Carina Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Disse? Ja! Tusen takk! Hvorfor kan det ikke bare komme opp når jeg googler. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Det teppet blir SÅ FINT! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Råfint @, hvordan ser det ut på baksiden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Takk for fine kommentarer. Det går jammen meg sakte fremover, men har heldigvis ikke gått lei enda. Hehe, baksiden, @Kaja ? Er den så viktig da? Neida, skal vise bilde: Litt blurry, men, men. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med baksiden. Oppskriften lar det bare være som det er, men et annet alternativ er jo å fôre det. Først skal jeg uansett lage ferdig midtdelen. Så er det å klippe opp og strikke kant rundt. @Annegru : Både huer og kofte ble kjempefine! Har lyst til å begi meg ut på et genser/jakkeprosjekt selv snart, men ikke helt sikker på hva jeg vil forsøke meg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Pent bak også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 11. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Takk, @Bones jeg er veldig fornøyd med kofta, og er glad den hadde raglansfelling, er allergisk mot å montere... Begge småkusinene ble veldig glade for luene sine det er så gøy å strikke til folk som virkelig setter pris på det Og jeg må ta av meg hatten for sauepleddet. Det er kjempeflott, og utrolig imponerende!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Hvem vil kle ungen sin i en nipple hat?? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Jeg fikk en fantastisk bok av en venninne! Så da har jeg begitt meg ut på et prosjekt med slike mønstre, kjempegøy! Nå lages en bitteliten genser 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 For en fantastisk gave! Jeg fikk selbuvotter av tante og noen helt episke strømper av mamma til jul som jeg tenkte jeg skulle vise dere for å bare understreke hva slags genetisk press jeg opplever om jeg tar i et par strikkepinner. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Ferdig med genseren min En knapp i manko i løpet av dagen siden knappefesting er noe herk og dermed tok jeg den kjappe og dårlige metoden når de skulle festes... Hadde tenkt å legge ut skrytebilde, men å ta bilde av seg selv med genser på hvor genseren liksom skal framheves var ikke lett Men det er denne jeg har lagd. I samme garn og farge. Fantastisk mykt og deilig garn, røter en del, men det er verdt det så langt i hvert fall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Jeg fikk en fantastisk bok av en venninne! Så da har jeg begitt meg ut på et prosjekt med slike mønstre, kjempegøy! Nå lages en bitteliten genser Kjempe flott mønster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Synes at dette er litt morsomt jeg: Alle vil ha OL-luen "Kombinasjonen av gull, garn og TV har fått fart på heklepinner over hele landet." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Se hva jeg har strikket: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Da jeg så disse OL-luene for første gang så tenkte jeg egentlig at de ikke var særlig fine. Babyblått og rødt sammen?! ...men nå har jeg jammen meg laget meg en selv. Fargene ser litt rare ut i dette lyset. Må også feste tråder. Med dobbel tråd og heklenål i str. 4,5(det største jeg har brukt tidligere er 2,5) så gikk jo dette unna i rasende fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg synes hele antrekket deres er helt grusomt jeg Ser ut som de er fra Russland eller noe, sånn fargemessig. Får ingen norsk assosiasjon siden det er så lite rødt. Men heldigvis er det prestasjonene som gjelder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Håper det er greit at jeg poster link her. Det er veldig populært å strikke om dagen, på skolen, og flere av jentene strikker babytepper til dette prosjektet: http://www.amandaprosjektet.org Synes det var ett fint tiltak, og tenkte kanskje noen her inne hadde lyst til å strikke litt til ett godt formål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Håper det er greit at jeg poster link her. Det er veldig populært å strikke om dagen, på skolen, og flere av jentene strikker babytepper til dette prosjektet: http://www.amandaprosjektet.org Synes det var ett fint tiltak, og tenkte kanskje noen her inne hadde lyst til å strikke litt til ett godt formål? Strikker prematurtepper til NFI Hordaland Har en pause nå, men har levert en del tepper etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Strikker prematurtepper til NFI Hordaland Har en pause nå, men har levert en del tepper etter hvert. Strikker du etter noe spesiell oppskrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Strikker du etter noe spesiell oppskrift? Nei, hva som helst egentlig. Synes det er en grei måte å prøve ut nye mønster og teknikker på Vet det er mange som strikker nøstebarnteppet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mer garn før jeg hadde brukt opp garnet jeg allerede hadde, men likevel så har jeg nå mer garn enn for en måned siden. Hva skjedde?! Flere med samme problem? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mer garn før jeg hadde brukt opp garnet jeg allerede hadde, men likevel så har jeg nå mer garn enn for en måned siden. Hva skjedde?! Flere med samme problem? Ja.... Senest i dag handlet jeg inn raggegarn til tre (!) par med ullsokker til. Ble så gira når jeg klarte å strikke sokk, at jeg nå skal strikke både til meg og samboer. Og så fant jeg en skikkelig søt sparkebukse som jeg har lyst til å strikke til tantebarnet, så da får jeg vel handle garn til det i morgen. Uff, så leit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mer garn før jeg hadde brukt opp garnet jeg allerede hadde, men likevel så har jeg nå mer garn enn for en måned siden. Hva skjedde?! Flere med samme problem? Ja, jeg er også garnjunkie. Det er så mye lekkert man kan strikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Nesten avvent garnjunkie her. Har vert flink til å strikke opp det eg har, og bare kjøpe nytt garn til spesifikke prosjekter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene. Til mitt forsvar så har det meste av garnet jeg har kjøpt i det siste vært påfyll til pleddprosjektet mitt. Kjøper kun garn til spesifikke prosjekter, for ellers så tror jeg at garnsamlingen min hadde vokst litt for fort. Litt av problemet mitt er haugene med restegarn jeg opparbeider meg. Hva skal jeg gjøre med alt sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Jeg tør ikke poste linken til garnstashet mitt. No way. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts