Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneleken


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Innlevering mandag, og nytt tema på tirsdag? Jeg stemmer for det.

Enig. Også synes jeg folk skal få "slurve" hvis de vil det, det morsomste er vel om flest mulig er med?

Synes dette var et bra forslag. Litt mer oversiktlig om en står for "trekning" av tema hver uke.

Bare kast de vi har gjort, det bør finnes nok ting i verden til at vi ikke trenger å ta samme to ganger :)

Jeg kaster de som har blitt trukket ja,men det jeg mener er at hvis jeg har skrevet samme tema på mer en en lapp. Er ikke lett å huske alle forslagene som har blitt lagt i bollen,så det kan jo hende at det kan dukke opp tema vi allerede har hatt en gang. Men da bare kaster jeg det og trekker et nytt. Håper du forstår hva jeg mener :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo gøy å tegne på dataen jo :D eller jeg visste jo det da, men etter tre år med tegnebrett har jeg endelig begynt å tegne med det :P Har brukt det til redigering av bilder og grafiske greier, men har tegnet veldig lite. Jeg gjorde min første skyggelegning i dag, og jeg fikk det litt til faktisk. Altså... ikke fikk-til fikk-til, men det var ikke så vanskelig som jeg trodde. Bare masse pirk, og jeg må øve masse. Men tror nok jeg holder meg til litt urealistiske tegninger i første omgang :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke startet, men det gjør ikke så mye. Dette er mer noe jeg trenger for et spark i kreativiteten og gjør i løpet av f. eks søndagen eller lørdagen om jeg har tid.

Jeg har en ide, men lurer på om den kanskje er veldig upassende her...vi får se hva det blir til ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke startet, men det gjør ikke så mye. Dette er mer noe jeg trenger for et spark i kreativiteten og gjør i løpet av f. eks søndagen eller lørdagen om jeg har tid.

Jeg har en ide, men lurer på om den kanskje er veldig upassende her...vi får se hva det blir til ^^

Upassende? Det skal vel litt til før det er upassende vil jeg tro. Eller mener du upassende i forhold til tema? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende lite innleveringer denne gangen :( Men er mange timer igjen av dagen,så håper det dukker opp noen til :)

Jeg trekker snart nytt tema. Men det betyr ikke at man ikke kan levere inn noe til forrige tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å skrive i feil tråd ser jeg. :whistle: Men uansett, selvportrett er jo dødskult tema. DET skal jeg greie å bli med på. Skal det være seriøst(som i så realistisk som mulig), eller kan man overdrive og sånn?

Edit: flink til å lese alt og. Valgfrtt, ok. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å skrive i feil tråd ser jeg. :whistle: Men uansett, selvportrett er jo dødskult tema. DET skal jeg greie å bli med på. Skal det være seriøst(som i så realistisk som mulig), eller kan man overdrive og sånn?

Edit: flink til å lese alt og. Valgfrtt, ok. :D

Snakk om å følge med :aww::lol:

Jeg blir ikke med om det må være seriøst iallefall, jeg må ha noe å skylde på når det ikke blir bra. Skylde på at jeg ikke gjorde mitt beste etc. selv om jeg egentlig gjorde det.

Samme her! Haha :ike:

Som jeg har skrevet,så gjør man som man vil :) Men på en eller annen måte må vi prøve å få det til å ligne,hva enn det betyr :frantics: Om man slenger med et eller annet som er typisk for deg eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiselig var for kjedelig tema for min del. Klart man kan tenke abstrakt og finne på noe kult, men jeg er liksom ikke så flink og kreativ når det gjelder tegning enda :P

Men selvportett må jeg jo bare prøve meg på! Hmm, fundere på hvilket bilde jeg skal ta. Eller eventuelt kanskje bare tegne personligheten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...