Poter Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Haha, ja, de fleste sier jo det Da svarer jeg bare at ja, og det er godt for ham, ellers hadde han nok avgått en tidlig død ved kvelning allerede . Haha, omtrent det brukte jeg å si om den første aussien vår, Brimi. Alle ble jo helt over seg over hvor pen han var og det var han også, men for et mareritt han var til tider! "Ja, han er heldig som er vakker" Heldigvis bruke de jo å roe seg disse pubertale hanhundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 For en stygg og teit hund. Den ser KJEMPEdum ut, og kler hverken deg eller Steve. Ikke kler han å bo i England heller. Også er han heeeeeeeelt feil farge og sånt. Du burde omplassere... ...til meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Tar deg kanskje på alvor om ikke hormonene roer seg snart . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Tar deg kanskje på alvor om ikke hormonene roer seg snart . Uhm... Angående det... Det kom nylig (akkurat nå istad faktisk!) nye eksportregler fra UK til Norge. Hunder som skal eksporteres fra England må nå ha fylt 3 år. Så da må vi nok vente til hormo... Ehh.. Til han oppfyller kravene for eksport ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Det går både fremover og bakover! Han er søt på kvelden.. Og må underholdes MYE på dagen. Hvor dum er man vel ikke villig til å se ut for at bikkja skal ha det gøy! https://dl.dropbox.com/u/42127960/2012-12-09%2012.04.23.mp4 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Fin er han nå uansett Men er man for kul for seg selv, så er man for kul for seg selv, og det vet jeg kan være slitsomt for "foreldre" å forholde seg til - men tror nå han er kommet i de rette hender og unghundtiden varer heldigvis ikke evig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 godt det går litt framover da hvor mye veier han nå? og hvor høy er han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Aner ikke hverken vekt eller høyde. Vi skal til dyrlegen over nyttår og fikse rabiesvaksine og pass, så kanskje jeg kan få veid han da. Han hater jo de metallvektene, det gjorde Mona også, uten at jeg vet hvorfor. Han og Steve er i England og feirer jul med familien til Steve. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Han vokser og vokser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Så stoooooor gutt han er blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Prøvde å ta bilder med telefonen mens vi lekte istad, men det var ikke så lett! Han hadde visst slått haka i julen mens jeg var borte, så jeg tror han kommer til å få et arr der! Vil veeeldig gjerne ha den leka altså! Vente pent. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Han begynner å bli manne-mann jo! Staselig kar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Han ER så vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Ojoj här sker det saker ja... så stor å fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Dærsken han har vokst! Fin gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Takk folkens! Ja, han er litt kjekk... selv med uttrykksfulle ører . Se på mine fininger! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Han er så fin, Marvel Og veldig søt når han leker, hehe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Han er blitt aldeles nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Og må underholdes MYE på dagen. Hvor dum er man vel ikke villig til å se ut for at bikkja skal ha det gøy! https://dl.dropbox.com/u/42127960/2012-12-09%2012.04.23.mp4 Hahaha, så utrolig herlig! Slik leker jeg med Nora og, det er så artig! Og herregud hvor vakker han er! Hadde de vært enkle "hvermansenshunder" ville jeg virkelig ha eid en selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Hehe, ja, han liker å føle seg litt spesiell når mamma løper etter og prøver å få tak i leken, ja . Ulempen er jo at han er umulig å fange om man faktisk trenger å fange ham og han ikke har langline på, hehe! Og nei, absolutt ikke noe enkel hvermansenhund vil jeg si, jeg ville IKKE anbefalt rasen til noen med mindre man har hatt noe liknende tidligere eller har ubegrenset med tålmodighet . Vi var i Abbey woods igjen idag, og det gikk kjempefint. Det er godt å få noen fine turer også, han er vanskelig å ha i hus om dagen. Vi møtte først to damer med rottweiler, gigantisk staff og en mindre hvit sak. Vi tenkte "ahh rottweiler, de er vant til store hunder" så vi lot ham løpe bort. Damene ble litt halvhysteriske med en gang, mens Marvel og staffesaken ble nesten rent forelsket i hverandre og ville leke. De hoppet og spratt rundt og den ene damen klamret seg i den andre, og ropte "you better call your dog!". Sukk. Det kom ikke et eneste knyst fra noen av hundene? Vi gikk uansett videre. Turen var stor suksess og vi hadde ingen raptuser hvor han skulle hoppe og bølle Dessverre helt på slutten så glapp konsentrasjonen vår et halvt sekund da vi fikk øye på noen papegøyer i trærne, så han rakk å hoppe på en jogger. Jaja! 9/10 vil jeg si. Kan og bør sees i HD 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Hehe, ja, han liker å føle seg litt spesiell når mamma løper etter og prøver å få tak i leken, ja . Ulempen er jo at han er umulig å fange om man faktisk trenger å fange ham og han ikke har langline på, hehe! Og nei, absolutt ikke noe enkel hvermansenhund vil jeg si, jeg ville IKKE anbefalt rasen til noen med mindre man har hatt noe liknende tidligere eller har ubegrenset med tålmodighet . Hvordan er han med andre hannhunder og mennesker? (Nora og liker joggere, men hun er blitt veldig mye bedre da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Flott han har blitt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Har ikke hatt noen konflikter eller ublide møter med andre hannhunder enda heldigvis, men det er jo mye kastrater rundt om i skogene her da . Men joda, han skal ha det, han er ikke noe ekkel med andre hunder (han får ikke leke med de bittesmå da). Han kan finne på å hoppe og bølle med folk, så derfor foretrekker jeg å ha på langline, men Steve er ikke alltid enig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Hehe, moroklumpen Og må bare få si, du har en stødig kamerahånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Skikkelig slyngel det der Kjenner igjen blikket og holdningen fra Eine De blir heldigvis voksen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts