Gå til innhold
Hundesonen.no

Line fant veien til hundesonen :) *hu og hei*


*Line*
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen :D

Slenger meg inn her, er helt fersking...*prøver å finne ut av hvordan sonen funker=er ikke så teknisk av meg*

Litt om meg:

Vokst opp med tibetansk spaniel, 2 bretoner og en irsk setter. Som min kjære storebror eide, han drev myyyye med jakt. Hadde det ikke vært for han ville nok ikke hundeinterressen vært så stor, var han jeg alltid støttet meg til når jeg ble nysgjerrig på hund. Trist, men han omkom i 2005 :(

Deretter kjøpte min mor seg en tibetansk spaniel når jeg var 17 år, som jeg var med å ha ansvar for. Men Rocky som han het, ble bare 3 år. Var mye slit med Rocky, han var veldig mye syk-men lærte mye av denne lille egenrådige typen.

I 2010 kjøpte jeg meg min første egene krabat, en pomme ved navn Biggie. En herlig liten sak, som er og blir mitt evige prosjekt :P Han har vært en prøvelse gjennom ungdomstiden, men vokser seg til å bli et fantastisk individ.

Med Biggie trener jeg lydighet, spor og agility+at vi har tilbrakt utallige timer på skogstur og fjellturer. Jeg kaller han for bruks-pomme :P han er langt i fra en "veskehund"

Og i april 2012 henter jeg meg en Kelpie :) Planen er å trene lydighet og spor, å drive aktivt!

Ellers er jeg utdannet frisør, og sertefisert hundeinstruktør-men for tiden jobber jeg kun med hund, og det går i mye valpekurs og grunnkurs <3

Det var om meg, nå ser jeg fram til å tiite videre inne her på sonen og bli litt kjent med systemet.

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Line til, klart for forvirring **flir*

Velkommen hit :)

En Line til, klart for forvirring **flir*

Velkommen hit :)

Det var du Line som hadde bare Line :P

Jeg var ikke mer oppfinnsom, så da ble det *Line* :innocent: var ikke i det oppfinnsomme hjørnet gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...