Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 3. og 4. mars


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Imouto var så vakker i dag! Hun var superhappy idet vi skulle inn i ringen, logra, dansa og lekte, og gjorde en MEGET god figur i ringen, om jeg skal si det sjøl. Vi skal jo helt ideelt fristille på

Jeg fikk den fineste premien med hjem, nemmelig Rio

Opsis slo til med karrierebeste hun, nå har vi en excellent! Så Benedicte, nå leder dere ikke lenger.

Jeg stilte Balrog selv ( :P) og er egentlig fornøyd sånn alt i alt. :)

Jeg syntes han løp og stod bra (selv sett med kritiske øyne på film da jeg kom hjem).

Det ble en very good, men med en veldig flott kritikk. :D (Jada bare mobb - men noe må man jø trøste seg med :P )

Excellent type and propotions

Needs better croup and hindquarters

Excellent coat and colour

Very good shoulder.

Excellent expression.

Needs better movement.

Balrog har jo hatt en periode med passgang, det gjorde han hvertfall ikke idag, men han knøt seg litt på det glatte gulvet.

Tror ikke den rød er såå langt unna altså :P

(Jada bare mobb igjen :D)

..ååå vi fikk i det minste ikke sort sløyfe som jeg drømte, og ingen smurte han inn med stiv voks som Øivind drømte :lol:

HAHA, nå måtte jeg le av drømmene deres :lol: Neste gang får Balrog rød, det vet jeg :ahappy: Synd jeg ikke så dere idag, er så lenge siden jeg har hilst på gutten!

Og gratulerer til alle andre som også er fornøyde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det 6 eurasiervalper, og Luna trakk det lengste tråden igjen - BIR! :D Jeg stilte også broren hennes, som ble klassevinner (med en konkurrent) og tilsutt 2.BHK bak en 8.mnd gammel valp. Søsteren til Luna ble 2.BTK :D Kjempestolt over ''Leovalpene mine!'' :jump:

Leovalpene gjør det flott!

Er det noen som kjenner til FL-resultater fra enten i går eller i dag? Er så lenge å vente på dogweb :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :D Når blir debuten?

Etter planen er det om seks uker i Bergen, om ikke noe stikker kjepper i hjulene for oss.

Gratulerer så mye! Og er hun så gammel allerede? :o Det er jo ikke lenge siden de løp rundt i valpehagen din!

Hun var jo liten valp i går! Hun er riktignok "bare" åtte måneder og ti dager, men dette var siste valpeshowet...

Gratulerer til alle som har gjort det bra i helga, en ekstra grattis til Blaze sin suverene veterandebut!

Vi har kommet hjem for andre gang i dag, måtte jo tilbake i hallen for å prøve oss i gruppefinalen. Det ble ingen plassering, men jeg er faktisk strålende fornøyd med helga lell, for hun viste seg så bra, løp kjempeflott (en stooooor F U til en som nylig har dømt Foenix nord og ned...) og var så fin å stille. Jeg rett og slett nøt å få løpe med henne i den store ringen, og kjenne at hun blir mer og mer klar over hva hun skal. Det er ikke hennes feil at hun er i en slyngelalder hvor det er vanskelig å hevde seg - men gud bedre som jeg liker potensialet hennes.

Og denne helga var det morsomt med utstilling - ikke så veldig mye kjentfolk i hallen, men noen har en jo fått skravlet med, hilst på og oppdatert seg på. Bra helg.

For øvrig begynner utstilling å bli dyre saker - i dag har det gått med seks strømpebukser!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuh.. hjemme fra Leto - riktig sosialt var det idag, men det tror jeg jeg skal fortelle om annet steds, kanskje ikke her i resultatbørsen (kan vel strengt tatt ikke regnes som resultat at man har fått snakket med JeanetteH, Stine, Siri, Marie&Øyvind, Ingvild, Maria&Opsis, Hilde&Ilo, Toril og Liv Irene - det som ergrer meg til døde er at jeg ikke fikk hilst på Anebanana (som forøvrig slets ikke heter det jeg trodde hun het - neste gang jeg treffer henne på chatten skal hun få en fisk i skolten altså!) men jeg fikk med meg dekkenet med 1/4 golden i og den passet ganske så bra til Strider, litt slør tillegg bak men elelrs helt suverent - så tusen tusen takk Bananen!)

Haha! Sorry! Pokker, nå er undercovernavnet mitt avdekket! :lol: Så kult at dekkenet passet nesten, goldenpelsen ble med, så han holder seg ekstra god og varm!

Jeg så Ingvild og Maria, men de spankulerte så overlegent forbi meg, så jeg turte ikke si hei, psssh, liksom! :lol:

Kamar ble BIR og BIG-2 i dag, så det! :)

Og Kaja og Rio så ut til å trives innmari godt i hverandres selskap!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Grattis med fiiiine sonen resultater, og kondolerer til de som ikke er fornøyd :P

For øvrig begynner utstilling å bli dyre saker - i dag har det gått med seks strømpebukser!

:lol: Jeg valgte tilslutt en av den tykkere sorten da jeg syns det var litt kaldt der inne i går. :P

Blaze har hatt en knall deby som veteran. Hun ble faktisk BIS 2 Veteran :jump::frantics:

(også klarte hun avslutte med å lage ett helvetes leven og ha det veldig gøy inni ringen etter premieutdelingen, jaggu godt hun sparte seg helt til det var over :icon_redface: )

Desverre ingen bilder fra debyen vår, men fikk lånt ett kamera før i dag så det dukker vel opp ett bedre bilde enn det som var med min iphone etter premieutdelingen. Men jeg liker bilder med minner jeg selv om kvaliteten ikke er den besten :D

418199_10151355966620072_834435071_23254626_82638302_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Ingvild og Maria, men de spankulerte så overlegent forbi meg, så jeg turte ikke si hei, psssh, liksom! :lol:

:lol: Ja, vi er skikkelig overlegne av oss. Neste gang dulter du oss/meg i skulderen, for jeg aner ikke hvordan du ser ut. :aww: Jeg lover å ikke slå tilbake.

Blaze har hatt en knall deby som veteran. Hun ble faktisk BIS 2 Veteran :jump:

Gratulerer! :D :D :D :D Sååå kult! Blaze er rååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Ingvild og Maria, men de spankulerte så overlegent forbi meg, så jeg turte ikke si hei, psssh, liksom! :lol:

Åh, når da? Jeg har en tendens til å være litt svimete på utstilling, så det er bare å beklage!

Gratulerer med masse flotte resultater, folkens! Og for en flott start på veterankarrieren for Blaze! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den fineste premien med hjem, nemmelig Rio :D

Åhh, jeg skjønte liksom ikke helt det jeg, selv om du sa det. :P

Gratulerer :D

Blaze har hatt en knall deby som veteran. Hun ble faktisk BIS 2 Veteran :jump::frantics:

(også klarte hun avslutte med å lage ett helvetes leven og ha det veldig gøy inni ringen etter premieutdelingen, jaggu godt hun sparte seg helt til det var over :icon_redface: )

Desverre ingen bilder fra debyen vår, men fikk lånt ett kamera før i dag så det dukker vel opp ett bedre bilde enn det som var med min iphone etter premieutdelingen. Men jeg liker bilder med minner jeg selv om kvaliteten ikke er den besten :D

418199_10151355966620072_834435071_23254626_82638302_n.jpg

Weee så fantastisk :D

Gratulerer :jump: .. og gullpokal jo :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla mi stile på sitt siste valpeshow. I stor konkurranse med seg selv ble hun BIR valp :D Hun var flink i ringen, og fikk en god opplevelse. Vi ble ikke til gruppa da jeg måtte hjem å jobbe med en skoleoppgave.

Flinkeste Mayahmor! :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opsis slo til med karrierebeste hun, nå har vi en excellent! :D Så Benedicte, nå leder dere ikke lenger.

Woohooo :D Gratulerer! Jeg er ikke i tvil om at dere var flinke i ringen! :ahappy: Det må da være litt kjekt å jobbe seg oppover!

Kritikken lørdag:

"Nice bitch. Too feminine, very good head. Eyes a little big. Good corporal structure, but loin a little convex. Good angul. Good movement."

Legg merke til "but really kelpie."! Det fikk ikke Blaze en gang. :aww: Jeg tror jeg må kjøpe meg et nytt utstillingsbånd som premie. Det skal være lilla!

Du, kan ikke tispen din gi litt femininitet til Blondie da? Så får hun litt maskulinitet tilbake?

Og Lilla utstillingsbånd til premie er bra :ahappy:

Kamar er superpen og superflink som alltid :wub: Spent på å stille ham selv!

Tindra hadde en super debut, wow! Slikt er kjekt! :D

Jeg er misunnelig på Kaja sin premie!

Og stiltr ikke Benedicte?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og stiltr ikke Benedicte?

Nei, det ble nok uaktuelt :P

Og hun har stilt for dommeren før (med exc), så jeg vet hva man liker ved henne og hvorfor han holdt tilbake CK sist, og jeg var da ganske sikker på at Ilo kom til å ta certet.

Så da orket jeg ikke å pine meg selv gjennom en hel utstillingsdag etter gårsdagens festligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...