Lunatic Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Jeg kjøpte mitt på XXL, finnes også i sort (som jeg tror har refleks) og rosa! Tusen takk! Da blir det nok et sånt om ikkeså lenge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 1 rød bamse kjøpt på bruktbutikken ( ble bare krangling om den, så den ligger mest på hylla ) og 100 kg vom&hundemat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Jeg kjøpte mitt på XXL, finnes også i sort (som jeg tror har refleks) og rosa! Er det strech kobbel? Er det 140cm strekt eller "ustrekt"? Vanskelig å skrive hva jeg mener idag, håper du skjønner hva jeg mener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Er det strech kobbel? Er det 140cm strekt eller "ustrekt"? Vanskelig å skrive hva jeg mener idag, håper du skjønner hva jeg mener Det er stretch ja Tror det er ca 140cm ustrekt (men kan måle når jeg kommer hjem hvis jeg husker det). Og det finnest tre forskjellige tykkelser basert på hundenes vekt (kraft). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Kjøpt litt hos Arivo her tidligere i mars, *2 Også hadde Felleskjøpet tilbud, så da fikk disse bli med hjem, vi hadde jo veldig stort behov for de Også måtte gutten ha mere mat Også fikk han to pakker med sånne godbit Twisters, men fant ikke bilde av de i farta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Jeg kjøpte en sånn trekksele i dag. Non stop free motion. Bikkja elsket den! Men jeg må få noen til å se om den er helt rett "innstilt" til pelsen. Den ser litt rar ut bakpå ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 En Kong Extreme Frisbee Kjempespennende shopping! *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 På deling til samboer og meg, og hundene Kjempe fornøyd med å få sykkelen til 1600 (en igjen), selv om vi aller helst skulle hatt guttemodellen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 10. April 2014 Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Elastisk kobbel og belte til kobbel fra Hööks kobbelet er veldig god å holde i, men strikken i kobbelet son gjør at det er elastisk har allerede begynt å ryke. Hadde ellers vært veldig fornøyd med det. Beltet har jeg ikke brukt så mye, men er så langt fornøyd http://www.hooks.no/product.aspx?productid=041213&deptid=1040&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC http://www.hooks.no/product.aspx?productid=041081&deptid=1148&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2014 Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Elsker det! Eneste kjipe er at det er ganske kort, båndet er 1.40. Men kjempebehagelig. Hmm.. Mener da jeg så det var flere lengder på de jeg. Skal se etterpå hos forhandleren jeg :-) de er veldig kjekke. Tenkte å bestille til meg selv også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Hmm.. Mener da jeg så det var flere lengder på de jeg. Skal se etterpå hos forhandleren jeg :-) de er veldig kjekke. Tenkte å bestille til meg selv også. Vår leverandør har kun den lengden ihvertfall. Men er ca 160 utstrekt. De er veldig kjekke, absolutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2014 Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Vår leverandør har kun den lengden ihvertfall. Men er ca 160 utstrekt. De er veldig kjekke, absolutt. er vist bare flere bredder, men lengden er den samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 er vist bare flere bredder, men lengden er den samme Ja, er bredere i større størrelser. Men de er fine uansett, jeg angrer ikke selv om jeg foretrekker 180 bånd. Veldig godt bånd å bruke, beste jeg har tror jeg (Og jeg har noen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2014 Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Kjøpte BOT netting til snuppa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2014 Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Ja, er bredere i større størrelser. Men de er fine uansett, jeg angrer ikke selv om jeg foretrekker 180 bånd. Veldig godt bånd å bruke, beste jeg har tror jeg (Og jeg har noen). må bare bestemme meg for bredde.... så skal frøken jeg løper rett frem gal få ett også skal jeg bestille BOT dekken til Lani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 To kobbel eller leietau til hest som jeg bruker til Chicka. Fant et kobbel i butikken på Øvrevoll som jeg egentlig ALDRI ville brukt til hest, det passet mer til hund, det er et sort kanal kobbel. Det andre er sort og rødt leietau som er tvinnet, de er så myke og gode å holde i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Redningsvest, kløv og sporsele fra Non-Stop, så nå er vi klar til sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Så dumt Men dukker nok opp flere muligheter får vi håpe Sent from my iPhone using Tapatalk Yaay! Jeg var innom i dag og fikk kjøpt selen til 100 kr i xxs de hadde mange igjen, men sikkert fordi de ikke hadde skrevet på skiltet der alle selene hang at de kosta 100. Der stod det 650kr fortsatt, men jeg spurte om de kunne sjekke det for meg og da de bippa den i kasse så kosta den bare 100 Så de hadde en del igjen av selene, for folk vet jo ikke at de er på tilbud Lurt av meg å gå innom og ikke tro på mannen jeg ringte som sa at de ikke hadde noen seler til 100 kr Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Yaay! Jeg var innom i dag og fikk kjøpt selen til 100 kr i xxs de hadde mange igjen, men sikkert fordi de ikke hadde skrevet på skiltet der alle selene hang at de kosta 100. Der stod det 650kr fortsatt, men jeg spurte om de kunne sjekke det for meg og da de bippa den i kasse så kosta den bare 100 Så de hadde en del igjen av selene, for folk vet jo ikke at de er på tilbud Lurt av meg å gå innom og ikke tro på mannen jeg ringte som sa at de ikke hadde noen seler til 100 kr Sent from my iPhone using Tapatalk Oioi, tror jeg må ta turen innom i morgen La du merke til hvilke størrelser de hadde igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 De hadde hvertfall xs og xxs og flere som var større enn de. Men jeg så ikke på størrelsen på de siden jeg har en liten hund Håper de har i din størrelse Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. April 2014 Rapporter Share Skrevet 15. April 2014 Lammeknoker, luftrør, struper og sener. Tror nok frøkna får en fin påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 De hadde hvertfall xs og xxs og flere som var større enn de. Men jeg så ikke på størrelsen på de siden jeg har en liten hund Håper de har i din størrelse Sent from my iPhone using Tapatalk Da fikk vi også kjøpt! En i M og en i XXS Kupp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 venter på valp = shopping. bilbur, halsbånd, kobbel, leker… sukk. bare noen uker igjen nå. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Jægerens kombisele (savnet en tursele som sitter godt og hvor festet til kobbelet sitter litt lenger fram enn på trekksela) + en gummigris som grynter. Geo er forelsket i grisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Nansen nomesele. Kjøpte via finn.no, 250kr. Tenkte den var brukt, men spurte ikke før jeg kjøpte. Den kom i posten idag, splitter ny med lappen på og alt! Kjempekjøp, og den passet akkurat! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts