Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Er det strech kobbel? Er det 140cm strekt eller "ustrekt"? Vanskelig å skrive hva jeg mener idag, håper du skjønner hva jeg mener :)

Det er stretch ja :) Tror det er ca 140cm ustrekt (men kan måle når jeg kommer hjem hvis jeg husker det). Og det finnest tre forskjellige tykkelser basert på hundenes vekt (kraft).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt litt hos Arivo her tidligere i mars,

488f86432d3509bb5a655be7396a129e_zps5169

*2

1de654f341458cc6ae0eb746791b3d21_zps7207

abb7b97ba60dccbbbe3a38247a5169ec_zps8262

f0d61a1a4901b3f1956669c9da57cb5f_zps4ec5

Også hadde Felleskjøpet tilbud, så da fikk disse bli med hjem, vi hadde jo veldig stort behov for de :P

5203f2526363dadd6fb59f598b33d43c_zps5b6b

a74d46277cbc056096796796a2c2ebd5_zps6d08

87ceb744726b555e07ddd9ea6f309cef_zps3848

Også måtte gutten ha mere mat :)

c1a77862940f145f09f5e3bd22ec936b_zps5c87

Også fikk han to pakker med sånne godbit Twisters, men fant ikke bilde av de i farta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elastisk kobbel og belte til kobbel fra Hööks :) kobbelet er veldig god å holde i, men strikken i kobbelet son gjør at det er elastisk har allerede begynt å ryke. Hadde ellers vært veldig fornøyd med det.

Beltet har jeg ikke brukt så mye, men er så langt fornøyd :)

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=041213&deptid=1040&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=041081&deptid=1148&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet bilde

 

Elsker det! :D   Eneste kjipe er at det er ganske kort, båndet er 1.40. Men kjempebehagelig. 

Hmm.. Mener da jeg så det var flere lengder på de jeg. Skal se etterpå hos forhandleren jeg :-) de er veldig kjekke. Tenkte å bestille til meg selv også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Mener da jeg så det var flere lengder på de jeg. Skal se etterpå hos forhandleren jeg :-) de er veldig kjekke. Tenkte å bestille til meg selv også.

Vår leverandør har kun den lengden ihvertfall. :) Men er ca 160 utstrekt. De er veldig kjekke, absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vist bare flere bredder, men lengden er den samme :hmm:

Ja, er bredere i større størrelser. :)

Men de er fine uansett, jeg angrer ikke selv om jeg foretrekker 180 bånd. Veldig godt bånd å bruke, beste jeg har tror jeg :) (Og jeg har noen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er bredere i større størrelser. :)

Men de er fine uansett, jeg angrer ikke selv om jeg foretrekker 180 bånd. Veldig godt bånd å bruke, beste jeg har tror jeg :) (Og jeg har noen).

må bare bestemme meg for bredde.... :P så skal frøken jeg løper rett frem gal få ett :lol: også skal jeg bestille BOT dekken til Lani :frantics::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kobbel eller leietau til hest som jeg bruker til Chicka.

Fant et kobbel i butikken på Øvrevoll som jeg egentlig ALDRI ville brukt til hest, det passet mer til hund, det er et sort kanal kobbel.

Det andre er sort og rødt leietau som er tvinnet, de er så myke og gode å holde i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt :( Men dukker nok opp flere muligheter får vi håpe :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yaay! Jeg var innom i dag og fikk kjøpt selen til 100 kr i xxs :) de hadde mange igjen, men sikkert fordi de ikke hadde skrevet på skiltet der alle selene hang at de kosta 100. Der stod det 650kr fortsatt, men jeg spurte om de kunne sjekke det for meg og da de bippa den i kasse så kosta den bare 100 :D

Så de hadde en del igjen av selene, for folk vet jo ikke at de er på tilbud :P

Lurt av meg å gå innom og ikke tro på mannen jeg ringte som sa at de ikke hadde noen seler til 100 kr :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaay! Jeg var innom i dag og fikk kjøpt selen til 100 kr i xxs :) de hadde mange igjen, men sikkert fordi de ikke hadde skrevet på skiltet der alle selene hang at de kosta 100. Der stod det 650kr fortsatt, men jeg spurte om de kunne sjekke det for meg og da de bippa den i kasse så kosta den bare 100 :D

Så de hadde en del igjen av selene, for folk vet jo ikke at de er på tilbud :P

Lurt av meg å gå innom og ikke tro på mannen jeg ringte som sa at de ikke hadde noen seler til 100 kr :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oioi, tror jeg må ta turen innom i morgen :)

La du merke til hvilke størrelser de hadde igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...