Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneleken


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Innlevering mandag, og nytt tema på tirsdag? Jeg stemmer for det.

Enig. Også synes jeg folk skal få "slurve" hvis de vil det, det morsomste er vel om flest mulig er med?

Synes dette var et bra forslag. Litt mer oversiktlig om en står for "trekning" av tema hver uke.

Øvelse gjør mester! Tro meg, jeg tegna så som så når jeg starta med det jeg også! :lol: Vandt til å male på lerret og tegne med blyanter, men tegnebrett er noe helt annet! Sto å sikla på et nytt et da på fotomessa. Nesten 50% avslag.. Skulle kjøpt...!

Lola Pagola: ja, du venner deg til det etterhvert. Mitt brett er f. eks veldig glatt sammenlignet med papir, i tillegg til at man selvfølgelig må venne seg til å ikke se der hånda er.

Jeg er ikke så veldig teknisk god i utgangspunktet egentlig, så derfor er det bedre for meg å bare kunne hive random farger på lerret, er fargene harmoniske så blir det fint uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal bestemme selv egentlig, selv om det ville vært fint om man prøvde sitt beste, slik at man faktisk MÅ lære seg noe når man tegner litt seriøse tema.

Så egentlig synes jeg man skal prøve så godt man kan alikevel jeg :lol: Man trenger ikke å bruke eeevigheter hvis man ikke gidder, men litt ordentlig er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at man skal få velge selv hvordan man gjør.

Jeg tenkte at hvis folk skriver div. tema her inne,så skriver jeg det opp på lapper og trekker en tilfeldig,så kan alle bidra og det er rettferdig trekkning? Eller?

Så bare beholder jeg lappene (som ikke er trukket) og trekker ny neste mandag :) Etterhvert som folk fåreslår nye tema,så kan jeg jo bare skrive nye lapper og hive oppi med de andre.

Virker det greit eller? Vet ikke helt hvordan vi skal bli enige om tema hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, syntes man skal få gjøre det akkurat sånn som man vil. Og tema... Må man alltd være enig? :P Kan man ikke bare rulere på hvem som får bestemme. Alle etter tur, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, syntes man skal få gjøre det akkurat sånn som man vil. Og tema... Må man alltd være enig? :P Kan man ikke bare rulere på hvem som får bestemme. Alle etter tur, liksom.

Jo,det er greit for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at man skal få velge selv hvordan man gjør.

Jeg tenkte at hvis folk skriver div. tema her inne,så skriver jeg det opp på lapper og trekker en tilfeldig,så kan alle bidra og det er rettferdig trekkning? Eller?

Så bare beholder jeg lappene (som ikke er trukket) og trekker ny neste mandag :) Etterhvert som folk fåreslår nye tema,så kan jeg jo bare skrive nye lapper og hive oppi med de andre.

Virker det greit eller? Vet ikke helt hvordan vi skal bli enige om tema hvis ikke.

Synes dette var et bra forslag. Litt mer oversiktlig om en står for "trekning" av tema hver uke.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skriver jeg lapper,å trekker:) Så kan vi heller endre på det neste gang eller noe hvis noen synes det er teit :P

Jeg skal snart skrive opp nå,så hvis dere har tema dere vil ha med i trekningen for denne uken så må dere komme med det snart! Hvis ikke kommer det med de neste ukene (hvis trekningen fortsetter) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temaforslag:

Jungel

Fugler

Filmtitler/scener hvor man gjetter hvilken film tegningen er fra

Utsnitt - gjette hva det er et utsnitt fra

Tegnefilmer

Antarktisk/kaldt sted

Under vann

Temaer som ikke var fra før er lagt oppi bollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med Afrika-tegningen min i paint og samboeren sitter og ler av meg. :icon_cry:

Snill han/hun er da! :lol:

Jeg har tegnet to til nå,er ikke fornøyd med noen av dem. Men jeg skal legge dem ut uansett,øvelse gjør mester! :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill han/hun er da! :lol:

Jeg har tegnet to til nå,er ikke fornøyd med noen av dem. Men jeg skal legge dem ut uansett,øvelse gjør mester! :whistle:

Han er ikke snill. Fjompen syntes jeg tegner dårlig. Utfordret han til å bidra med noe selv, men da ble det stille i fjøset! :whistle:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...