sham Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 LP hinder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Har bestilt lysende halsbånd fra ebay jeg også, men ikke helt samme som avbildet på forrige side. Koster jo så og si ingenting, under 100lappen for 4 halsbånd inkl batterier, inkl frakt.. I Norge hadde du passert 100kr bare for batteriene.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Har bestilt lysende halsbånd fra ebay jeg også, men ikke helt samme som avbildet på forrige side. Koster jo så og si ingenting, under 100lappen for 4 halsbånd inkl batterier, inkl frakt.. I Norge hadde du passert 100kr bare for batteriene.. Hva søker man på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Hva søker man på da? LED Collar Vi har disse med blått lys. Og de lyser sterkt og godt.http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Pet-Dog-Night-Safe-Flashing-Light-Led-Nylon-Neck-Strap-Collar-Buckle-/281108795093?pt=UK_Home_Garden_Kitchen_Steamers_Cookers_PP&var=580197629940&hash=item417363ced5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Søker på led collar, også finner du dem du liker best Jeg har kjøpt disse: http://www.ebay.com/itm/New-Safety-Dog-Pets-Nylon-LED-Collar-Light-up-Flashing-Glow-LED-Collar-S-M-L-XL-/271261422235?pt=Dog_Collars&var=&hash=item3f2870d29b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Jaktdekken til kua:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Søker på led collar, også finner du dem du liker best Jeg har kjøpt disse: http://www.ebay.com/itm/New-Safety-Dog-Pets-Nylon-LED-Collar-Light-up-Flashing-Glow-LED-Collar-S-M-L-XL-/271261422235?pt=Dog_Collars&var=&hash=item3f2870d29b Måtte bestille nokre slike eg også. Under 80,- for 4 stk i forskjellige fargar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Samboer kom nettopp hjem med en skikkelig god seng/teppe til pelsen, som vi har på soverommet. Vi har forsøkt å kjøpe slikt før, men det har enten blitt ignorert, lekt med eller spist opp. Men nå har jammen meg gutten begynt å bli voksen, og sengen blir brukt! Vi vurderer å kjøpe èn til for å ha i stua. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Soggy doggy slopmatte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Soggy doggy slopmatte Det kan nok stemme, må innrømme at jeg ikke husker merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Det kan nok stemme, må innrømme at jeg ikke husker merket. Mente det var det jeg akkurat har kjøpt! Tror ikke det er det du har beklager hvis det var utydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Ah, sånn ja. Tidlig om morgenen her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 En kjempe god og deilig fleecegenser fra wippetix. Jeg har bestilt den lang, og den dekker godt nedover lårene og rompa hennes. Og så har jeg bestilt en fleecevest og et regndekken fra rappfoten. Veldig spent på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Mitt siste kjøp var ett griseøre, to poser godbiter, en med frysetørket oksekjøtt og en med noe små bein formede godiser i, en skinflat, men kjempe myk, lang vaskebjørn med pipelyd i og RC Medium Junior. Nå er vi klare for i morgen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Björkissele til Vida og tjenestetegn til Noomi. Noomi er stor jente nå og fortjener sitt egent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Björkissele til Vida og tjenestetegn til Noomi. Noomi er stor jente nå og fortjener sitt egent! HVA??!?! HVA er det du sier? har hun gått opp fra baby? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 HVA??!?! HVA er det du sier? har hun gått opp fra baby? Rettelse. Hun har blitt en stor baby, og fortjener sitt egent, siden hun skal bli konkurransehund på årntli til neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Björkissele til Vida og tjenestetegn til Noomi. Noomi er stor jente nå og fortjener sitt egent! Hvor har du bestilt tjenestetegn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Hvor har du bestilt tjenestetegn? Kennel Truxelis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Søker på led collar, også finner du dem du liker best Jeg har kjøpt disse: http://www.ebay.com/itm/New-Safety-Dog-Pets-Nylon-LED-Collar-Light-up-Flashing-Glow-LED-Collar-S-M-L-XL-/271261422235?pt=Dog_Collars&var=&hash=item3f2870d29b De samme som jeg kjøpte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Wohoo, hurtta micro fleece overall kommet i posten og den passet, dog spørs det om jeg var litt mer happy for den enn Varga men den blir nok fin og ha som pausedress på kalde dager. Divinedog har krysset av for vareprøve på tollklareringen, er det for at man skal slippe toll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Wohoo, hurtta micro fleece overall kommet i posten og den passet, dog spørs det om jeg var litt mer happy for den enn Varga men den blir nok fin og ha som pausedress på kalde dager. Divinedog har krysset av for vareprøve på tollklareringen, er det for at man skal slippe toll? Det er for at du skal slippe å betale svensk toll i tillegg til norsk når den kommer over grensa Så ikke gå bananas i nettbutikken! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Det er for at du skal slippe å betale svensk toll i tillegg til norsk når den kommer over grensa Så ikke gå bananas i nettbutikken! Ingen planer om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Radio til jentene. Har brukt 1 år på å kjøpe ny etter at den gamle tok kvelden. Har den på hunderommet når de er alene hjemme og kjekt når jeg steller de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts