Ingvild Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Skrevet 16. Juni 2012 Ooooh, elsker harrykobbelet - hvor fant du det? Lurer på om ikke diredoberen eller reven trenger et sånt et..? Tacky galore! Haha! Kjøpte det på Hund som Hobby i Trondheim. Merket er Dogman Professional, og det er visst egentlig et kattekobbel. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Haha! Kjøpte det på Hund som Hobby i Trondheim. Merket er Dogman Professional, og det er visst egentlig et kattekobbel. Da passer det jo perfekt at vi skal tilbringe minst to uker av juli utenfor Trondheim. Aner konturene av en shoppingtur Siter
MiO Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Mitt siste kjøp var en haug bæsjeposer i muntre farger Lilla og grønne! (lilla og rosa er ikke avbildet) Siter
Krilo Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Vi var i sverige i går, og itilegg til altfor mye godis og brus, og litt mat kjøpte vi: - 12 slalompinner - 2 stk hopphindere - 1 stk hjul - 1 stk tunnel på 5 m. - 1 stk rund godbit ball - og litt tygge ting 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Mitt siste kjøp, og nest siste er et harry halsbånd og ett enda mer harry id-merke Men synes det var litt kult likevel, annerledes enn de vanlige. Synes halsbåndet er litt harry pga. gull-lenken. Men det er uansett bare et hage-halsbånd, så ville ha noe smalt og lett noe, og da var det det jeg fant i farta. Er flink til å finne grunner til å kjøpe halsbånd da.. 2 Siter
LilleZara Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Mitt siste kjøp, og nest siste er et harry halsbånd og ett enda mer harry id-merke Men synes det var litt kult likevel, annerledes enn de vanlige. Synes halsbåndet er litt harry pga. gull-lenken. Men det er uansett bare et hage-halsbånd, så ville ha noe smalt og lett noe, og da var det det jeg fant i farta. Er flink til å finne grunner til å kjøpe halsbånd da.. Hvor har du kjøpt id-merket? Synes det var kult jeg! Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Det var litt kult og ja :-) http://stores.ebay.com/ENIDS-EMPORIUM?_fcid=154&_localstpos=&_sid=460644410&_stpos=&gbr=1 Rask levering! Siter
LilleZara Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Det var litt kult og ja :-) http://stores.ebay.c...0&_stpos=&gbr=1 Rask levering! Takk! 1 Siter
Aslan Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Jeg føler meg vill og gal, vi er nå oppe i TO halsbånd, og samboer er passe oppgitt. "Hva skal vi med TO halsbånd?" 1 Siter
Ozzy Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 (endret) Jeg føler meg vill og gal, vi er nå oppe i TO halsbånd, og samboer er passe oppgitt. "Hva skal vi med TO halsbånd?" Haha, min er mer: " Enda et halsbånd? Han har jo åtte fra før jo!" " Hva skal han med en leke til når han har 25 fra før?" Disse mannfolka. Red; Men jeg er litt ekstrem da. Endret 25. Juni 2012 av Ozzy Siter
Aslan Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Haha, min er mer: " Enda et halsbånd? Han har jo åtte fra før jo!" " Hva skal han med en leke til når han har 25 fra før?" Disse mannfolka. Red; Men jeg er litt ekstrem da. Haha Jeg har vært flink. Leker har vi dusinvis av, men det er faktisk samboer med på. Ellers har vi to seler med ulikt bruksområde, to halsbånd, to kobler, ei strikkeline med belte og ei langline. Det er ikke SÅ ille, sånn egentlig! Alt uten om det ene halsbåndet og det ene kobbelet er jo nødvendig 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Bra jeg ikke har noe mannfolk tror jeg jeg er vel oppe i 50-60 halsbånd nå... det merkelige er at jeg ikke aner hvor de blir av da... og enda merkeligere er det jo at jeg bare bruker noen få av dem 3 Siter
Anette Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Kjøpte bia bed sist. Ellers går det mest i vet utgifter og lever for her. Siter
Ingidano Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Nytt halsbånd til valpen. Han har vokst ut av ett og spist opp to andre... Siter
sham Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Bra jeg ikke har noe mannfolk tror jeg jeg er vel oppe i 50-60 halsbånd nå... det merkelige er at jeg ikke aner hvor de blir av da... og enda merkeligere er det jo at jeg bare bruker noen få av dem 50-60 halsbånd?? :w00t: Siter
LilleZara Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Ikke fra Trixie,men samme greiene med forskjellig smak. En pose okseører & Siter
MiO Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Mitt siste kjøp har jeg nettopp bestilt på nett, men ikke mottatt ennå: fôrtønne på 35 L (+ litt annet småtteri da... ) Siter
PsychoLynx Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 masse paracord på vei inn. ellers har vi kjøpt og og månedens påfyll av til kattene Siter
Irenen Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Taxi har fått Maasaihalsbånd. Halsbåndet er håndlaget i Kenya under Fair Trade policy. Det er i kuskinn, og er foreløbig litt stivt, men mykner nok etterhvert. Veldig fornøyd 2 Siter
Ganzie Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 Teller dette? Er jo strengt tatt litt til Ganzie også 8 Siter
Arielle Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 3000meter paracord for her er det ikke mindre enn 17 retrieverkobbel, 4 halsbånd, 3 leietau, 5 løsbitt, 1 sele og 6 utstillingsliner som er bestilt de siste dagene. KJEKT! Ivo har fått seg føner fra Hund i Hus som jeg er meget godt fornøyd med, og så billige de i er forhold til mange andre. Du finner de også på facebook. Ivo har også verdens beste tepper fra Dyr som hobby. Tepper med antibakteriell og antimiddbehandlet ull. Trekker til seg vann sånn at hunden slipper på ligger i en dam når den er bløt. Svale på sommeren og varme og gode på vinter. Prøvte å legge inn bilde men neida det ville ikke hundesonen i dag, men du finner dyr som hobby på facebook og kan se bilder av teppene der. Siter
Recommended Posts