Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneleken


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Innlevering mandag, og nytt tema på tirsdag? Jeg stemmer for det.

Enig. Også synes jeg folk skal få "slurve" hvis de vil det, det morsomste er vel om flest mulig er med?

Synes dette var et bra forslag. Litt mer oversiktlig om en står for "trekning" av tema hver uke.

Ja, hvordan går det? Hvem er garantert med på første runde? Jeg har laget et par, vet ikke om jeg kommer til å legge ut alle eller bare en, får se hvilke(n) jeg blir mest fornøyd med :whistle:

Det er vanskelig å lage karikatur av en hund, det blir liksom bare en...stygg hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Ja, hvordan går det? Hvem er garantert med på første runde? Jeg har laget et par, vet ikke om jeg kommer til å legge ut alle eller bare en, får se hvilke(n) jeg blir mest fornøyd med :whistle:

Det er vanskelig å lage karikatur av en hund, det blir liksom bare en...stygg hund :P

Jeg er garantert med! Selv om det sikkert blir pisstygt :lol: Denne runden blir det dog tradisjonelt. Poster vi på mandagen da? :ahappy: Eller? Også kommer nytt tema sent på mandagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morro å tegne...! Selv om det ikke direkte blir karikaturer for det er jo liksom ikke noen overdrevne trekk, men mer tegneserieaktidg. Ikke likner det så veldig på hundene heller sikkert :lol:

Men kunne vi ikke ta det slik at vi legger ut idag og nytt emne imorgen? Slik at vi gjør oss ferdig i slutten av uka, og starter på nytt på begynnelsen av uka? Eller blir det for pes? Synes liksom det er mer logiskt det, og så vil jeg jo se hva folk har tegnet da såklart :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det også mer logisk ut, pippin, men jeg har jo ikke fått tegnet noe endaaaa :whistle:

Tegn nå! :D

Har tegnet 4 stk jeg :lol: var jo gøy.. Og fin trening.. Ikke at jeg pirker noe særlig på tegningene. Og jeg liker at strekene er rufsete/tegnet en del, så å tegne EN rett strekk er ganske nytt for meg. Må være mye mer stødig på hånda, men gøy det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren jeg suger! :lol: Jeg er ganske god på å male abstrakt med pensel på lerret, men tegnebrett trenger jeg å øve meg på!

Øvelse gjør mester! Tro meg, jeg tegna så som så når jeg starta med det jeg også! :lol: Vandt til å male på lerret og tegne med blyanter, men tegnebrett er noe helt annet! Sto å sikla på et nytt et da på fotomessa. Nesten 50% avslag.. Skulle kjøpt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å legge ut, men vi får styre oss til i morgen :P

pippin: 50% avslag?? Oh lø! Du skulle kjøpt ja! :D

Lola Pagola: ja, du venner deg til det etterhvert. Mitt brett er f. eks veldig glatt sammenlignet med papir, i tillegg til at man selvfølgelig må venne seg til å ikke se der hånda er.

"Karikaturene" mine har mer blitt litt stygge tegneseriehunder ja!

Edit: Leste på forrige side, er forsåvidt enig i at det virker mer logisk å avslutte på søndag og starte på nytt på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting, skal vi legge ut i tråden, eller skal vi lage ny tråd som heter f. eks "Tegneleken uke 1: Karikatur" sånn at det er enklere å vite hvor man går for å se de aktuelle bidragene og så kan man diskutere rundt tegningene der, mens denne tråden er for diskusjon rundt regler, ukens tema, hvordan man gjør det, prosessen osv?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting, skal vi legge ut i tråden, eller skal vi lage ny tråd som heter f. eks "Tegneleken uke 1: Karikatur" sånn at det er enklere å vite hvor man går for å se de aktuelle bidragene og så kan man diskutere rundt tegningene der, mens denne tråden er for diskusjon rundt regler, ukens tema, hvordan man gjør det, prosessen osv?

Høres lurt ut med en tråd for hver uke. Ellers blir det vel bare rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pippin: 50% avslag?? Oh lø! Du skulle kjøpt ja! :D

Ja skulle egentlig det, men hadde ikke nok penger.. Men gubben har jo kjøpt seg sånn superduperbrett på jobb som han skal ta med hjem innimellom :D DET blir nok noe HELT annet enn det bittelille jeg har nå..

Får vente til imorra da! :P Men skal vi ta det fra mandag-søndag fra neste tema da? Og supert med egen tråd ja. Mye mer oversiktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...