Aslan Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Jeg er dødsimponert over at Finsk Lapphund plasserte seg i oppdretterfinalen... DET skjer skjelden det, men han likte tydeligvis spisshunder dommeren . Whaat, det fikk jeg ikke med meg! Kult! Vet du hvilke hunder det var? Evt har det kommer ut resultater på det noe sted? Finner ikke på resultatlista, men mulig jeg er blind :/ Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Aner ikke, jeg har ikke lyd på pc'n dessverre så jeg får ikke hørt noe som helst - jeg bare ser jeg *ler* Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Åååå nå skal de på føggeljakt tror jeg.. Siter
Aslan Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Aner ikke, jeg har ikke lyd på pc'n dessverre så jeg får ikke hørt noe som helst - jeg bare ser jeg *ler* Haha, daså. Nei, satser på at det blir nevnt noe sted i løpet av kvelden. Ble skikkelig nysgjerrig på hvem det var nå jeg! Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Liker han føggelmannen jeg Han var der i fjor også. Siter
Aslan Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Liker han føggelmannen jeg Han var der i fjor også. Jeg og! Virka som en artig kar (: Finnene i oppdretterfinalen i dag Siter
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Finnene i oppdretterfinalen i dag Ser jeg riktig, eller er det rumpa på en briard jeg ser ved siden av??? Ehhhhh... men de går vel ikke før i morgen? Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Ser jeg riktig, eller er det rumpa på en briard jeg ser ved siden av??? Ehhhhh... men de går vel ikke før i morgen? Dette var oppdretter grupper som de kvalifiserer seg til iløpet av ett år. De ble plukket ut, men fikk ikke med meg hvordan det ble med plasseringen. Siter
Debbie Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Det er briard. Og aner ikke hvorfor det er oppdrettergrupper idag. Men husker det var slik i fjor også. Siter
Debbie Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Det ble pomeranian, border terrier, lapphund og chinese crested tror jeg. Siter
Gjest Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Veldig fin utstillingsgolden syntes jeg. Edit: Helt feil, det var jo en jaktgolden... Siter
civga Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Det der var vel ikke BIG-Gundog? Det var jo så få representanter Siter
*Marianne* Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Tror det var en sånn spesial- bruks- premie gruppe... Nå er gruppa... 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Sånn umiddelbart: Bracco og Weimaraner. Men er det bare meg eller er det veldig få deltagene raser? Syns å huske at ringen har vært stappfull på 3 sider av hunder når gundog gruppen har gått før? Siter
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Dette var oppdretter grupper som de kvalifiserer seg til iløpet av ett år. De ble plukket ut, men fikk ikke med meg hvordan det ble med plasseringen. Ahhhh, selvsagt . Da finner jeg sikker ut hvem sin oppdrettergruppe det var også . Siter
Gjest Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Jippi jeg liker welshen. *må se mer da* Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Braccoen hadde litt av en hengetiss for noen deilige bevegelser! Siter
Aslan Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 For meg som er utstillingsnewbie blir jeg litt glad for at selv ikke crufts-hunder oppfører seg helt perfekt og hopper og spretter litt i ringen Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Falt litt for den Breton også jeg. Siter
civga Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Vet dere om det er mulig å se gruppefinalene fra gårsdagen i reprise? Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Strihåret vorsther, herregud den var flott! 1 Siter
L8 L Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Strihårs vorsteh (jaja skrivemåte) var jo lekker! Siter
L8 L Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Klarer ikke like setterne i dag Liker dem aldri jeg Siter
Recommended Posts