tm100021 Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 OI!!! Gratulerer WED!!! Herregud, grattis :D Stusset på hvor du var tidligere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Neida, bare lei av å skrive monolog. Dagens store spørsmål er om jeg skal ta med sykehuskofferten om jeg skal reise bort en natt og en dag? Er det hysterisk? Ikke hysterisk. Jeg trodde ikke helt på at vannet mitt hadde gått når jeg dro inn med soph, og angret på at jeg ikke hadde med meg no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. :D Edit: Og så GRATULEREEEER da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Deeer var du! Gratulerer så utrolig mye her og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. Gratulerer!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer, Wednesday! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Wed! Så ufattelig moro! Gratulerer så utrolig masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Fantastisk Wed!!! *hoppe og sprette* Gratulerer med dobbel lykke! Hvordan gjør man det egentlig? Jeg har problemer med å se meg mett på en, med to hadde jeg tatt opp sjeling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer Wednesday! Kvikt ekspedert må jeg si, "borte" en dag bare liksom.. Hilse A-kullet fra oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Hils Arild-Anton og Anton-Arild fra oss da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer så mye, Wed!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. Hurra!! Så casual av deg btw, hehehe. Og signerer Loke, hvordan i alle dager ha to.. Jeg hadde evig nok med å se på min ene, to hadde blitt overload og sjeling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. Gratulerer så mye gleder meg til å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer så mye med tvillingene Wed! Nyt tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Dobbel grattis Wednesday! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer wednsday Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Grattis Wednesday!!!!! Gleder meg til å høre og se mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Gratulerer så mye Wednesday!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 A-kullet er her Vi er fornøyde med både antall og kjønnsfordeling Bilder kommer senere. Jeg er litt immobil for øyeblikket. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Vil se bilde! Hva kan være viktigere å holde på med akkurat nå enn å vise oss bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts