Cloudberry Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Åh, nydelige gutter Her om dagen hadde vi en artig episode her hjemme. H hadde et puslespill utover gulvet, og plutselig kom Sita ruslende, plukka opp en av bitene og tok den meg seg i biabeden, hun skulle åpenbart tygge på den. Jeg satt der bare som et spørsmålstegn, for sånt gjør Sita aldri. Forfjamset kom jeg meg opp av gulvet, og gikk og tok tilbake puslespillbiten, og la den på gulvet bare. Før jeg visste ordet av det hadde Sita fått tilbake biten, og H var på vei bort til henne med enda en Skulle ordne opp hun, lillefrø 8
Raksha Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Nå begynner magen min å bli stor syns jeg, i uke 37. Men får fremdeles lukket igjen jakka jeg kjøpte i fjor sommer...
soelvd Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Nå begynner magen min å bli stor syns jeg, i uke 37. Men får fremdeles lukket igjen jakka jeg kjøpte i fjor sommer... Snart kommer hun!!
Raksha Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Snart kommer hun! Tror jeg ikkeno på - hun kommer til å nekte å komme ut før jul, for nå begynner jeg å bli lei
Symra&Pippin Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Jeg måtte bare innom tråden for å kikke litt mer på guttebabyene. 4
Guest Belgerpia Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Gratulerer så mye - fiiiiiiine småtasser
Mirai Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Nå begynner magen min å bli stor syns jeg, i uke 37. Men får fremdeles lukket igjen jakka jeg kjøpte i fjor sommer... Høres ut som du trenger å lære å kjøpe mindre jakker!
Raksha Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Høres ut som du trenger å lære å kjøpe mindre jakker! Satser på det. Men er overrasket over hvor effektiv slankekur graviditet er.
Mari Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Sjekket tempen når vi kom hjem, Heljar har 39,4. Dette burde bhg ha merket altså. Stakkar lille. Han skulle ha startet på storbarn i morgen, da blir det vel over helgen i stedet.
Gjest Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Fødestøv til Rak Men prøv og smør deg med tålmodighet, tenk på meg og Garmen feks... (Og apropos hvordan går det med henne?) God bedring til Heljar
Raksha Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Sjekket tempen når vi kom hjem, Heljar har 39,4. Dette burde bhg ha merket altså. Stakkar lille. Han skulle ha startet på storbarn i morgen, da blir det vel over helgen i stedet. Oi, stakkars God bedring! Fødestøv til Rak Men prøv og smør deg med tålmodighet, tenk på meg og Garmen feks... (Og apropos hvordan går det med henne?) Takk Ja, altså - er ikke noe hast sånn sett. Mest lei fordi jeg hoster så fryktelig og følger meg så uggen pga det. Har eeegentlig ikke noe hast med å få ut baby, bare lei av kroppen min.
Wednesday Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Aiai, litt komplikasjoner må til. Spinalhodepine. Finnes heldigvis kur mot det. Dere som etterlyste navn: Ole Christian og Jan Marco 7
Raksha Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Aiai, litt komplikasjoner må til. Spinalhodepine. Finnes heldigvis kur mot det. Dere som etterlyste navn: Ole Christian og Jan Marco Åååh God bedring! og flotte navn
Mari Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 God bedring, Wednesday! Har hørt spinalhodepine er et mareritt. For noen flotte navn dere har valgt. Håper det går bra med ham og at dere tross komplikasjoner klarer å kose dere sammen som en familie. Heljar takker. Han har ikke vondt noen plass heldigvis. Får se hva det blir til. Ligger i armkroken min her og er verdens beste og varmeste.
Martine Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Aiai, litt komplikasjoner må til. Spinalhodepine. Finnes heldigvis kur mot det. Dere som etterlyste navn: Ole Christian og Jan Marco Så fine navn!
Fillerya Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Sjekket tempen når vi kom hjem, Heljar har 39,4. Dette burde bhg ha merket altså. Stakkar lille. Han skulle ha startet på storbarn i morgen, da blir det vel over helgen i stedet. God bedring! Aiai, litt komplikasjoner må til. Spinalhodepine. Finnes heldigvis kur mot det. Dere som etterlyste navn: Ole Christian og Jan Marco Fine navn
Wednesday Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Ok, om spinalhodepine har jeg én ting å si: fytti *******! Pillene ser ikke ut til å hjelpe, men det finnes andre ting de kan gjøre. Tvillingene er fornøyde hvertfall Litt stress når de hyler samtidig da, og det gjør de jo hver gang
Tinkie Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Ok, om spinalhodepine har jeg én ting å si: fytti *******! Pillene ser ikke ut til å hjelpe, men det finnes andre ting de kan gjøre. Tvillingene er fornøyde hvertfall Litt stress når de hyler samtidig da, og det gjør de jo hver gang Jeg har fettere som heter Ole Martin og Odd Christian (se for deg det på engelsk!). Ole Christian har jeg hørt før, det er ordentlig fint, synes jeg, men Jan Marco, det har jeg faktisk aldri hørt før! Veldig fint! 1
Wednesday Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Skal nok bare kalle dem Christian og Marco til daglig Nå sover de søtt. Foreløpig veldig synkroniserte. 6
soelvd Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Ok, om spinalhodepine har jeg én ting å si: fytti *******! Pillene ser ikke ut til å hjelpe, men det finnes andre ting de kan gjøre. Tvillingene er fornøyde hvertfall Litt stress når de hyler samtidig da, og det gjør de jo hver gang Min dypeste medfølelse. Hvilke piller har du tatt? Får du lov til å ta koffeintabletter? Det er det eneste som lindret litt for meg. Ellers er det bare å ligge flatt. *Grøss* Jeg tar heller en fødsel til enn spinalhodepinen jeg hadde i alle fall
Wednesday Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Får koffein ja, men det hjelper lite. Det er snakk om blood-patch-behandling. Skal snakke med en lege om det senere. Ligge flatt funker som bare det, men det er littegrann upraktisk
soelvd Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Får koffein ja, men det hjelper lite. Det er snakk om blood-patch-behandling. Skal snakke med en lege om det senere. Ligge flatt funker som bare det, men det er littegrann upraktisk Jeg angra veldig på at jeg ikke takket ja til blood-patch etter noen dager. Ble lagt inn igjen på sykehus til slutt fordi jeg var helt ubrukelig hjemme. God bedring :-)
Recommended Posts