LilleZara Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Da tar jeg ansvar og lager en tegnetråd Burde det stå uke 10 siden det er uke 10 i år? Siden kl. er over 24.00 og det trodd slt er mandag så kan de som vil legge ut tegningen/e sine! Diskutering av regler osv tas i denne tråden. Da begynner jeg: Jeg har tegnet min tegning i Paint,men sånn tuchting der jeg tegner med fingen,IKKE enkelt! Jeg fikk heller ikke til karikatur,men det får bare være Hvem har jeg tegnet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Det må være bursdagsprikken min! Jeg hadde aldri klart å få så jevne streker og sånn med mus, og iallefall ikke tochpad-mus! Her kommer enda en prikk, men ikke min: uten filteret 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Jei! Skal vi se.. Drit i proposjoner, pelsmengde, tynn/tykk osv da Hvem har jeg tegnet? 1: 2: 3: 4: 5: Ble litt mange for jeg ble litt ivrig 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Haha (stemmer for at vi sier uke 1, 2 osv siden det sier mer om hvor vi er i konkurransen). Ble mest fornøyd med den siste! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Haha, likte veldig godt de to shibaene dine pippin, tydeligvis veldig forskjellig tolkning ^^ Sorry dobbelpost, bare poster utenfor bildene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Fantastiske tegninger! Er det lov til å stjele Casper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Haha,dere er flinke! Dritkult:-D IW; Er det Zaraen min du har tegnet?<3 Lola; Hvis ingen protesterer,så sier jeg at vi kan ta bildene herfra:-) Ihvertfall for min del. Hva sier dere andre? Beklager mangel på smilefjes,skriver fra mobil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Shibaene ble litt småfeite og ikke fullt så atletiske som de virkelige versjonene er Bare å stjele, det synes jeg er greit ihvertfall. Nevne tegneren hvis det skal ut på hjemmeside, blogg osv er greit da. Morsomt å se hvor fort man kjenner igjen hundene! Amiga var kul, haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Åååh, nå føler jeg at min ble dritdårlig.. Som sagt, dårlig fokus på å få den fin da jeg må fokusere på jobbintervjuet jeg har i mårra, men den ble litt søt for det. pippin: Nr 3... Er det...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Åååh, nå føler jeg at min ble dritdårlig.. Som sagt, dårlig fokus på å få den fin da jeg må fokusere på jobbintervjuet jeg har i mårra, men den ble litt søt for det. pippin: Nr 3... Er det...? Haha så søt! Og ja det er Angusmannen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Haha så søt! Og ja det er Angusmannen! Takk Ææææ så nydelig Og rått filnavn "guuuus" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Takk Ææææ så nydelig Og rått filnavn "guuuus" Hæhæ, ja jeg er meget kreativ når jeg navngir filer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Ja, er bare å lagre, enig med Pippin da, kan kanskje kreditere personen som har laget tegningen om vi skal legge ut hverandres tegninger andre steder Eks. link til Facebooksiden eller til innlegget her inne. Det er Zara den "dachsen" ja Edit: øverste til pippin er jo enkel, Kamar og Pøbel! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Haha (stemmer for at vi sier uke 1, 2 osv siden det sier mer om hvor vi er i konkurransen). Ble mest fornøyd med den siste! æææææææh! så kuuuuul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Wow! Dere er jo dødsflinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Verdens søteste Blondie jo Syns hun så helt perfekt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Åååh, så flinke dere er! Og der var jo Pøbel og Kamar, sånn som de pleier å te se! Artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 4: Skjønne tjukkingene! Åh, bjørnejentene mine! Liker veldig godt at tjukkbolla Aiko er minst dobbelt så stor som Imouto, og at du har fått med det sørgmodige blikket til knertis. Jeg har også tegna noen, og jeg synes det er klin likt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Så arti! Må bare si at jeg digger tegningene dine Pippin! Kjempebra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Så mye dere har tegnet Ble bare en her. Måtte bli ferdig med en annen tegning til i dag... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Så arti! Må bare si at jeg digger tegningene dine Pippin! Kjempebra:) Takk! Pringlen: Så kul stil! Så skikkelig diva-aktig i den stilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 så flinke dere er. Har ikke noe tegne på dataen med selv. Tror ikke paint hadde blitt noen særlig suksess for å si det slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Så vanvittig mange bra tegninger! Herlig. Pøbel og kamar var jo fantastiske da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Wow, pippin! Groenendaelen var driiiiiiiiiitkul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Wow, pippin! Groenendaelen var driiiiiiiiiitkul! Takk! Skulle hatt liiitt mer pels kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts