Pippi til Striders Emil.. (Eller eventuelt en Annika til Striders Emil.. den må ikke være like.. hva skal man si .. like få-ting-til-å-skje som Strider.. moro hvis den er det da, og moro hvis den ikke er det.. denne lille hypotetiske kelpiefrøkna..) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Jeg syns jinx-guden kan holde fingrene av fatet litt så det kommer kelpievalper før vi er på plan Æ og Ø liksom. Jeg skal forøvrig ikke ha 2013-valp. Det holder i lange baner med 2012-valpen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Sier eg hvilken rase det er går det sikkert gæernt Neida, kikker litt på pyreneisk gjeterhund med korthåret hode Haha, tvilsomt Tvi tvi, gi meg en lyd om du vil han noe innputt på oppdrettere Har ville forhåpninger om en valp i 2012 men pga jinx-guden, så blir det sikkert ikke noe.. kanskje i 2013?? Ønsker veldig en liten kelpiefrøken som skal være Pippi til Striders Emil.. (Eller eventuelt en Annika til Striders Emil.. den må ikke være like.. hva skal man si .. like få-ting-til-å-skje som Strider.. moro hvis den er det da, og moro hvis den ikke er det.. denne lille hypotetiske kelpiefrøkna..) Med Strider som utgangspunkt hadde jeg muligens ønsket meg en Annika fremfor en Pippi tror jeg! Tvi tvi, krysser fingrene for positive tilbakemeldinger snart Jeg skal forøvrig ikke ha 2013-valp. Det holder i lange baner med 2012-valpen min. Helt sikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Her drømmes det om en (forløpig bestemt jente då) ds valp innen 2 år.. Santo gulle er da 6-7 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Blir vel med stor sannsynlighet satt ut en tispe herfra, hvem - hva - hvor er jeg usikker på enda, men jeg beholder nok noe fra noe kjenner jeg meg selv rett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts