Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Da har vi brukt penger igjen ... Men vi får vell nytte av det så da er det vel greit :P

Vi har kjøpt 2 slike(bare at de var sorte): 5709ab37f70d899bd3794356bcaad57a_M.jpg

Så har vi kjøpt 2 stk snor til og ha i kongen.

så har vi kjøpt et biteskinn med en lang s9788292189184.jpgnor i.

2 pipeballer

og

Denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

  • 2 weeks later...
Guest Yellow

1191485.jpeg2 Rogz ID-brikker.

1191490.jpeg

Natusan First Touch Shampoo (som er så mild at det ikke gjør noe om noe kommer i øynene).

1191491.jpeg

1191494.jpeg

1191495.jpeg

Noen pølser VogH siden jeg kom over dette på dyrebutikken (følger hovedsaklig Prey). :)

Og en turkis og romslig toalettmappe som er hans egen, det trengte han nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkie:Ah det så deilig ut ja!Er vel det fra hurrta?Sverger til skinnbånd jeg også å har lenge hatt lyst kjøpe et slikt selv om er strålende fornøyd med mitt fra alac;)

Problemet er bare at jeg liker lange bånd synes de standard på 1.80 blir så altfor korte.Så skinnbåndet jeg har er på 2.80 må jo kjøpe to slike for få den lengden blir en smule dyrt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på Ebay! :P Men ja, det er Hurtta. Betalte 39 $ for det, pluss frakt. Ser at det finnes i diverse nettbutikker i Norge også, men da er det jo snakk om vesentlig høyere pris.

Jeg synes det er flott med 1.80 i lengde jeg, vi har hatt et på under meteren frem til nå, så! Vi bruker uansett flexibånd når han skal ha mer frihet, så det passer meg utmerket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkie:Oj det var bra rimelig på ebay!Over 600 her jo.Bra du liker lengden;) Har flexi jeg også å hun er for det meste løs er nok bare vanen etter hatt så lange bånd i alle år.

Mini:Fine kobbel du også har kjøpt!Hvor fra?Har et som ligner på det svarte fra canis men,bruker ikke pga kort og litt tynnt.Sær jeg;) Passer nok ypperlig til din hund da.Hvor har du kjøpt de fiske greiene?Aldri sett det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini:Åh tusen takk for tips;) Mye rimeligere det hurrta kobblet må kjøpe når får lønn;) Bra utvalg i godis også ypperlig det med fisk da allergiske bisken her nesten bare tåler det;)

Mini er også allergisk mot det meste,tåler stort sett bare fisk...Han er veldig glad i de fiskeskinnene,må få noe å tygge på han også:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rååååsa Hurtta Lifeguard halv-strup, to flyteballer, et lærbånd og noe beingreier. Halv-strupen er til salgs om noen skulle være interesserte, for jeg kjøpte alt for stort :P 40-50 cm.

hurtta-lifeguard-half-choke-halsband-neonpink_0.jpg

Skulle du selge halsbåndet? hvor mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...