Guest Yellow Skrevet 14. April 2016 Rapporter Skrevet 14. April 2016 På 12 April 2016 at 9:33 PM, LinL skrev: Er det sånne plast/gummi dummys eller er det "ordentlige" i tøy/canvas? De har vel litt forskjellig, men har vel ikke sett akkurat slike jeg forbinder mest med at dummy pleier å se ut. Biltema har nå hvertfall denne varianten http://www.biltema.no/no/Fritid/Kjaledyrutstyr/Hund/Kamprulle-for-hund-2000030851/ Siter
Angie Skrevet 14. April 2016 Rapporter Skrevet 14. April 2016 På 12.4.2016 at 10:02 PM, Ozzy skrev: Eneste jeg veit om er fra Hunter, men den er svindyr, tusen kroner ish.. Tusen takk, hadde egentlig ikke tenkt å bruke så mye på linene siden jeg og hunden er nybegynner på spor. Vurderer å gå for flat i lær da ligger prisen litt lavere, og er enklere å finne.☺ 1 Siter
Tonje Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Hvor får jeg kjøpt tøyfotball/ball som er omtrent like stor som en fotball? Blaze fant en her vi er på besøk og synes den er sååå kul. Siter
Malamuten Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Akkurat nå, Tonje skrev: Hvor får jeg kjøpt tøyfotball/ball som er omtrent like stor som en fotball? Blaze fant en her vi er på besøk og synes den er sååå kul. Lekebutikk? 1 Siter
mushi Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 3 minutter siden, Tonje skrev: Hvor får jeg kjøpt tøyfotball/ball som er omtrent like stor som en fotball? Blaze fant en her vi er på besøk og synes den er sååå kul. Ikea http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70302645/ 2 Siter
Aslan Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 45 minutter siden, Tonje skrev: Hvor får jeg kjøpt tøyfotball/ball som er omtrent like stor som en fotball? Blaze fant en her vi er på besøk og synes den er sååå kul. Ikea! Thorvalds favorittball og Siter
Pixie Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 3 minutter siden, Aslan skrev: Ikea! Thorvalds favorittball og Uno digger den også, men han har mista tilgangen til den til han er mindre pubertetsdust 1 Siter
Pixie Skrevet 25. April 2016 Rapporter Skrevet 25. April 2016 Slitesterkt stoff å sy trekk til hundeseng av som destruktøren Uno må slite litt med å få hull på, helst svart? Siter
Angie Skrevet 26. April 2016 Rapporter Skrevet 26. April 2016 På 7.4.2016 at 11:38 PM, LinL skrev: Billige dummys uten så dyr frakt. Noen tips? Når jeg var på jaktkurs for retrieverere i helgen anbefalte instruktøren qrutrøk og retreq. Jeg vet ikke om frakten er dyr da. Siter
Kristina Skrevet 26. April 2016 Rapporter Skrevet 26. April 2016 Jeg har bestilt masse fra Retreq og er kjempefornøyd! Det ble ca en hundrelapp i frakt. Siter
LinL Skrevet 27. April 2016 Rapporter Skrevet 27. April 2016 Jeg er fornøyd med retreq, men endte med å kjøpe fra kursholder, like billig bare uten frakt, og ikke like mange farger å velge i Siter
Paranomia Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Turkis sele? Har kikka overalt, men finner ingen jeg liker. Noe ala hurtta eller liknende. Har kikket på rukka, men de har bare H-sele, det vil jeg ikke ha. Puppia finnes ikke i stor nok størrelse. Helst ikke step-in sele heller. Han bruker 100 i Hurtta så må være såpass stort. Pluss hvis det finnes til både store og små hunder Siter
Bananen Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 10 minutter siden, Paranomia skrev: Turkis sele? Har kikka overalt, men finner ingen jeg liker. Noe ala hurtta eller liknende. Har kikket på rukka, men de har bare H-sele, det vil jeg ikke ha. Puppia finnes ikke i stor nok størrelse. Helst ikke step-in sele heller. Han bruker 100 i Hurtta så må være såpass stort. Pluss hvis det finnes til både store og små hunder Sånn? http://www.canider.no/products/zero-dc-turkis Jeg liker i alle fall Zero DC. 1 Siter
Paranomia Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Akkurat nå, Bananen skrev: Sånn? http://www.canider.no/products/zero-dc-turkis Jeg liker i alle fall Zero DC. Ja har sett den Men vet ikke helt, ikke helt sånn sele jeg vil ha *kresen* Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Den er jo lyseblå Jeg sliter med å finne utstyr i turkis, er veldig lite av det :/ 1 Siter
Bananen Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 13 minutter siden, Paranomia skrev: Ja har sett den Men vet ikke helt, ikke helt sånn sele jeg vil ha *kresen* Hehe. Jeg synes den sitter godt på Pøbel i alle fall. Og han har jeg slitt med å finne en god sele til. Den funker til både jogging, lett trekking (tungt trekk har jeg ikke prøvd) og ja, alt. Pøbel som elsker alt og alle, kan jeg bare huke tak i toppen av selen og holde ham fast for at han virker roligere (det ser så voldsomt ut av og til, men det er jo faktisk ikke det om man kjenner ham). 1 Siter
Pixie Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 19 timer siden, Paranomia skrev: Turkis sele? Har kikka overalt, men finner ingen jeg liker. Noe ala hurtta eller liknende. Har kikket på rukka, men de har bare H-sele, det vil jeg ikke ha. Puppia finnes ikke i stor nok størrelse. Helst ikke step-in sele heller. Han bruker 100 i Hurtta så må være såpass stort. Pluss hvis det finnes til både store og små hunder Kan den her være brukbar? Siter
Paranomia Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 1 minutt siden, Pixie skrev: Kan den her være brukbar? Absolutt Men de har bare opp til medium :/ Men rukka har visst en liknende i stor nok størrelse, får prøve den Siter
Pixie Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Akkurat nå, Paranomia skrev: Absolutt Men de har bare opp til medium :/ Men rukka har visst en liknende i stor nok størrelse, får prøve den Hadde gjort seg med større størrelser ja, jeg sikler på Monoby-selen selv (sort og turkis). Siter
Ozzy Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Hurtta har jo den special edition fargen med knæsj turkis uttapå og rosa inni. Den er ganske kul 2 Siter
borderen Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skikkelig stor, vegghengt vannskål? Sånn rundt 3-7 Liter Siter
Pringlen Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 3 minutter siden, borderen skrev: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skikkelig stor, vegghengt vannskål? Sånn rundt 3-7 Liter KK import har sånt Siter
TullBull Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 35 minutter siden, borderen skrev: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skikkelig stor, vegghengt vannskål? Sånn rundt 3-7 Liter Vil du ha enda litt større så får man jo kjøpt bøtter (fra 8+ liter) med rett bakside som kan henges på veggen på Felleskjøpet Siter
Wilhelmina Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Stoffbur i god kvalitet som det er enkelt å sette opp og klappe sammen? Har et fra Europris nå men det er et helv.. mareritt å montere. Det er i str. 76x50 cm, så stort må det i alle fall være. Og helst ikke koste en formue Siter
Recommended Posts