Pim Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Og ja. Det er et bilde av valpe-Nansen som driter, og jeg hater intenst når menylinja driver og hopper fram og tilbake og buler ut når man holder pekeren over og sånn, så min bare er der og er statisk og kjedelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Ohhh, det var en lav oppløsning du hadde Nå føler jeg meg blond her, men hvordan ser du det? Fargeoppløsning, oppløsning på bildet eller noe annet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Takk! Wow... Dette bildet var bare utrolig vakkert! Kjenner jeg får mer og mer lyst til iMac etter hvert, dog det kommer nok alltid til å bli en Microsofter her også Amaterasu Ugh, jeg hater desktopikoner.. Dessverre liker gubben dem da, så jeg må kompromissere litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Jeg hadde bakgrunn som skiftet hver time, så jeg fikk bilder fra turer, fester og andre minneverdige anledninger. Men så fant jeg ut at jeg ser jo omtrent aldri bakgrunnen uansett, for jeg har hele tiden opp programmer som dekker hele skjermen. Så da gadd jeg ikke å bruke minne (ikke at det er så innmari mye, men allikevel) på å skifte bakgrunn hele tiden. Så nå har jeg bare denne, av Ås-eika. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 ca slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Jeg bytta, så nå ser den slik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Nå føler jeg meg blond her, men hvordan ser du det? Fargeoppløsning, oppløsning på bildet eller noe annet ? Størrelsen på ikoner og annet, i forhold til hvor stort bildet er. La også merke til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 ...hunden min er verdens smarteste, promise 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Men er ikke det fordi skjermen er veldig liten da? Har du ikke en 10" eller noe Benedicte? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Men er ikke det fordi skjermen er veldig liten da? Har du ikke en 10" eller noe Benedicte? Jo, lav oppløsning og liten skjerm henger som oftest sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Kanskje på tidet å rydde litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Men er ikke det fordi skjermen er veldig liten da? Har du ikke en 10" eller noe Benedicte? Jo, lav oppløsning og liten skjerm henger som oftest sammen Aah, okei! Ja, jeg har 10" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Slik ser min 10" ut. Kjedelig! Teite windows7 starter som ikke lar meg ha bakgrunnsbilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Og ja. Det er et bilde av valpe-Nansen som driter, og jeg hater intenst når menylinja driver og hopper fram og tilbake og buler ut når man holder pekeren over og sånn, så min bare er der og er statisk og kjedelig Mest spesielle bakgrunnsbilde jeg noen gang har sett HVORFOR har du bilde av en bikje som driter? Eg lo meg ihjel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Mest spesielle bakgrunnsbilde jeg noen gang har sett HVORFOR har du bilde av en bikje som driter? Eg lo meg ihjel ¨ Er ikke bilde av en tilfeldig "bikje som driter," det er et morsomt og koselig bilde av hennes kjære Nansen da den var valp og dreit. Litt forskjell det. Bakgrunnsbildet mitt er svart. Køla-svart. Sikkert en diagnose på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Jaja, får ha et bilde æ å da sjøø. Han dempa veldig med ører her, flyttet på blikk og endog snudde vekk hodet, men heldigvis gikk det bra NOOO vart de itj kjedlig nei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 *bilde* Fine hermesbrodern! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Låner pcen her, så satt laaangt inne å legge inn bakgrunnsbilde - men nå i natt kom det på plass. Herr langnese får pryde skjermen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Bilde av flotte jentene mine på fjellet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Sånn ser min ut nå, hadde et av han og søsteren en stund men det var så mye snø der så jeg gikk lei. Nok snø ute liksom, om ikke det skal dekke skjermen min også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Wow... Dette bildet var bare utrolig vakkert! Kjenner jeg får mer og mer lyst til iMac etter hvert, dog det kommer nok alltid til å bli en Microsofter her også Amaterasu Ugh, jeg hater desktopikoner.. Dessverre liker gubben dem da, så jeg må kompromissere litt Det er ett av mine favorittbilder jeg har på skjermen. Har egentlig tenkt at jeg skulle fremkalle det og henge det på veggen, men har aldri kommet så langt. Også burde jeg huske hvem som har laget det og linke til mennesket! Stilig ulv du hadde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts