Hoppetussa Skrevet 14. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2016 52 minutter siden, tonjek skrev: En god klosliper/klodremel? Elsker min Furminator, billig og bra http://www.ebay.com/itm/201035761063?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2016 1 time siden, tonjek skrev: En god klosliper/klodremel? Også veldig mange som bruker vanlig dremel. CO har bl.a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 14. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2016 Elsker min Furminator, billig og bra [emoji4]http://www.ebay.com/itm/201035761063?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITHvor stor er den? Hvordan er den på vibrasjon og støy? [emoji4] Også veldig mange som bruker vanlig dremel. CO har bl.a. Blir ikke de himla store? [emoji28] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 14. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2016 9 timer siden, tonjek skrev: Hvor stor er den? Hvordan er den på vibrasjon og støy? Synes min ligger godt i hånda, og er passe stor Ingen kloslipere er lydløse, men den bråker ikke så veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 14. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2016 Jeg har den fra clas ohlson med ledning. Synes det er litt styr med ledningen, men til gjelgjeld hadde jeg aldri husket å lade opp/nye batterier så greit nok Aldri følt den var for stor eller støyet så veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2016 11 timer siden, tonjek skrev: Hvor stor er den? Hvordan er den på vibrasjon og støy? Blir ikke de himla store? Det fins forskjellige str på de. Hadde en fra jula, den var diger har en fra jernia nå(CO var tom), og den er grei nok. Jeg har veldig små hender. Bruker den ikke til hunden da, får ikke til å venne henne til de, så jeg bruker neglefil i stedet. Red: vet mange med hund bruker en som heter micro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 Synes så mange hundeskåler er så store i omkrets og lave Jeg ønsker meg, ikke alt for dyre keramikk skåler, som jeg ikke trenger gigant-str på og som det er litt høyde på. Noe slikt: Disse kom jeg over på sparkjøp til kattene! Akkurat hva jeg ønsket, og de kosta 39,- stykket - perfekt pris og: ...nå trenger jeg bare til hundene, som ikke er så dyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 @Kristiin Anbefaler igjen skåler beregnet for mennesker. Etter egen erfaring er det generelt mye bedre kvalitet på det samtidig som du får det mye mer rimelig. Alle keramikkskåler jeg har hatt beregnet til hund/katt har begynt å flasse av (hatt akkurat de på bildet ditt og), og tenker at det jo neppe kan være bra å få i seg heller, jeg, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 47 minutter siden, Kristiin skrev: Synes så mange hundeskåler er så store i omkrets og lave Jeg ønsker meg, ikke alt for dyre keramikk skåler, som jeg ikke trenger gigant-str på og som det er litt høyde på. Noe slikt: Disse kom jeg over på sparkjøp til kattene! Akkurat hva jeg ønsket, og de kosta 39,- stykket - perfekt pris og: ...nå trenger jeg bare til hundene, som ikke er så dyre Jeg har en stor keramikkskål til frøkna. Mener den ble kjøpt på Obs da vi hadde M, så jeg kan sjekke neste gang jeg er innom om de har noe lignende. Min er veldig gammel og hatt sine runder i oppvaskmaskin, men aldri flasset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 Rimelige id-tags som blir raskt levert? Finner aldri igjen tagsa så jeg tror jeg bare vil bestille en del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 4 minutter siden, Pixie skrev: Rimelige id-tags som blir raskt levert? Finner aldri igjen tagsa så jeg tror jeg bare vil bestille en del... Jeg ville ofret litt på leveringstiden og bestilt på ebay, tror jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 5 minutter siden, Pixie skrev: Rimelige id-tags som blir raskt levert? Finner aldri igjen tagsa så jeg tror jeg bare vil bestille en del... Vet ikke hva du regner som raskt, men jeg stemmer også for Ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 Har sjekka en del på ebay men de fleste bare graverer navn og nr, den tagen jeg har har farget tekst og det vil jeg gjerne ha igjen for det er så synlig... og jeg husker ikke hvor jeg bestilte sist, men tror det var norsk nettbutikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 Har sjekka en del på ebay men de fleste bare graverer navn og nr, den tagen jeg har har farget tekst og det vil jeg gjerne ha igjen for det er så synlig... og jeg husker ikke hvor jeg bestilte sist, men tror det var norsk nettbutikk...Jeg har kjøpt tags på ebay fra England som kom kjapt. Men de har ikke farge på skrifta, da [emoji14] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 10 timer siden, Pixie skrev: Rimelige id-tags som blir raskt levert? Finner aldri igjen tagsa så jeg tror jeg bare vil bestille en del... Det er mulig hun lager, er norsk, så da går frakten raskere enn etsy. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Vannskål man får festet i Hercules/Proline-bur? Sliter med å finne skåler man kan feste på de tykke stengene, bare sånne som lett festes i vanlig burgitter... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 48 minutter siden, Pixie skrev: Vannskål man får festet i Hercules/Proline-bur? Sliter med å finne skåler man kan feste på de tykke stengene, bare sånne som lett festes i vanlig burgitter... Kjøp metallskåler beregnet på fuglebur kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 3 timer siden, Poter skrev: Det er mulig hun lager, er norsk, så da går frakten raskere enn etsy. @Frukvile lager du id tags? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frukvile Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Sletta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frukvile Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 1 time siden, Poter skrev: @Frukvile lager du id tags? Jeg lager id tags , har ikke bilde av de mest populære for øyeblikket da alt utstyret er pakket bort pga jula. koster 50 kr for 1 inkludert frakt, så 20 kr pr stk etter det. da er det små "smultringer" med navnet til hunden og mobilnummer til eier stemplet inn for hånd. Disse er satt på en nøkkelring som man fester til halsbåndet på samme vis som man setter en nøkkel på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 2 minutter siden, Frukvile skrev: Jeg lager id tags , har ikke bilde av de mest populære for øyeblikket da alt utstyret er pakket bort pga jula. koster 50 kr for 1 inkludert frakt, så 20 kr pr stk etter det. da er det små "smultringer" med navnet til hunden og mobilnummer til eier stemplet inn for hånd. Disse er satt på en nøkkelring som man fester til halsbåndet på samme vis som man setter en nøkkel på. er det med farge på teksten? Og hvor stor er smultringen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frukvile Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 1 time siden, minstemann skrev: er det med farge på teksten? Og hvor stor er smultringen ? Ja det er farge på teksten , smultringen er ca 2-2.5 cm tvers over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 3 timer siden, Pixie skrev: Vannskål man får festet i Hercules/Proline-bur? Sliter med å finne skåler man kan feste på de tykke stengene, bare sånne som lett festes i vanlig burgitter... Synes jeg så noe i en dyrebutikk her om dagen. En kunne skru fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2017 Noen som har sett den gamle regndressen til Hurtta til salgs noensteds? Den som har lange ben og er svart med logo bakpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 17. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2017 Tips til nettbutikk eller lignende med fine rimelige utstillingsliner?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts