Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Nylonkobbel fra coop extra, og det virker faktisk veldig bra, det deilige er at det er 2,5 meter langt, og har feste i begge ender slik jeg liker det. Synes det er vanskelig å finne kobbel som er lengre enn 2 m. Kostet bare 100 kr og :-)

Jeg kjøpte dette kobbelet for et halvt år siden samme sted og elsker det! Ser like fint ut enda og det er det eneste leiebåndet jeg bruker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de lekene, er de to øverste iq leker?? Hvor fant du de?

matskålene er for at de skal spise saktere. er knotter i den som gjør at de sakker ned. jeg har en slik også. øverste er iq/leke med godbiter i tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rååååsa Hurtta Lifeguard halv-strup, to flyteballer, et lærbånd og noe beingreier. Halv-strupen er til salgs om noen skulle være interesserte, for jeg kjøpte alt for stort :P 40-50 cm.

hurtta-lifeguard-half-choke-halsband-neonpink_0.jpg

Hadde det ikke vært for at disse beista mine har mer en nok bånd de ikke bruker, så skulle jeg kjøpt det der. Syns de er skikkelig stilige!! Men sorry, har vel 20-30 halsbånd som ikke blir brukt her så... :P Vi bruker jo kun bånd på treninger vi.

Kjøpt på Ebay! :P Men ja, det er Hurtta. Betalte 39 $ for det, pluss frakt. Ser at det finnes i diverse nettbutikker i Norge også, men da er det jo snakk om vesentlig høyere pris.

Måtte du tolle det inn?

Jeg kjøpte en sånn: http://www.ipet.no/P...55-3-504212.jpg til Robert i dag. Gleder meg til å overrekke :)

Sånn en fikk Gry her for to år siden... Den holdt i ca 15 min, så var det ene beinet spist opp... Og sånn fortsatte det til bare gryntedingsen var igjen :P Nå blåser jeg i den og erter på meg bikkjene istedet :P

...satt jeg og leste på nettsiden til en smådyrklinikk, og fant det helt naturlig at de hadde noe som heter

"Panikk / drop in timer", for folk har jo gjerne panikk når det har skjedd deres elskede kjæledyr noe, eller hvis f.eks. hunden har blitt bitt eller påkjørt. Så panikktimer var helt naturlig, tenkte jeg. Helt til jeg leste en gang til. Det sto ikke panikk-timer, det var poliklinikk-timer.... :P

Hahahaha, skal foreslå på klinikken at vi skal kalle det panikk-timer istedet for drop-in jeg! :P Men, skjønte ikke helt hva dette innlegget gjorde i denne tråden da :P :P

Og denne. Ingen over, ingen ved siden av. Har man prøvd Millers én gang- går man aldri tilbake til andres knuseverk :no:

post-10638-0-19856400-1339053548.jpg

Det har du egentlig helt rett i. Vi bruker både den og de giljotintengene på klinikken, og jeg er totalt avhengig av de der. Takler ikke de giljotingtengene!

matskålene er for at de skal spise saktere. er knotter i den som gjør at de sakker ned. jeg har en slik også. øverste er iq/leke med godbiter i tipper jeg.

Funker disse matskålene med knotter??

En av valpene på hundeklubben her hadde fått sin mat i en sånn skål nå... Hun sluker visst maten sin. Og hadde blitt så frustrert over at maten ble vanskelig å få tak i at hun hadde endt opp med å kjefte på skåla :P

Mine siste kjøp.... *tenke*

Atopica tabletter til Gry.

atopica.png

Og bortimot 1000 meter med paracord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker disse matskålene med knotter??

En av valpene på hundeklubben her hadde fått sin mat i en sånn skål nå... Hun sluker visst maten sin. Og hadde blitt så frustrert over at maten ble vanskelig å få tak i at hun hadde endt opp med å kjefte på skåla :P

Issi slukte maten så fort at hun spydde dag etter dag... så fikk vi skåla og hun prøvde å stupe nedi, bråstoppet og bare WHAT?=!?!??!?! også ble hun drit forsiktig og spiser rolig :P hatt den 1,5 mnd nå og hun spiser fortsatt rolig og behersket :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn en fikk Gry her for to år siden... Den holdt i ca 15 min, så var det ene beinet spist opp... Og sånn fortsatte det til bare gryntedingsen var igjen :P Nå blåser jeg i den og erter på meg bikkjene istedet :P

Haha - da vet jeg hva jeg skal gjøre når han tar livet av den. Foreløpig har det gått fint, han tygger på den, men har ikke kommet igjennom. Han synes den er kjempestas og kan ligge og tygge på den så den grynter i en halvtime i slengen :blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo måtte ha litt nytt snacks, så da ble det handlet:

http://www.ipet.no/product.html/hundesnacks-kylling?category_id=37 *2

http://www.ipet.no/product.html/hundesnacks-griseore?category_id=37

Og siden det var gratis frakt for kjøp over 500,- "måtte" jeg jo handle litt til.... Så da ble det med:

http://www.ipet.no/product.html/hundeleke-kong-knots?category_id=33# (elgen)

http://www.ipet.no/product.html/flyteleke-redningsboye?category_id=33 (er jo sommer, må ha badeleke da ;) )

http://www.ipet.no/product.html/bottle-booster?category_id=33 (Leo liker flasker, og dra kamp, satser på at denne blir moro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bandit01.jpg

Bikkja blei helt mongo. Tror det er hans nye yndlingsleke! :D :D

Kjøpte også enda en tørka kjøttstang. Han syntes de er så gode at han står slik i 10 minutter, før han "graver" de ned i senga, også til slutt spiser den opp.

Sånn har min også, desidert yndlingsleken !;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på shopping! Igjen..

Vi har kjøpt blant annet:

post-11112-0-02724500-1339143867.png

post-11112-0-86459700-1339143880.png

Denne greier hun jo å komme seg ut av, rygger fint av seg selen uansett hvor mye jeg strammer den inn. Vi har forsøkt et par hundre seler til, men alt går av hvis hun rygger.. :gaah:

post-11112-0-09045400-1339143894.png

Disse var myke og superenkle å dele i bittebittebittesmå biter.

post-11112-0-86987500-1339143906.png

Kjempepopulære!

I tillegg til en del annet diverse godbiter, vanlige tyggebein og en haug med billigleker fra Europris (de har sånn 19,- pr. leke, eller pakke med leke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne greier hun jo å komme seg ut av, rygger fint av seg selen uansett hvor mye jeg strammer den inn. Vi har forsøkt et par hundre seler til, men alt går av hvis hun rygger.. :gaah:

Da går jeg utifra at du ikke har prøvd denne ?

For det er i praksis kul umulig, om den er i riktig str.

Red: Ja, den finnes i ny utgave :) Var vel ikke din str. der kanskje... Ett tips, gå for den minste str. av det du tror passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg utifra at du ikke har prøvd denne ? For det er i praksis kul umulig, om den er i riktig str. Red: Ja, den finnes i ny utgave :) Var vel ikke din str. der kanskje... Ett tips, gå for den minste str. av det du tror passer :)

Tusen takk for forslag! :D

Vi har ikke kjøpt denne, men har prøvd den på hos en venninne av meg. Hun greide fremdeles å rygge utav den, men den har kanskje vært litt for stor da? Hun er jo bare 4 1/2 mnd, så hun er ganske spe enda, og har naturlig nok ikke fylt ut noen plass. Derfor når hun vil ut av selen, så strekker hun fremlabbene og smalner skuldrene foran seg, og rygger ut. Nesten likt som når du tar en genser av et barn. Vi har til nå ihvertfall kommet til ro med at sele er litt vanskelig i begynnelsen, og gjerne noe vi må vente litt for å kunne bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom halsbåndene! På vegne av Debbie og Bananen poster jeg bildene, med innleide modeller. Den eneste med lite nok hodet til å ha på Basselusk-halsbåndet til Kamar er Dany, men hun var så krakilsk at det ikke gikk an å ta det på henne. :lol:

Aiko er redd hun må gå med sånt dritsvært dalmatinerhalsbånd fast:

DSC_7645.jpg

Marvin viser fram Pøbel sitt kosedyr-halsbånd, og har tatt på seg tegneserietrynet sitt:

DSC_7646.jpg

Alle tre halsbåndene:

DSC_7654.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

$(KGrHqIOKkQE6PIllH-YBOn(EHGmw!~~60_35.JPG

Ikke akkurat kjøpt, men jeg har fått den. Den greia var skikkelig dritt for mange år siden, men nå har de forbedret den og den skal visstnok være bedre enn flexi.. Så Ozzy er prøvekanin for å se om det er noe vi skal ta inn i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom halsbåndene! På vegne av Debbie og Bananen poster jeg bildene, med innleide modeller. Den eneste med lite nok hodet til å ha på Basselusk-halsbåndet til Kamar er Dany, men hun var så krakilsk at det ikke gikk an å ta det på henne. :lol:

Aiko er redd hun må gå med sånt dritsvært dalmatinerhalsbånd fast:

DSC_7645.jpg

Marvin viser fram Pøbel sitt kosedyr-halsbånd, og har tatt på seg tegneserietrynet sitt:

DSC_7646.jpg

Alle tre halsbåndene:

DSC_7654.jpg

Hvor? Hvor? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...