Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndarbeidstråd!


Annegru
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sjekk ut min kule pappa med sin nye jakke!

Sånn ble den!  Guttungen var nok synlig i barnehagen i dag   Garnet ble veldig kult heklet opp. Forsøkte å ta nærbilde, men fargene ble litt wonky. 

Jeg elsker jobben min men jeg hater jobben min. Nå skal de kjøre sånn superteit greie med Hatteonsdag på førstkommende onsdag. Jeg kan virkelig ikke fordra sånt! Men man blir jo pokker meg straffa for

Posted Images

Takk for fine kommentarer. :) Det går jammen meg sakte fremover, men har heldigvis ikke gått lei enda.

Hehe, baksiden, @Kaja ? Er den så viktig da? :whistle: Neida, skal vise bilde:

photo51_zpsd2a046c7.jpg?t=1392063649

Litt blurry, men, men. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med baksiden. Oppskriften lar det bare være som det er, men et annet alternativ er jo å fôre det. Først skal jeg uansett lage ferdig midtdelen. Så er det å klippe opp og strikke kant rundt.

@Annegru : Både huer og kofte ble kjempefine! :) Har lyst til å begi meg ut på et genser/jakkeprosjekt selv snart, men ikke helt sikker på hva jeg vil forsøke meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, @Bones :) jeg er veldig fornøyd med kofta, og er glad den hadde raglansfelling, er allergisk mot å montere... Begge småkusinene ble veldig glade for luene sine :) det er så gøy å strikke til folk som virkelig setter pris på det :D

Og jeg må ta av meg hatten for sauepleddet. Det er kjempeflott, og utrolig imponerende!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med genseren min :) En knapp i manko i løpet av dagen siden knappefesting er noe herk og dermed tok jeg den kjappe og dårlige metoden når de skulle festes...

Hadde tenkt å legge ut skrytebilde, men å ta bilde av seg selv med genser på hvor genseren liksom skal framheves var ikke lett :no:

Men det er denne jeg har lagd. I samme garn og farge. Fantastisk mykt og deilig garn, røter en del, men det er verdt det så langt i hvert fall :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så disse OL-luene for første gang så tenkte jeg egentlig at de ikke var særlig fine. Babyblått og rødt sammen?!

olieina_zps5931783c.jpg

...men nå har jeg jammen meg laget meg en selv. :lol::icon_redface:

photo54_zps22a41501.jpg?t=1392253736

Fargene ser litt rare ut i dette lyset. Må også feste tråder. Med dobbel tråd og heklenål i str. 4,5(det største jeg har brukt tidligere er 2,5) så gikk jo dette unna i rasende fart. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er greit at jeg poster link her. Det er veldig populært å strikke om dagen, på skolen, og flere av jentene strikker babytepper til dette prosjektet: http://www.amandaprosjektet.org

Synes det var ett fint tiltak, og tenkte kanskje noen her inne hadde lyst til å strikke litt til ett godt formål? :)

Strikker prematurtepper til NFI Hordaland :) Har en pause nå, men har levert en del tepper etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mer garn før jeg hadde brukt opp garnet jeg allerede hadde, men likevel så har jeg nå mer garn enn for en måned siden. :icon_redface: Hva skjedde?! :huh:

Flere med samme problem? :lol:

Ja.... :icon_redface: Senest i dag handlet jeg inn raggegarn til tre (!) par med ullsokker til. Ble så gira når jeg klarte å strikke sokk, at jeg nå skal strikke både til meg og samboer. Og så fant jeg en skikkelig søt sparkebukse som jeg har lyst til å strikke til tantebarnet, så da får jeg vel handle garn til det i morgen. Uff, så leit. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mer garn før jeg hadde brukt opp garnet jeg allerede hadde, men likevel så har jeg nå mer garn enn for en måned siden. :icon_redface: Hva skjedde?! :huh:

Flere med samme problem? :lol:

Ja, jeg er også garnjunkie. Det er så mye lekkert man kan strikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene. :teehe:

Til mitt forsvar så har det meste av garnet jeg har kjøpt i det siste vært påfyll til pleddprosjektet mitt. Kjøper kun garn til spesifikke prosjekter, for ellers så tror jeg at garnsamlingen min hadde vokst litt for fort. :P

Litt av problemet mitt er haugene med restegarn jeg opparbeider meg. Hva skal jeg gjøre med alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...