Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

@SandraNH jeg syns den så bedre ut på de siste bildene :)

DPen min sin ser sånn ut (bortsett fra at hele selen er skjøvet litt fremover fordi jeg løfter opp kløven :P ):

Tidenes dårligste bilde, men hun var veldig fornærmet for at jeg vekket henne, så da ble det sånn... :sleep:

post-10941-0-76189200-1389306432_thumb.j

Den er ikke helt ideell på henne heller, men det er det beste valget mtp kløv til liten hund.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Helt OT men kan inte låta bli. @SiriEveline Hjälp som Tetris har vuxit! :shocked: fina lille som växer allt för fort :wub:

Han vokser skummelt fort... og det tiltross for at han er minste mann! Men han har fortsatt babyface!

Er nok en fordel å ha en som er større rundt brystkassa ser jeg, da jeg synes at selve selen på ryggen hennes er litt kort. Men jeg kunne ikke hatt noe større størrelse, da jeg nesten må stramme alt som er å stramme rundt brystet.. Men på den reima som går mellom forbeina - deen er så slakk som jeg kan få den. Ingenting mer å gå på.

Hvilken størrelse har du SiriEveline? Nuka har størrelse S - da hun er 60cm rundt brystet..

Mulig at Nuka ikje har noe perfekt kropp til denne type sele :P

Det her er Medium, samme størrelse som munsterlander til mamma bruker.

På bildet er den ganske langt ute i brystet, under magen, og litt strammere under buken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vokser skummelt fort... og det tiltross for at han er minste mann! Men han har fortsatt babyface!

Tror ikke han er minstemann, ihvertfall ikke høydemessig. Koios er kraftig og maskulin, men han er ikke særlig høy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert tur- og trekksele fra Minipina med avtagnart pinnedrag :D Vært i skogen og prøvd den i dag, SÅ fornøyd!

20140112_1306380_zps4eae6615.jpg

20140112_150859_zpsb93207f7.jpg

Bestilte også med dekken som festes til selen og ikke går over brystet, genialt da vanlige dekken ofte hemmer bevegelsene til hunden min foran.

(Bilde stjålet fra Facebooksiden til Minipina, altså ikke min hund.)

1509016_785556544791665_1876725318_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte også med dekken som festes til selen og ikke går over brystet, genialt da vanlige dekken ofte hemmer bevegelsene til hunden min foran.

(Bilde stjålet fra Facebooksiden til Minipina, altså ikke min hund.)

1509016_785556544791665_1876725318_n.jpg

Det dekkenet var jo genialt!

Har laget en slik sele til ett par av mine jeg også, (bare med justerbar bakreim og uten pinnedraget) og synes de er best til det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke ruffwear selen satt noe fint. For trangt til albuene. Nora har den str. der og tipper din er godt større enn henne. Den er også veldig kort i ryggen på hunden :) Jeg ville dratt i butikk(XXL feks) og prøvd medium for å i hvertall se. Kan være den ligger bedre. De kan jo strammes goodt inn :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke ruffwear selen satt noe fint. For trangt til albuene. Nora har den str. der og tipper din er godt større enn henne. Den er også veldig kort i ryggen på hunden :) Jeg ville dratt i butikk(XXL feks) og prøvd medium for å i hvertall se. Kan være den ligger bedre. De kan jo strammes goodt inn :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, de kan ikke strammes godt inn, det er d som er problemet.. Den tykke remsa som sitter på reimene, som skal hindre at reimene gnager, er tilogmed for lang på str s - altså de hindrer mg i å stramme mer rundt buken.. Men er enig i at den ikke har optimal passform nei..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de kan ikke strammes godt inn, det er d som er problemet.. Den tykke remsa som sitter på reimene, som skal hindre at reimene gnager, er tilogmed for lang på str s - altså de hindrer mg i å stramme mer rundt buken.. Men er enig i at den ikke har optimal passform nei..

Klipp av litt på polstringen om du må stramme mer? Men har du løsnet den i front, slik du får den så langt bak som mulig? For det er jo "største" problemet. Den virker for langt fremme og tett opptil arn

Mhulene.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

145 liters fryser på tilbud :D

Og ja, jeg legger den i denne tråden fordi den er hunden sin... haha.

See så lykkelig han er for egen fryser :D Ehm, hadde han visst hva den skulle fylles med hadde han hvertfall sett lykkelig ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fin! :D

Kikket innom siden, og det er sjelden jeg ser pent utførte papillongreier som det der! Som oftest ser det ikke ut som papillon engang, og tenker ikke en halv gang på å kjøpe, men denne gangen fikk jeg grusomt lyst til å bestille et smykke med papillonhodet :wub:

Link?? :)

Kombinert tur- og trekksele fra Minipina med avtagnart pinnedrag :D Vært i skogen og prøvd den i dag, SÅ fornøyd!

Bestilte også med dekken som festes til selen og ikke går over brystet, genialt da vanlige dekken ofte hemmer bevegelsene til hunden min foran.

(Bilde stjålet fra Facebooksiden til Minipina, altså ikke min hund.)

1509016_785556544791665_1876725318_n.jpg

Sabla genialt! *lagre bilde og link*

Kjøpt:

I rødt

premium-1aa.jpg

I blå

104801sc_red.jpg

SPORLINE_ORANGE_GJUTEN_6MMX15M.jpg

Samt noen leker, bur, biabed, madrass og litt annet smått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha siklet lenge klarte jeg ikke og dy meg lengre.

56344_Dogman_Kennel_Equip_Y-sele_til_hun

Denne er på vei i posten :) Lite str utvalg på selen, men L virker og være som skapt for Varga iflg mine mål så da forsøker vi :D Gå pent sele, blir godt og slippe halsbånd og bånd som kommer i føttene når det blir slakt.

Også venter jeg på svar på pris på halsbånd. Trenger egentlig ikke, men det var litt kult :P Krysser fingrene for at det ikke er veldig dyrt :D

1441388_577356612340761_2111345680_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha siklet lenge klarte jeg ikke og dy meg lengre.

56344_Dogman_Kennel_Equip_Y-sele_til_hun

Denne er på vei i posten :) Lite str utvalg på selen, men L virker og være som skapt for Varga iflg mine mål så da forsøker vi :D Gå pent sele, blir godt og slippe halsbånd og bånd som kommer i føttene når det blir slakt.

Også venter jeg på svar på pris på halsbånd. Trenger egentlig ikke, men det var litt kult :P Krysser fingrene for at det ikke er veldig dyrt :D

1441388_577356612340761_2111345680_n.jpg

Ohh, kule halsbånd! Hvor er de fra?

Og hvor er selen fra? Den så god ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, kule halsbånd! Hvor er de fra?

Og hvor er selen fra? Den så god ut. :)

Halsbåndene er fra dogworld graphic (eller noe slikt) på facebook. Hun lager vell det man vil ha slik jeg har forstått. Mange forskjellige motiver (kan bruke egne bilder også, som hun gjør om til tegnebilder), navn, rase, farger, bredde osv. Mye stilig :)

Jeg bestilte selen fra hundepoter.no, kennel equip y sele heter den, har ikke funnet så mange andre som har den.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...