Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

De stativene er ganske vinglete, så det kan fort hende de går veggimellom idet Foexen kaster seg over maten. :lol:

Æsj... Jeg kjøpte et stativ en gang, men det var så shaky at vannet skvalpet rundt - og det klarte faktisk å ruste selv om det sto inne! Idealet er vel å skru skåla til veggen, men jeg har ingen egnet veggplass jeg vil ha en skål permanent. Er det galt å sette opp en stolpe på stuegulvet til slikt formål?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste innkjøpe er en treningsvest fra Hurtta, den sorte lydighetsvesten :) Strålende fornøyd med passform og utseende :) :) Siden hunden er bare baby enda har jeg stort sett kun hatt pølse i ene lomma, så jeg har ikke akkurat fått testet bruken av den enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bandit01.jpg

Bikkja blei helt mongo. Tror det er hans nye yndlingsleke! :D :D

Kjøpte også enda en tørka kjøttstang. Han syntes de er så gode at han står slik i 10 minutter, før han "graver" de ned i senga, også til slutt spiser den opp.

51o4fb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokk litt av istad, så blei et nytt rødt halsbånd med noe bein og hjerte bling ting sak på med matchende kobbel, passer både Tuva og Bodil( Bodil om et par uker) Så kjøpte jeg 2 stk tufser med ball, og en gummileke :D Skjønner ikke at jeg gidder å kjøpe leker egentlig, Tuva tygger dem i stykker på et blunk, så nå ligger de forsvarlig i hundeskuffen :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller siste kjøp ble foretatt i dag. Halsbånd til Symra. Hun får tover av halvstrupen vi bruker på dobbelkobbelet. Nå har jeg fire halsbånd med plastspenne så jeg slipper å flytte rundt på dem. At det står "Dogs love, faithfully" på det innimellom rosene kan jo ikke jeg lastes for. :aww:

senvinter2012047.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

045088_03.jpg

Et dekken, så vi kan være med på hundetreningen som foregår ute. Det er mye vær i Nordland, og hun fryser relativt lett, så jeg håper dette skal få henne til å holde temperaturen den tiden vi er ute. Kostet 84 kroner på tilbud og fargen var helt nydelig! :D

043092_05.jpg

Og et litt tøft lærhalsbånd til hun blir litt større. Det er 10 cm for langt nå, men regner med hun kommer kjapt inn i det, det halsbåndet hun fikk for en uke siden har vi allerede utvidet et hakk på. Dette båndet loppet meg for 125 kroner! :)

Utroooolig gode priser på hundeutstyret der, og mye fint til meg også! :) Skal blakke meg når jeg får lønning igjen, er så masse jeg vil ha der. Skal gå til innkjøp av seler, reflekser, flytevest, kløv(til hun blir eldre), shampo og diverse remedier til eier. :innocent: De har alltid kjempegode tilbud, fikk det overnevnte fraktfritt, så da ble det veldig rimelig. Og nå har de nytt tilbud- 100 kroner avslag på ordre over 500 kroner! :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare kjøpe kjetting strup til 45 kr, men endte opp med varer til litt over 1000... :| Ble en stor pakke med besjeposer, sånne små kjekke ruller, to baller med tråd i, et tau med knyter, en frisbee, en pakke med tyggebein, brikke x2 gravert med navn og tlfnr, en godbit pose for og feste på buksa og to små bein mens vi venta på graveringa.. Det tror jeg var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg kjøpte kløven i for tidlig bursdagsgave, fant jeg ut at da kunne jeg kjøpe nytt halsbånd i bursdagsgave... men det ble nok en for tidlig bursdagsgave gitt...

og det ble visst med matchende kobbel også gitt.. og måtte jo da kjøpe ny id brikke som matcha det igjen.... ;)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare ha for og kanskje et spill.... men i stedet for spill ble det forbøtte, strimlete svineører, to bein og en 'ball' av oksehud. Spillet får vente til neste lønning, for det gikk en tusenlapp i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag har vi kjøpt voksenfor til godeste Leo, og da ble det selvfølgelig litt ekstra med hjem som noen nye leker, blant annet en morsom firfisle med pip i hodet (kong) tørket kylling, grisehalrt og litt provit godbiter..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...