Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Er det flere str av denne eller kun en?

Må ha ny klotang, og alle skryter jo av denne så må prøve :) og hvor er best å kjøpe den?

Finnes i vanlig størrelse og størrelse katt/marsvin/chihuahua. Men vi bruker samme str på alt fra kaniner til store hunder på jobben. :)

Hvor du kjøper den er vel ikke så nøye, er jo den samme tanga uansett. :) Koster rundt hundrelappen på nett tror jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere str av denne eller kun en?

Må ha ny klotang, og alle skryter jo av denne så må prøve :) og hvor er best å kjøpe den?

Tok en sånn til meg selv også i går etter å ha tenkt at jeg må klippe klør i noen dager nå men ikke orket siden den jeg har er så eleding. Men denne var fantastisk! Klippet på mini - pomme på 2kilo, tibben på 5kilo og min store bamse Ivo på 40kg og der er det stor forskjell på klørne altså men den virket lige bra på alle sammen :) 79kr hos meg i hevrt fall, vet ikke hvordan prisen er andre plasser. http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&product_id=259&search=millers

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes i vanlig størrelse og størrelse katt/marsvin/chihuahua. Men vi bruker samme str på alt fra kaniner til store hunder på jobben. :)

Hvor du kjøper den er vel ikke så nøye, er jo den samme tanga uansett. :) Koster rundt hundrelappen på nett tror jeg.

Har dere den lille på butikken der du jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte varmedekken til min fysepinn av en bartemann, blir bra når han må være rolig ute i kaldt vær tror jeg. Kostet flesk da, men synes Hurtta har så innmari smarte løsninger.

Har forresten lurt på en ting: når/hvorfor bruker dere potesokker?

Jeg har ikke brukt potesokker enda, men noen hunder trenger potesokker når det er kaldt fordi de får vondt i føttene av å trø på den kalde bakken. Hvor kaldt det er kommer an på hunden. Noen trenger aldri, andre trenger kanskje helt nede i 5 minus. Beskyttelse mot veisalt kan også være nødvendig for noen, eller bare rett og slett beskyttelse av potene ved lange turer på snø/grus/asfalt/i fjellet etc hvor hunden kan bli sår/slitt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Malamuten , har du mottat sela? Fornøyd?

Hentet den i dag og kom just inn fra tur med den.. Ikke helt fornøyd, litt større i halsen enn jeg beregnet (ikke noe problem dog, den sitter på og hun skal jo ikke trekke), men jeg skjønner ikke hvorfor alle slike y seler skal være så ufattelig trange bak albuene/kort bryststolpe.. Så ikke ut som hun gjorde seg noe av det, kliper sikkert ikke siden den er rimelig løs, men litt redd for irritasjon/gnagsår ved mye bruk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet den i dag og kom just inn fra tur med den.. Ikke helt fornøyd, litt større i halsen enn jeg beregnet (ikke noe problem dog, den sitter på og hun skal jo ikke trekke), men jeg skjønner ikke hvorfor alle slike y seler skal være så ufattelig trange bak albuene/kort bryststolpe.. Så ikke ut som hun gjorde seg noe av det, kliper sikkert ikke siden den er rimelig løs, men litt redd for irritasjon/gnagsår ved mye bruk..

Ok, takk for svar. Er det L str hun har? Lrute på M til Leo. Men om den er veldig kort i stolpen er det ikke noe poeng, da blir det lik den vi har, bare at den er i kjedelig sort farge :P vanskelig å finne y-seler som har litt god lengde på stolpen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Er det L str hun har? Lrute på M til Leo. Men om den er veldig kort i stolpen er det ikke noe poeng, da blir det lik den vi har, bare at den er i kjedelig sort farge :P vanskelig å finne y-seler som har litt god lengde på stolpen..

Ja, har L. Selen er jo egentlig stor til henne, men enda er den for kort i stolpen.. Men jeg tror enda ikke jeg har sett en eneste y sele som ikke er tight bak albuene, så noen mener vist at de skal være slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har L. Selen er jo egentlig stor til henne, men enda er den for kort i stolpen.. Men jeg tror enda ikke jeg har sett en eneste y sele som ikke er tight bak albuene, så noen mener vist at de skal være slik..

Bestilte en i M til han, blir den helt feil får jeg sende den i retur. Vurderte S, men den vil bli for liten i halsen om det stemmer at den er 30 cm der, han er 42.

Og rart egentlig at ingen (?) lager sele med lengere stolpe i front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en i M til han, blir den helt feil får jeg sende den i retur. Vurderte S, men den vil bli for liten i halsen om det stemmer at den er 30 cm der, han er 42.

Og rart egentlig at ingen (?) lager sele med lengere stolpe i front.

Varga er også 42 i halsen. ELler hun er 42 der halsbåndet sitter, litt bredere på halsåpningen mtp sele.

De gjør jo det på trekkselene, men det har tydeligvis ikke noe og si at "ikketrekk" seler kliper eller gnager.. Skjønner ikke det der jeg. Og det kan ikke ha så mye med type hund og gjøre heller for jeg har sett slike både på smale og brede hunder og de passer ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver oss på samme selen som @Malamuten kjøpte til Varga, er spent på den.

56344_Dogman_Kennel_Equip_Y-sele_til_hun

Og når jeg først var på www.hundepoter.no ble det med litt ekstra på bestillingen...

95297_Dogman_1_Arnold_Hundeseng__-_for_s

56401_SoggyDoggy_SoggyDoggy_Super_Shammy

edit: 13 kg Orijen Regional Red, fortømme fra Curver og diverse godbuter fra Natures Menu. Løsbitt og en lettere apport.

Har også liksom lovet samboer å ikke handle så mye til Leo nå... men det er fin terapi jo :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått tak i en nesten perfekt seng! Den har kant til å stappe hodet inntil, er myk, har bomullsstoff, er liten og lett, har tykk nok bunn, er mulig å grave bunnen opp som en pølse til å ligge på, er mørkeblå og ser ikke så aller verst ut. Og det beste er at den falt i smak! Ble foretrukket over Molly Mutt med puter og dyne inni, saueskinn og puter oppå, som vanligvis er favoritt (til høyre i bildet). Eneste jeg har å utsette er at den er noen cm for kort, så han kan ikke strekke seg helt ut i den, men da legger han seg bare på gulvet i steden. Pris? Kr 124,- på Hööks!

post-12196-0-23176300-1391816931_thumb.j

post-12196-0-52079800-1391816946_thumb.j

Kjøpte også effileringssaks, spisesaktematskål og tørket kylling. Matskålen var også en suksess, måtte jo nesten tenke for å spise, jo!

Og kjøpte 13 kg Orijen Adult her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver oss på samme selen som @Malamuten kjøpte til Varga, er spent på den.

56344_Dogman_Kennel_Equip_Y-sele_til_hun

Og når jeg først var på www.hundepoter.no ble det med litt ekstra på bestillingen...

95297_Dogman_1_Arnold_Hundeseng__-_for_s

56401_SoggyDoggy_SoggyDoggy_Super_Shammy

edit: 13 kg Orijen Regional Red, fortømme fra Curver og diverse godbuter fra Natures Menu. Løsbitt og en lettere apport.

Har også liksom lovet samboer å ikke handle så mye til Leo nå... men det er fin terapi jo :aww:

Heldige Leo, som får så mye fint!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpe grønn sele til Thorvald også, så kan han matche de brunekule ;)

Men han har matchende Frolic som Leo da, han fikk en ny pose forrige helg :lol:

Samboer sier Thorvald har nok :P Lyst på trollselen da. Får slite ut de vi har litt til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer sier Thorvald har nok :P Lyst på trollselen da. Får slite ut de vi har litt til :lol:

Du kan få kjøpe vår til halvpris :P likte ikke at den bukreima(?) ikke sitter fast, den sklir litt rundt, så bruker den ikke mer. Resten av sela var perfekt da. Tror jeg har hørt noe lignende fra han samboeren min også.. Godt ikke samboer får meg seg at jeg skal hente pakke på posten på mandag eller tirsdag :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...