Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Jeg skal føde på torsdag ifølge bror.

Fredag ifølge Soelvd, Øivind og mamma.

Lørdag under MGP finalen ifølge Whoopsis. ( :lol: )

Og søndag ifølge svigermor.

Noen fler som vil gjette? :P

Jeg er ihvertfall ganske forventningsfull med tanke på helgen nå! :ahappy:

Kan vi gjette antall, kjønn og farger også?

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Jeg skal føde på torsdag ifølge bror.

Fredag ifølge Soelvd, Øivind og mamma.

Lørdag under MGP finalen ifølge Whoopsis. ( :lol: )

Og søndag ifølge svigermor.

Noen fler som vil gjette? :P

Jeg er ihvertfall ganske forventningsfull med tanke på helgen nå! :ahappy:

Hvis jeg er bedre til å gjette enn Øivind, da blir jeg ganske fornøyd! Heia lørdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi gjette antall, kjønn og farger også?

Ja! :lol: :lol:

Jeg har en følelse på fredagen jeg. Men tørr ikke å si noe, termingjetting er jeg ikke like god på :aww:

Å nå er det endel på fredagen altså! :ahappy:

(Jeg tror jeg har gått glipp av hva det er du er god på?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så spennende Marie! På grunn av deg drømte jeg at jeg var høygravid (uten at jeg hadde merket det selv) og måtte til A-hus for å føde, men vi måtte ta bussen og stoppe innom Kiwi for å kjøpe energy-bar så jeg fikk energi til fødselen. Det var et sabla stress, så jeg håper Øivind står parat til å kjøre deg anytime! :lol:

Jeg tipper forøvrig søndag :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så spennende Marie! På grunn av deg drømte jeg at jeg var høygravid (uten at jeg hadde merket det selv) og måtte til A-hus for å føde, men vi måtte ta bussen og stoppe innom Kiwi for å kjøpe energy-bar så jeg fikk energi til fødselen. Det var et sabla stress, så jeg håper Øivind står parat til å kjøre deg anytime! :lol:

Jeg tipper forøvrig søndag :)

Så koselig! :lol:

Håper vi slipper både buss og butikk i den situasjonen! :P Men ellers var det jo ikke så dumt drømt, for sånne energiting har vi fått beskjed om at det kan være lurt å ta med, så det ligger sjokolade og annen proviant i fødebagen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på torsdag ifølge bror.

Fredag ifølge Soelvd, Øivind og mamma.

Lørdag under MGP finalen ifølge Whoopsis. ( :lol: )

Og søndag ifølge svigermor.

Noen fler som vil gjette? :P

Jeg er ihvertfall ganske forventningsfull med tanke på helgen nå! :ahappy:

Søndag kommer hun, tror jeg. Søndags formiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo føde snart så jeg kan komme på besøk liksom :aww: :-P

Vet ikke hva jeg skal tippe jeg. Jeg har ingenting planlagt så da vet jeg ikke. For lill fødte på fagprøve festen min :lol:

Skynd deg å melde på et stevne eller noe a!

Koselig med flere som gjetter! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten søndag på morsdagen, eller neste onsdag på bursdagen min :aww:

Jeg vil ha valp også, hrmf. Må vel kjøpe selv. :getlost: sånn siden jeg er ferdig med den babygreien.... nei vent!! Jeg fikk jo før alle dere andre!! Slo dere med 19,5 år!!! :punk::teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ. Mulig sykehustur inatt. Fikk plutselig feber her (39,2 og har til vanlig 36,5), og venter på at føden skal ringe opp igjen.

Så kjedelig! Håper du slipper føden i natt :)

Marie: jeg tipper mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på torsdag ifølge bror.

Fredag ifølge Soelvd, Øivind og mamma.

Lørdag under MGP finalen ifølge Whoopsis. ( :lol: )

Og søndag ifølge svigermor.

Noen fler som vil gjette? :P

Jeg er ihvertfall ganske forventningsfull med tanke på helgen nå! :ahappy:

Du får en hann natt til torsdag :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper! Med mindre feberen blir høyere eller hver minste ting forandrer seg. Jeg er jo helt oppegående, om enn varm og føler meg ikke dårlig men fødelegen var litt bekymret da det kan indikere infeksjon et eller annet sted. Gutten er aktiv, så da tenker jeg ting er bra! Er lenge til min tur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper! Med mindre feberen blir høyere eller hver minste ting forandrer seg. Jeg er jo helt oppegående, om enn varm og føler meg ikke dårlig men fødelegen var litt bekymret da det kan indikere infeksjon et eller annet sted. Gutten er aktiv, så da tenker jeg ting er bra! Er lenge til min tur :lol:

Si i fra om dere trenger meg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde noen hadde fødet jeg, så mye skriverier liksom. Tør ikke gjette noen termindato, siden det er en ca 5 ukers variabel som er normalen. Men Garmen føder først altså.

Oppe i otta og vi har allerede kranglet. Han VIL ha på seg en Moods of Norway bukse som jeg mener er for stor og at ikke passer i barnehagen. Den er strls 104, han bruker 92.

Gjett hvem som vant diskusjonen? Enn så lenge, må prøve med litt list..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde noen hadde fødet jeg, så mye skriverier liksom. Tør ikke gjette noen termindato, siden det er en ca 5 ukers variabel som er normalen. Men Garmen føder først altså.

Oppe i otta og vi har allerede kranglet. Han VIL ha på seg en Moods of Norway bukse som jeg mener er for stor og at ikke passer i barnehagen. Den er strls 104, han bruker 92.

Gjett hvem som vant diskusjonen? Enn så lenge, må prøve med litt list..

Føder gjerne når som helst jeg asså, er rimelig lei :P Men jeg tror Soelvd får først, og jeg satser også på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føder gjerne når som helst jeg asså, er rimelig lei :P Men jeg tror Soelvd får først, og jeg satser også på lørdag!

Kraftige kynnere betyr (uheldigvis for Soelvd) ofte ingenting. . Det er mange som ikke merker noe før riene er skikkelig i gang. Så ingenting er avgjort før første mann ligger på føden! Eller..er ferdig på føden. Kjenner ei som fikk rier en dag etter meg og fødte før meg. Sånt er urettferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...