LilleZara Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Noen som bruker det? Har nettopp lastet det ned,så har ikke kommet i gang selv,men om noen vil jeg skal følge dem,så legg ut nicket ditt her! Mitt er; Kathrinehana Siter
LilleZara Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2012 Finnes det for android? Ja,jeg har samsung,så Siter
Mirai Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Takk, fant appen nå Men hvordan legger jeg til brukernavn jeg ønsker å følge? Får opp "from my contact list", "Facebook friends" og "twitter friends". Edit: Kalte meg selv juliesta Siter
LilleZara Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2012 trykk på den knappen som ser ut som et kort,å så trykker du på forstørrelsesglasset. Sleit også med å finne utav det 1 Siter
Ia Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 iamariiie Instagram er livet mitt. Jeg spammer. 1 Siter
LilleZara Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 iamariiie Instagram er livet mitt. Jeg spammer. Følger deg nå Siter
Lola Pagola Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Jeg klarer ikke la vær med å prøve alle slike ting, så nå er jeg der jesusisjustaguythatcutsmylawn 3 Siter
LilleZara Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 Jeg klarer ikke la vær med å prøve alle slike ting, så nå er jeg der jesusisjustaguythatcutsmylawn Korteste nicket i verden Følger deg også! Siter
Bananen Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 paneane heter jeg. Hadde det bare på ipoden før, for det var ikke på android, men nå er'n der også! Siter
Tore Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Facts : - Instagram for Android kom for bare en liten mnd siden.. Android-versjonen av appen ble vist frem av Kevin Systrom, en av grunnleggerne av Instagram. Han ga ingen full demo av appen, men hevdet ifølge Techcrunch at den på mange måter var bedre enn iOS-appen. - Facebook har kjøpt instagram for 5 milliarder kroner... Instagram vil fortsatt bli utviklet som en egen app, og ifølge Zuckerberg skal du kunne dele bildene dine ikke bare på Facebook – men også på konkurrerende sosiale nettverk. Er ikke bruker der selv enda, men fikk med meg lanseringen i USA for 2år siden, men om flere man kjenner begynner å bruke instagram så oppretter jeg nok en konto, kanskje i dag... PicPlz har vært android sin versjon av instagram til nå... Samme funksjoner og måter å dele på, rart hvordan enkelte apps slår an mens andre blir bare borte, selv med samme eller bedre funksjoner... Edit : bruker : torejorgen Siter
LilleZara Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 paneane heter jeg. Hadde det bare på ipoden før, for det var ikke på android, men nå er'n der også! Har sendt deg en forespørsel Siter
mushi Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Meldte meg inn jeg nå. Heter mushilol hvis noen er interessert. 1 Siter
LilleZara Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 Meldte meg inn jeg nå. Heter mushilol hvis noen er interessert. Følger deg:) Siter
Quintinus Skrevet 15. April 2012 Rapporter Skrevet 15. April 2012 Jeg har Instagram, men ingen bruker... Trodde det bare var en sånn vanlig app med "effekt-kamera" jeg??? 2 Siter
pippin Skrevet 15. April 2012 Rapporter Skrevet 15. April 2012 Pippinus Lasta akkurat ned må bli flinkere til å ta bilder av alt mulig rart! Legger til flere jeg Siter
Strøssel Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 (endret) verdens korteste nick : lolisosbobetothoh navnet mitt på røverspråk edit : en leif Endret 16. April 2012 av Strøssel Siter
tm100021 Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Ååå dette var kult. Følger flere her inne på sonen nå Nicket mitt er FlyFlax Siter
:)Kine Skrevet 13. August 2012 Rapporter Skrevet 13. August 2012 Jeg drar opp denna her igjen jeg. Har nettopp kjøpt meg en slik fancy-mobiltelefon, så da prøver jeg meg litt på detta. Men hvordan tagger man et bilde? Nicket mitt er forresten kimarica. Siter
Recommended Posts