SaraS Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Spinnvill liten sak! Mose tygg tygg SPYTT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 å hallo Naturen smaker godt også skjønner jeg! Heerlig! Valperaptus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Bare 8 uker og allerede klin kokkos! Herlig! Jeg tror jeg må ha en sånn en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Jeg ser han ser på Tinka noen ganger, og en gang titter under magen hennes og hele blikket sier PUUUUUPP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Ååååh, tidlig i filmen når han skal klø seg- så bare velter han over ooog ramptus rundt 2:45 og utover :wub: En skikkelig tøffing du har fått deg! over og under kratt og pinner- no problemo. Også der han tok sats å, makan for en tøffing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Han er så søt når han har raptus! Og så flink han er til å vente på deg heller enn å stikke av for å drepe ting eller utforske på egenhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Åh, rakett i rompa! Utrolig søt var han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Haha, altså, Tinka gjør at jeg blir rimelig flau over min Labrador. Tror hun har noen mangler i oppdragelsen Min minner mer om det der lille villdyret *sukkhhh* savner skog og skogsturer *hytte neve til snøen utenfor* Ser ut som en knall terreng å utvikle små valpemuskler i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Hahaha, så herlig å se! Snakk om å gå inn helhjertet for å finne ut av den mosen! Og for et blikk når han angriper deg midt i raptuset, øya triler rundt i pappskallen på han <3 Gud, så skjønn. Dette gjorde godt på en grå dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Han er akkurat passe vill og gal! Må jo ha litt å gå på, jeg regner med det bare blir verre jo eldre han blir, haha. Han roer seg fort inne, da, og er bare trivelig og glad. Veldig oppmerksom og trygg, og han er faktisk enda herligere i virkeligheten enn på filmen. Det eneste han har sutret for så langt i dag, er når jeg på vei til skogen bar ham et stykke (sånn at vi overhodet skulle komme fram Jeg undervurderte ham nok litt, for han gikk hele veien hjem, da - delvis i fint trav, delvis i hoppsasagalopp). Han har jo egne bein å gå på, tenk. Haha, altså, Tinka gjør at jeg blir rimelig flau over min Labrador. Tror hun har noen mangler i oppdragelsen Min minner mer om det der lille villdyret Hehe... Tinka var ekstremt rolig på de klippene jeg la ut nå. Hun må jo kompensere litt så hun ikke drar opp rakkeren mer enn nødvendig. Selv om hun begynner å dra på årene får hun fremdeles raptuser hun også, inkludert på dagens tur. Da ble Geo stående stille og se på med store øyne og lure på hva i all verden det store svarte beistet holdt på med nå. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Gratulerer med herlig valp Gøy å se vidoer. Tinka er jo bare så fantastisk snill og god. Sprettet sak du har, han hopper og spretter. Utrolig søt å se på. Blir gøy å følge dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Gleder meg til å hilse på han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Åååå, men herregud så himla søt . Men jeg lurer på om du skal slutte å gi ham loppefrø?? Hunder skal da ikke sprette rett til værs liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Nå begynner de å få litt glede av hverandre. Tinka er den store helten, uten at hun helt lar seg affisere av det. Hun rusler bare rundt slik hun alltid gjør, mens han kommer snikende like bak og følger med på alt hun gjør. I dag tidlig begynte de å ha litt drakamp, også. Tinka er fullstendig overdreven når det kommer til styrke og mobilitet - hun trenger ikke å legge så mye krefter i det for å vinne over en åtte uker gammel valp, liksom. Men Geo er den desidert ivrigste! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Og Tinka har jo et lite handicap.. Imponert over at hun klarer å holde fast leken i det hele tatt. Holder en liten knapp på Geo i fremtiden. *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Og Tinka har jo et lite handicap.. Imponert over at hun klarer å holde fast leken i det hele tatt. Holder en liten knapp på Geo i fremtiden. *ler* Haha, ja - det tar nok ikke mange månedene før hun er helt sjanseløs hvis han virkelig vil vinne! Labrador med overbitt og mykt bitt har i grunnen ikke så mye å stille opp når det kommer til stykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 1. Ja, jeg tror Geo vil passe ham helt utmerket! Foreløpig går han dog under "hei du" og "søte gutten". 2. Hmmm... Har du noe særlig tid på dagtid en tirsdag eller torsdag mon tro? Jeg har noen få forelesninger igjen før sommerferien. De er ikke obligatoriske, men jeg skulle gjerne vært med på et par av dem, bl.a. utferd til Oslo. Hvis ikke du kan, så får jeg alltids ordnet pass hos noen andre. Men sosialiseringstur kan vi jo uansett få til! 3. Ja, det er i alle fall planen! Blir nok til høsten. Herreguuud! Så kul han er! Kom gjerne med litt flere filmer! 2. Gjerne! Kan du ikke sende meg en PM med litt dager/tidspunkt? 3. Kult! Det virker som om de har fått til et bra opplegg på 19-treningene nå. Forrige gang vi var med var det tur oppi skogen med litt hinderløype (balansering etc) og greier. Og hørte at det var bra den siste gangen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Åhhh.Herlige filmer av sprettballknott :heart: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 jukseTinka! Ikke bare er hun mye sterkere, hun går på et sted han ikke har sjangs til å følge etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Åå, man får jo *ikke* lyst på kelpie når man ser videoene av han da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Åååh, Tinka! Hun er som Pøbel, hun. Bare følger etter der den andre enden drar. Også lydene i Geo, da, supersøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Nå begynner de å få litt glede av hverandre. Tinka er den store helten, uten at hun helt lar seg affisere av det. Hun rusler bare rundt slik hun alltid gjør, mens han kommer snikende like bak og følger med på alt hun gjør. I dag tidlig begynte de å ha litt drakamp, også. Tinka er fullstendig overdreven når det kommer til styrke og mobilitet - hun trenger ikke å legge så mye krefter i det for å vinne over en åtte uker gammel valp, liksom. Men Geo er den desidert ivrigste! *smelt* Håper du får masse glede av den lille krabaten, Ingvild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Kan ikke klage på dårlig lekevilje nei Tinka er jo så tolmodig og flink også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Fin film! Så koselig at de blir kompiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts