Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Men du har den jo bare inne i small. :icon_confused:

Hvis du får inn flere størrelser, hvor lenge er den på tilbud da?

Ja de gikk ut alle sammen siden det var 20% på alt i helgen. Nye kommer det nok inn ja. Hvis du ønsker til jul så kan jeg skaffe det. Håper på å ha de på tilbud i hvert fall ut året og kanskje ut januar også :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, har så lyst på eit sånt type fleecedekken og regndekken frå Rappfoten :(

Veldig fornøyd med dem. Jeg har det vanlige regndekkenet da, iom at det dekker enda bedre nedover sidene. Men tror nok regndekkenet i samme type som dette fleecedekkenet vil passe best til etnahund, iom at de har høyt halefeste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med dem. Jeg har det vanlige regndekkenet da, iom at det dekker enda bedre nedover sidene. Men tror nok regndekkenet i samme type som dette fleecedekkenet vil passe best til etnahund, iom at de har høyt halefeste. :)

Ho syr ikkje til Etna, og fikk aldri svar på kva standardmåla ho syr etter er, til tross for purring. Og tørr ikkje bestille utan å vite sikkert at dei ho mar ferdigsydd faktisk passar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho syr ikkje til Etna, og fikk aldri svar på kva standardmåla ho syr etter er, til tross for purring. Og tørr ikkje bestille utan å vite sikkert at dei ho mar ferdigsydd faktisk passar :(

Det skjønner jeg at du ikke tør. Så dumt, og rart. Jeg har alltid fått svar omtrent med en gang. :hmm: Jeg fikk sydd synlighetsdekken til DP, siden hun omtrent gikk inn i Italiener mål. Har du sendt PM på facebook? Hun svarer ikke om du skriver under bilder f.eks.

Av ren nyskjerrighet, hva er målene på etnaen din? Rygg og bryst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok standardmål blir feil til din. Etnahunden er jo kvadratisk, så genseren vil nok bli alt for lang.

Går jo an sende en bestilling uten å ikke skrive noe om etnahund, men bare si "Jeg vil gjerne bestille en genser i den og den fargen, i disse målene (halsomkrets nederst, rygglengde og brystomkrets)." :P Men er vel grenser for hvor mange ganger man gidder å skrive til noen når man ikke får svar... :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvd den enda? Planen er å kjøpe en sånn en til Angus. Hvordan kjennes kvaliteten? Plass? Passform? Reguleringsmuligheter.

Den var nydelig! :drool::drool::drool: Må man bestille slike på nettet eller finnes de i butikk?

Hvordan er passformen på den? Ser jo ut som om den sitter utrolig godt!

@Lunatic @Michellus Ville ikke gi tilbakemelding før jeg hadde prøvd den noen ganger ordentlig.

Er inne i den beste tiden å prøve den på også, Talli er nedrøytet og "ekstra" smal. Har str S. Den er helt på grensen til henne, men det er alle ting pga den smale fronten så litt løs rundt halsen. XS blir for lite og S litt for stort på de flest ting med henne. Men funnet ut at litt for stort fungerer bedre enn for trangt.

Tipper det vil løse seg når hun har pels igjen. Ellers sitter den veldig godt i terreng. Nå har jeg ikke hunder som ruser rundt, men tenker på hvor hun går når hun har tilnærmet 1/3 av sin egen kroppsvekt i kløven ;)

Men den sitter godt, følger kroppen hennes, vrir seg ikke og danser ikke rundt ved hopp og sprett, faller ikke framover slik som mange gjør. Ingen gnagsår (det blir det fort så naken som hun er nå).

Til Blaze sitter den som ett skudd. Men hun går bare korte strekker, så passformen spiller egentlig liten rolle på henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...