Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 3. og 4. mars


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Imouto var så vakker i dag! Hun var superhappy idet vi skulle inn i ringen, logra, dansa og lekte, og gjorde en MEGET god figur i ringen, om jeg skal si det sjøl. Vi skal jo helt ideelt fristille på

Jeg fikk den fineste premien med hjem, nemmelig Rio

Opsis slo til med karrierebeste hun, nå har vi en excellent! Så Benedicte, nå leder dere ikke lenger.

Guest Jonna

Jeg har ikke fått med meg hvem Ilo er... er det en Deepeyes hund?

Nei det er ett kull etter mammaen til pappaen til DeepEyes kull II og Pappaen til Talli. :lol:

Og det er er en god vennine som eier pappaen til Talli som eier henne. Nå syns jeg du skal henge med her *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre bernervalper påmeldt, og våre to konkurrenter hadde nettopp fylt fire måneder og var jo på sitt mest sjarmerende og tiltalende. Foenix, derimot, er åtte måneder og i verste slyngelalder. Men dommer så kvalitetene hennes, og honorerte oss med BIR-rosetten - veldig moro! Kritikken ligger pakket ned, men alt var excellent, excellent, excellent - og avsluttet med "very typical". Det første han sa da vi kom til dommerbordet var "very beautiful", og når hun i dag løp vakkert og sto glimtvis lekkert var jeg veldig fornøyd med snuppa mi.

Ingen plassering i gruppa, men jeg er fornøyd med at hun viste seg enda bedre i store ringen enn i raseringen - da har hun litt stamina og guts, den jenta mi, og holder hele dagen.

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilo ble BIR m/Cert.

Og jeg skal vist bort å stille henne i gruppen :lol:

What are you wearing? :lol:

Og gratulerer sååå mye til Opsis og Maria, kjempeglad på deres vegne :bananas::jump::cheer:

Edit: Weeee for Foenix også, jeg er big big fan :heart: Så nå ble jeg også kjempeglad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at sonisene igjen kommer hjem fornøyde fra Leto - BARE hyggelig at det nærmest begynner å bli en vane!

Hadde litt abstinenser i dag tidlig, så jeg vurderte å ta en tur bare for å kikke... Men latskapen tok over, og jeg har bare kost meg hjemme og ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt. Får tenke på det til i morgen, kanskje jeg gidder da.

Har dog hørt resultatene på beardisene og angrer fremdeles ikke at jeg droppet å melde på...

Lykke til i grupper og selvsagt i morgen!

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

What are you wearing? :lol:

Det ble nye blå jakken og blått skjørt, så nå må jeg vel ha noe annet i morgen :lol:

Får vel ta på meg rosa gammel dame drakten siden vi skal i veteran *flirer*

Ilo plasserte seg ikke i gruppen, men med forbehold at jeg husker rett nå:

1.BIG Old English

2.BIG Gronnis

3.BIG ACD

4.BIG k.collie

Tre bernervalper påmeldt, og våre to konkurrenter hadde nettopp fylt fire måneder og var jo på sitt mest sjarmerende og tiltalende. Foenix, derimot, er åtte måneder og i verste slyngelalder. Men dommer så kvalitetene hennes, og honorerte oss med BIR-rosetten - veldig moro! Kritikken ligger pakket ned, men alt var excellent, excellent, excellent - og avsluttet med "very typical". Det første han sa da vi kom til dommerbordet var "very beautiful", og når hun i dag løp vakkert og sto glimtvis lekkert var jeg veldig fornøyd med snuppa mi.

Ingen plassering i gruppa, men jeg er fornøyd med at hun viste seg enda bedre i store ringen enn i raseringen - da har hun litt stamina og guts, den jenta mi, og holder hele dagen.

Grattis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto var så vakker i dag! :wub: Hun var superhappy idet vi skulle inn i ringen, logra, dansa og lekte, og gjorde en MEGET god figur i ringen, om jeg skal si det sjøl. Vi skal jo helt ideelt fristille på japansk måte med hunden foran i enden av båndet, med handler bak, men det krever sin hund å holde fokus og møte verden helt aleine, så det er ikke så mange som gjør det sånn. Men Imouto står helt fantastisk med bulende muskler og stram givakt og jeg blir så stolt! Dommer pressa henne skikkelig på bordet, og hun tok det på strak labb, men hadde det bittelitt for travelt idet vi skulle løpe, noe som var synd, for ellers trur jeg nok vi kunne tatt certet. Men men!

Hun dreiv forøvrig med frivillig tannvisning langsmed kortsida, for der dreiv Lynet og varma opp, hun skulle ikke komme her og der, tenk! :icon_redface: Det var gudskjelov bare et øyeblikks fikse idé, for i beste tispeklasse (ja, hun fikk ck!) blei vi stokka voldsomt på, og da var alle verdens kuleste (som bare skulle mangle). Imouto blei BIM junior, ck og 3.btk. Slo ei championtispe! Jeg er VELDIG fornøyd med dagens innsats og resultat. :)

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen! Virker som de aller aller fleste kom fornøyde hjem igjen. Flotte hunder her på sonen, altså!

Imouto var så vakker i dag! :wub: Hun var superhappy idet vi skulle inn i ringen, logra, dansa og lekte, og gjorde en MEGET god figur i ringen, om jeg skal si det sjøl. Vi skal jo helt ideelt fristille på japansk måte med hunden foran i enden av båndet, med handler bak, men det krever sin hund å holde fokus og møte verden helt aleine, så det er ikke så mange som gjør det sånn. Men Imouto står helt fantastisk med bulende muskler og stram givakt og jeg blir så stolt! Dommer pressa henne skikkelig på bordet, og hun tok det på strak labb, men hadde det bittelitt for travelt idet vi skulle løpe, noe som var synd, for ellers trur jeg nok vi kunne tatt certet. Men men!

Hun dreiv forøvrig med frivillig tannvisning langsmed kortsida, for der dreiv Lynet og varma opp, hun skulle ikke komme her og der, tenk! :icon_redface: Det var gudskjelov bare et øyeblikks fikse idé, for i beste tispeklasse (ja, hun fikk ck!) blei vi stokka voldsomt på, og da var alle verdens kuleste (som bare skulle mangle). Imouto blei BIM junior, ck og 3.btk. Slo ei championtispe! Jeg er VELDIG fornøyd med dagens innsats og resultat. :)

Her er grunnen til at jeg satt med fingeren på f5-knappen! Den dama er bra pen, altså! Var det mange shibaer der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det bare lillegutt som skulle stilles. Det var en spansk dommer, så trodde ikke han kunne så mye om gårdshund. Men jaggu var han er veldig gårdshund-entusiast, og kunne masse om rasen! Det var veldig morsomt. Han ba oss til og med bli igjen etter dømminga slik at han kunne prate med oss. Han ville ha med hundene ned til spania og stille de der! Haha :P

Nitro ble BIR valp (alene da men) med den morsomme kritikken: "Very very good everything!"

100.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nye blå jakken og blått skjørt, så nå må jeg vel ha noe annet i morgen :lol:

Får vel ta på meg rosa gammel dame drakten siden vi skal i veteran *flirer*

Tror det kler kjekke unge menn også. :ahappy:

Imouto var så vakker i dag! :wub:

klipper litt

Hun blei BIM junior, ck og 3.btk. Slo ei championtispe! Jeg er VELDIG fornøyd med dagens innsats og resultat. :)

Gratulerer :D :D :hug:

Idag var det bare lillegutt som skulle stilles. Det var en spansk dommer, så trodde ikke han kunne så mye om gårdshund. Men jaggu var han er veldig gårdshund-entusiast, og kunne masse om rasen! Det var veldig morsomt. Han ba oss til og med bli igjen etter dømminga slik at han kunne prate med oss. Han ville ha med hundene ned til spania og stille de der! Haha :P

Nitro ble BIR valp (alene da men) med den morsomme kritikken: "Very very good everything!"

100.jpg

Gratulerer :D

Skulle bare vært excellent excellent everything istedet :whistle: Men var nok det dommeren mente :aww:

Han er jo så fin :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen! Spesielt til Opsis og Maria, Kamar og Sandra og SFX og og og... :D

Jeg skal egentlig opp dit i morgen og stille Unghunden min med stor U, men siden jeg har planer å feste ganske kraftig i kveld så får jeg nesten se an formen i morgen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal vist bort å stille henne i gruppen :lol:

Hahahhaa, greide ikke Hilde å holde seg likevel? :D. Trodde hun bare skulle hjem og komme seg ut i skogen, jeg :D.

Ingen plassering i gruppa, men jeg er fornøyd med at hun viste seg enda bedre i store ringen enn i raseringen - da har hun litt stamina og guts, den jenta mi, og holder hele dagen.

Nesten så man kunne ønske at dommeren fra forrige helg var der og fikk sett Foeniks sånn som hun faktisk ER :D.

Ilo plasserte seg ikke i gruppen, men med forbehold at jeg husker rett nå:

1.BIG Old English

2.BIG Gronnis

3.BIG ACD

4.BIG k.collie

Takker - satt og lurte på om det ble plassert noen briard i gruppa i dag :D.

Også skulle jeg si at Opsis stod og løp altså så kjempefint :).

Willy ble BIM i dag - Letohallen har liksom ikke vært helt vår arena i det siste, kjenner jeg :lol: Han slo en annen champion hannhund, men ble slått av ei championtispe i BIR og BIM. Det litt teite var jo at dommeren kom bort til oss og skulle forklare hvorfor han gjorde sånn som han gjorde - og starter med å si at min hund var den absolutt beste, han hadde suverent best bevegelser og flott pels, herlig hode og og og... men så likte han ikke bittet/tennene hans, så da kunne han ikke sett ham til vinner. Neivel...

Jeg er forøvrig imponert over Miriams simultanskriving i dag - hun oversatte direkte på kritikken fra spansk til engelsk - spangelsk er et særdeles undervurdert språk :D. Også fikk jeg blomst på kritikken :D.

Også takker jeg Ingvild som var utskremt fotograf med mitt kamera. Nå skal jeg kikke på bildene :D.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...