Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

Recommended Posts

• Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

På 6/20/2015 at 9:59 PM, maysofie skrev:

Noe sted i Vestfold/Buskerud/Telemark som man vet har burvifte og kjøledekken til under 1000kr? Eventuelt fornuftig nettbutikk? :)

Har burvifte og kan ta inn kjøledekken fra ruffwear. Send meg en pip på face ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow
  På 6/17/2015 at 5:37 PM, Arielle skrev:

jeg kan lage til deg i 4mm rundt lær med liten krok i den lengden du ønsker :)https://www.facebook.com/Arivo.no/photos/pb.254827681272023.-2207520000.1434562567./839014726186646/?type=3&theater

Kan du lage fletta bånd med sånne kroker på bestilling? Skal ikke ha nå, men bare lurer til evt senere, liker best sånne kroker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla
  På 6/21/2015 at 5:47 PM, Justisia skrev:

Noen som vet hvor man får tak i silvershade?

Får man tak i det i butikker eller må det bestilles på nett?

Skulle helst ha hatt et i går ...

Jeg kjøper fra USA, henter i Sverige. Det er såpass overpriset for det ennå, og i fjor var noen frekke nok til å stjele den forrige.

Anbefaler disse:http://www.silvershademesh.com/StandardTarps.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/21/2015 at 9:25 PM, Bølla skrev:

Jeg kjøper fra USA, henter i Sverige. Det er såpass overpriset for det ennå, og i fjor var noen frekke nok til å stjele den forrige.

Anbefaler disse:http://www.silvershademesh.com/StandardTarps.html

På 6/23/2015 at 7:02 PM, Maritus skrev:

Noen som vet hvor man får kjøpt silvershade dekken?

På 6/23/2015 at 7:36 PM, SiriEveline skrev:

Skulle til å si det samme, helt til jeg så at det spørres om dekken ;)

Det finnes ihvertfall i linken som bølla delte. Har ikke sett dekkenet noen andre steder enn der.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/17/2015 at 5:37 PM, Arielle skrev:

jeg kan lage til deg i 4mm rundt lær med liten krok i den lengden du ønsker :)https://www.facebook.com/Arivo.no/photos/pb.254827681272023.-2207520000.1434562567./839014726186646/?type=3&theater

De var knallfine! Drar på ferie straks men tar nok kontakt senere i sommer :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg liker Robur fordi det er nordisk produsert, og brukte seniorfôret deres de siste årene til begge hundene. De fleste seniorfôrene har tilskudd for ledd og bevegelse. Regner med dere i tillegg har diskutert bruk av Librela eller lignende for artroser (bør ideelt startes på FØR hunden begynner å bli stiv, men jo før jo bedre).
    • Har en hannhund på straks 10 år som begynner å bli stiv i kroppen om morgenen osv. Har vært hos veterinær fordi han hadde vondt i en skulder, dette går han på betennelsesdempende/smertestillende for. Han har vært sprek og smidig helt til nå, så dette er litt uvant. Hun anbefalte i tillegg å gå over til et fôr som har fokus på ledd og bevegelse, eventuelt kosttilskudd. Og der trenger jeg erfaringer, både gode og dårlige. Han nekter å spise råfôr av alle typer. Dvs, han kan spise det en gang eller to, men så er det stopp. Han er mellomstor rase, veier 22 kilo. Trenger ikke slankefôr, han er på ingen måte tykk, tvert i mot. Noen som har erfaring med ulike tørrfôr med fokus på ledd og bevegelse?
    • Hei. Hvor ung er hunden?  Har endel å si det. 12 km er i utgangspunktet ikke så langt for en husky. Prøv å unngå asfalt så mye som mulig da det blir slitasje på sener og ledd. Og poter om du ikke bruker potesokker.   
    • Grattis med dagen vakre Lexi😍🎂 Jeg stemmer nå for at mora di får seg malle, men jeg ser hva hun prater om😘😘😄
    • "Vi har hatt en fin dag," var hva jeg tenkte da jeg tok bilde av Ede som leker konge på haugen i solnedgang etter en fin tur. Han liker leke kongen på haugen, uten å bry seg om mutterns småhysteriske worries for å utvikle HD i nedoverbakke, så får håpe det kommer litt mer snø før det blir bart.  Apropos bart, så har han heldigvis fortsatt det, men resten.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.  Etter en god treningsøkt avsluttet med freestyle til musikk var det altså dags for å trene mer på maskinklipp -_-  Trodde det skulle bli riktig med den innstillingen, altså. Var sååå sikker på at det ble riktig lengde,  men nei. Da skaden først var skjedd var det ikke så mye annet å gjøre enn å fullføre.  Ede har nå skikkelig måne, og jeg holdt på å le meg ihjel av synet og flausen i å lage en sånn klovn av han. Han ble veldig utilpass av at jeg lo så fælt og tisset på gulvet twice uten noen forvarsel etterpå.  Tok bilde fordi det var sjeldent. Han pleier ikke ha uhell inne. Det der kom som en reaksjon på min reaksjon på hvordan han ble seende ut av den tabben min. Vel. Det går likar no, etter masse kjærleik og forsikringer om at alt er bra. Han endte med å like følelsen av å få nuss og suss og kos rett på huden på hodet hvor det før var masse pels.  Planen videre: Ut på nettet for å shoppe ekstrautstyr til maskinen. Forsikre Ede om at mamma vil alltid være glad i deg selv om de andre ler seg skakke av hvordan du ser ut nå. Akuttfase omsorg for å hindre utvikling av PTSD fra dette er øverste prioritet den nærmeste tiden. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...