Poter Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Å, som han har vokst! Finingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Føler virkelig at jeg spammer om dagen, men la gå. Vi bestilte sele for noen dager siden, og hentet den idag. Den er litt stor i fronten, men jeg bestilte denne størrelsen for han kommer til å vokse veldig fort uansett. Så han er helt i nedre sjiktet av denne selestørrelsen, men som sagt... det tar nok ikke lang tid! Den er justerbar på alle sider. Han hadde den på i ett minutt og så brydde han seg ikke om den lenger. Det er veldig gøy å ta den PÅ, da . Ellers litt om hvordan det går hjemme: Han er flink og sover om nettene, vi har hatt to dager hvor han har sovet til rundt seks-halv sju. Han har vel hatt kanskje fire netter i senga mens han har vært her, men vi prøver å ikke gjøre det flere dager på rad. Har kjøpt en spray som smaker vondt og sprayet på undersiden av sofaen, siden han liker å ligge der og få anfall og prøve å klore og gnage på undersiden av sofaen. Plantene får for det meste stå i fred og han hører som regel om vi sier han skal la dem være, det samme med klesvasken (nå jinxer jeg det sikkert!). Bæsje ute i hagen har han skjønt, tiss er fremdeles 50/50, men han er flinkere til å vise at han må samt å sniffe litt rundt på gulvet, og da går det faktisk an å si navnet hans og ta han med ut. Han er fortsatt mest vanskelig når han er sliten eller litt gira, som alle andre valper! Prøver febrilsk å tørke kalkunhalser her siden vi begynner valpekurs på onsdag og jeg vil ikke være det paret som står med den bråkete, uinteresserte hunden i hjørnet . Han er veldig flink med "sitt" og vi prøver å bruke det en del når vi er ute. Han er mer og mer nysgjerrig ute nå, og vi har jobbet masse med å bare gå rundt kvartalet. Han har mistet et par fortenner, det er vel vanlig nå? Han er 3 mnd. De to i midten oppe, og de samme nede. Finn en feil! Tenna litt i hytt og gevær! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Han ser fortsatt herlig ut! Og ja,de tennene skal forsvinne nå de . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Råtøff mongohund i sele! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Så utrulig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Han ble jo skikkelig tøff med sele på! forresten, blir han tospråklig? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2012 Han ser ut som han er klar til å hoppe ut av et helikopter og være politihund for øyeblikket, siden den er litt stor . Jeg har jo lurt på om jeg skal lære han noen norske ord, vi får se! Når jeg er alene med ham snakker jeg faktisk engelsk, hehe. Tror det bare er fordi jeg er så vant til å snakke engelsk når jeg er her. Gir vel ikke så mye mening for han uansett, annet enn toneleie osv når jeg babler i vei. De eneste kommandoene vi bruker er "sit" og "ok" (en slags "frikommando" for å ta maten sin, ut av døra osv), blir vel snart mer ettersom valpekurset starter til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Gratulerer så mye! Han er helt skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Så herlig han er Fortsett å spamme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Herlige bilder. Koselig å se hvordan dere har det der hos dere Blir spennende å høre om valpekurset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimoo Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Lundeboel? Nydelig er han. Og han vokser jo sååå fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Var på valpekurs i kveld, og han var faktisk veldig flink! Gå pent i bånd mens alle går i runde var ikke hans sterke side, men han var veldig flink med sitt og dekk. Er ikke så beymret for hvordan han går i bånd inne i en hall, vi gjør det ganske bra utendørs nå uansett 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Gutta på tur . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Skikkelig penis-forlenger. Neida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Så stor han har blitt! Kjekkas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Han foran var kjekkest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Ååååååhhh NÅ har'n virkelig begynne å komme seg jo! Jeg synes at han er finere nå enn på valpebildene (ikke no vondt ment altså ). Lyser jo nesten klokhet av de øynene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Nyydelige guttebassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Hehe, jeg skjønner hva du mener! Valper er såklart søte, men jeg må si jeg virkelig liker hvordan de voksne hundene ser ut . Han vokser for da, så prøver å få med oss alt før det plutselig er over! Han var flink i parken idag, lekte snilt med hunder på sin egen størrelse og viste stooor respekt for en voksen schæfertispe som såvidt løftet på leppa da hun syntes han var litt innpåsliten. Flink! Fikk sin første dusj i badekaret også. Han var relativt redd da jeg skrudde på dusjen, men jeg holdt ham fast og dusjet ham, tok ikke mange sekundene før han syntes det var deilig og stod helt i ro. Tror han var kald etter at det bøttet ned regn i parken, så det var kanskje godt med litt varmt vann på seg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Så skjønn han er! Gleder meg til å treffe han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Noen bilder fra idag! Han er 15 uker nå og 23,6 kg. Får frossen mat ute Vil heller leke med plastposen... Litt for mye gøy på en gang, hva skal man gjøre! Batdog! Her må man kjede seg om man ikke følger reglene! Ingenting gøy å gjøre her. Hmpf. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Han er utrolig flott! Og de labbene og hasene hans er er farlig store, gleder meg til å se han voksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Herregud for en herlig liten fjott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts