Teserere Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Ink er fargen du allerede strikker med Når du strikker inn en tråd av annen farge (altså f.eks grønn) så vil det åpne seg et hull når du trekker ut den grønne etterpå. Du strikker bare 9 grønne masker, fortsetter som vanlig med grunnfargen. Da vil det bli 9 grønne masker som blir et hull når du trekker det ut Jeg suger til å forklare. Regner med det er Marius du strikker? Ink er den blå. Men hva gjør jeg på neste runde over de m da? Må jeg ikke legge opp 9m igjen? Eller skal jeg da strikke med blå i de grønne ?? Siter
Kaja Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Men hva gjør jeg på neste runde over de m da? Må jeg ikke legge opp 9m igjen? Eller skal jeg da strikke med blå i de grønne ?? Bare strikk i de grønne Høres helt merkelig ut men du ser det når du trekker ut den tråden og plukker opp masker når du skal lage beina Siter
Teserere Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Bare strikk i de grønne Høres helt merkelig ut men du ser det når du trekker ut den tråden og plukker opp masker når du skal lage beina Ca sånn? Siter
AussieAllTheWay Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Jeg kan forresten rapportere om at lua ble tova til slutt, litt vel mye. Havna på 60 den gitt, enda jeg skulle gi 40 grader en sjanse til, bare på et annet program. Jaja, da vet jeg at garnet er tovbart i det minste. Blir å strikke noen testlapper til å finne ut av tovinga og maskinen min, i stedet for å ødelegge prosjekter. Godt den lua var veldig enkel og kjapp å strikke. har du forsøkt å skylle lua i litt balsam og strekke den ut til rett str? Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Akkurat nå har jeg strikket ferdig noe til noen. Humtidum. 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Kanskje du har strikket et knøttlite plagg til "noen" som ikke har fortalt til så mange at sånt kommer til nytte om en tid? Hm. Tror ikke jeg skal si så mye mer akkurat nå, men vi kommer vel tilbake til saken! Siter
ida Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Har vi ventet lenge nok nå @Pippin&Symra ? Eller trenger vi kanskje egentlig ikke å lure så fært?? Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Jeg har bare strikket noe til en sonis som denne sonisen vet om, men så synes jeg at denne sonisen kan få se denne tingen før jeg sier hva det er. Når denne sonisen har fått det så kan jeg legge ut et bilde av det. Siter
Khela Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Skulle ønske jeg kunne strikke (dvs orket å lære meg det) 2 Siter
Artemis Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Prosjekt pledd har hatt lite fremgang i det siste ettersom jeg har konsentrert meg om andre prosjekt, men nå er jeg i gang igjen. Har ikke vokst så mye siden jeg viste dere sist, men legger ut nytt bilde likevel. Jeg synes alltid at det ser så lite ut på bilder i forhold til i virkeligheten, så forsøkte å legge en bilnøkkel ved som størrelsesreferanse (man tager hvad man haver ), men synes fremdeles at det ser lite ut da. Måler nå ca. 60 cm i lengde, så jeg er dessverre ikke halvveis enda. Må improvisere litt med mønsteret underveis for å få det til ønsket lengde. Skulle ønske jeg kunne strikke (dvs orket å lære meg det) Aldri for sent! 6 Siter
Khela Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Prosjekt pledd har hatt lite fremgang i det siste ettersom jeg har konsentrert meg om andre prosjekt, men nå er jeg i gang igjen. Har ikke vokst så mye siden jeg viste dere sist, men legger ut nytt bilde likevel. Jeg synes alltid at det ser så lite ut på bilder i forhold til i virkeligheten, så forsøkte å legge en bilnøkkel ved som størrelsesreferanse (man tager hvad man haver ), men synes fremdeles at det ser lite ut da. Måler nå ca. 60 cm i lengde, så jeg er dessverre ikke halvveis enda. Må improvisere litt med mønsteret underveis for å få det til ønsket lengde. Aldri for sent! Men så var det det veldig viktige ordet "orket" da haha.. Skjønner ikke at du har så god tålmod som med teppet jrg. Råflink er du Siter
Betty Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 har du forsøkt å skylle lua i litt balsam og strekke den ut til rett str? Jepp, fikk den større men ikke i nærheten av stor nok. 1 Siter
Annegru Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Nordkappkofta mi er ferdig! Og så har jeg strikket to luer til småkusinene mine Sent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter
Carina Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Er det noen som vet om et ullsokkmønster med rev på? Det hadde nettopp kommet og blitt utsolgt i en håndarbeidsbutikk, og mamma hadde veldig lyst på det, men jeg har lett og lett og finner det ikke. Siter
Snoffe Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Har begynt å strikke den berømt skappel genseren. Syntes det er en fin genser å begynne med siden det er første genseren jeg strikker. Blir i en litt sånn dus blåfarge. Gleder meg til å bli ferdig 1 Siter
Ingidano Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Er det noen som vet om et ullsokkmønster med rev på? Det hadde nettopp kommet og blitt utsolgt i en håndarbeidsbutikk, og mamma hadde veldig lyst på det, men jeg har lett og lett og finner det ikke. Disse? Siter
Carina Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Disse? Ja! Tusen takk! Hvorfor kan det ikke bare komme opp når jeg googler. 1 Siter
Kaja Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Råfint @, hvordan ser det ut på baksiden? 1 Siter
Artemis Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Takk for fine kommentarer. Det går jammen meg sakte fremover, men har heldigvis ikke gått lei enda. Hehe, baksiden, @Kaja ? Er den så viktig da? Neida, skal vise bilde: Litt blurry, men, men. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med baksiden. Oppskriften lar det bare være som det er, men et annet alternativ er jo å fôre det. Først skal jeg uansett lage ferdig midtdelen. Så er det å klippe opp og strikke kant rundt. @Annegru : Både huer og kofte ble kjempefine! Har lyst til å begi meg ut på et genser/jakkeprosjekt selv snart, men ikke helt sikker på hva jeg vil forsøke meg på. Siter
Annegru Skrevet 11. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Takk, @Bones jeg er veldig fornøyd med kofta, og er glad den hadde raglansfelling, er allergisk mot å montere... Begge småkusinene ble veldig glade for luene sine det er så gøy å strikke til folk som virkelig setter pris på det Og jeg må ta av meg hatten for sauepleddet. Det er kjempeflott, og utrolig imponerende!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Teserere Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Hvem vil kle ungen sin i en nipple hat?? 3 Siter
Recommended Posts