Fillerya Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Hurra! Gratulerer så mye med guttene, wed! Gleder meg masse til bilder Håper formen er god og at det går bra med alle sammen.
ida Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Syns egentlig det er litt koselig at det er viktigere å oppdatere sonen enn FB, jeg Gleder meg til masse bilder og oppdateringer om Akullet, når tiden er inne 6
*Marianne* Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Takk for grattiser De er veldig fine. Jeg er superdårlig etter keisersnittet, så klarer ikke komme meg ut av senga. Men folka her har lovet at jeg vil føle meg bedre i morgen, så da kan jeg ta bilde . Bruk ivertfall den hjelpen du kan få mens de fortsatt vil ha deg der:) det er jo ofte ikke så lenge (men kanskje litt lenger med tvillinger?)
Wednesday Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Tror jeg skal være her ca en uke Overvurderte formen min litt, så er tilbake i senga. Må ha litt jern og kvalmestillende. Har ennå ikke skifta en eneste bleie, men pappaen er flink 5
Kaja Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Tror jeg skal være her ca en uke Overvurderte formen min litt, så er tilbake i senga. Må ha litt jern og kvalmestillende. Har ennå ikke skifta en eneste bleie, men pappaen er flink Gratulerer så mye :D :D Veldig spent på bilder og navn!
Mud Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Tror jeg skal være her ca en uke Overvurderte formen min litt, så er tilbake i senga. Må ha litt jern og kvalmestillende. Har ennå ikke skifta en eneste bleie, men pappaen er flink Fælt å si det, men det tror jeg nesten er litt positivt. Jeg var jo lenket til sengen så pappaen ble kastet ut i det, helt alene. Og det skal han ha, han tok virkelig ansvar for bleieskift. Når han var hjemme kunne jeg bare glemme å skifte bleie, det var hans greie, der følte han at han hadde stålkontroll Så fikk jeg heller ta det andre. Jeg så stor forskjell på han og mange andre fedre der. De føler ofte at de ikke er flinke nok tror jeg. Sier som de andre, gleder meg til bilder!
soelvd Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Gleeeder meg til bilde! Er spørsmål. Vi ser at Tuva tydelig forstår at vi spiser mat nå. Hun blir ikke sutrete eller vil ha (men gaper stort når noe er i nærheten av henne ). Bør vi ta hensyn til det og gi henne mat samtidig?
Wednesday Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Fælt å si det, men det tror jeg nesten er litt positivt. Jeg var jo lenket til sengen så pappaen ble kastet ut i det, helt alene. Og det skal han ha, han tok virkelig ansvar for bleieskift. Når han var hjemme kunne jeg bare glemme å skifte bleie, det var hans greie, der følte han at han hadde stålkontroll Så fikk jeg heller ta det andre. Jeg så stor forskjell på han og mange andre fedre der. De føler ofte at de ikke er flinke nok tror jeg. Sier som de andre, gleder meg til bilder! Ja, det er faktisk litt bra. Han tar masse ansvar! Jeg ligger med drypp akkurat nå, så han tok med seg begge to alene for å gå til undersøkelse hos barnelege Og han vugger og gynger dem hele dagen La et bilde på facebook nå, men det er så knotete å få det hit med mobilen.
Annegru Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Gratulerer med nydelige guttebebiser, Wednesday
tm100021 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Gleeeder meg til bilde! Er spørsmål. Vi ser at Tuva tydelig forstår at vi spiser mat nå. Hun blir ikke sutrete eller vil ha (men gaper stort når noe er i nærheten av henne ). Bør vi ta hensyn til det og gi henne mat samtidig? Jaran er også sånn, han sitter med oss og "spiser" (søler) med sin mat Her var mannen også kjempeflink, men her ammet jeg heller ikke, og han var hjemme så var ingen unnskyldning overhode for å slippe unna noe som helst Men husker jeg var overasket når Sophia kom, at han faktisk var like engasjert som meg i alt sammen Spesielt etter å ha ei venninne som fikk unge en mnd før og hørte "skrekkhistorie" fra henne om hvordan hennes mann var.
tm100021 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Ja, det er faktisk litt bra. Han tar masse ansvar! Jeg ligger med drypp akkurat nå, så han tok med seg begge to alene for å gå til undersøkelse hos barnelege Og han vugger og gynger dem hele dagen La et bilde på facebook nå, men det er så knotete å få det hit med mobilen. 15
Gjest Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Gratulerer så utrolig mye Wednesday! God bedring med formen og ønsker dere en fantastisk barseltid. For et dobbelmirakel. Soelvd: Jeg har lest litt om babystyrt mattilvenning (blw) så tror det er en god idé, når det passer seg sånn hvertfall. Edit: Åh så nydelige de er
tm100021 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 WED!! Du må snart avsløre navnene deres altså 1
Symra&Pippin Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Næh! Så fine! Og de er absolutt like hverandre ja!
Aya Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Åh, de er bare så skjønne! Velkommen til verden gutter!! Gleder meg til å høre hva dere skal hete
soelvd Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Gratulerer igjen! De er nydelige. Ligner på mammaen sin.
Fillerya Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Å så fine Gratulerer som tobarnsmor Godt du ikke stresser med bleieskiftet nå, for det får du garantert gjort siden 1
Recommended Posts