SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Kom igjen, la oss få se! Jeg har bakgrunn som skifter hvert 10. minutt, men akkurat nå ser den sånn her ut! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Elefant er helt klart yndlingsdyret mitt (etter hund, selvsagt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Er drittlei bildet,men jeg kommer aldri på å bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Aww, The Sims 3 -Kjæledyr, FTW! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Aww, The Sims 3 -Kjæledyr, FTW! Haha, måtte jo prøves ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Lurer på om det var Einstein som engang sa "If a cluttered desk signs a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?" Pusen på bakgrunnen er Rusken som dro til de evige jaktmarker i fjor høst, bare 12 år gammel. Bildet av Kuma er sånn sånn byttes ut hvert 10-sek (sånn ca).. resten er vel bare tull som jeg liker å ha der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Eeh, hvor er print screen på mac'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Jeg tror jeg har helt vanlig, blå bakgrunn. Laptopen skrus av ca. en gang hver tredje måned eller noe, så jeg ser aldri bakgrunnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Sånn ser nå min ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Eeh, hvor er print screen på mac'en? cmd - shift - 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 cmd - shift - 3 Takk! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Er det tid for en slik tråd igjen altså? Her er min. Litt lite original med bilde av hundene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 På PCen har jeg ulvene som fåes med W7. De er bare så nusselige. På macen har jeg noe helt std. applegreie ser jo aldri desktopen likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Fikk ny laptop til jul/bursdag og ikke gjort noe med desktop bildet, så det ser slik ut for øyeblikket: det bytter mellom ulike naturbilder med jevne mellomrom, har ikke sjekket intervallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Skifter bilde kanskje hver mnd. Hater å ha masse ikoner på skrivebordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 *suprise* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffe Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Det får dere ikke se! For det vil jeg ikke vise fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Burde kanskje ryddes litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 (endret) Har fortsatt alt som lå der da jeg kjøpte pc'en, kanskje på tide å ta det bort, aner ikke hva de forskjellige tingene er engang edit: fant ut at det var på tide å rydde. Endret 11. Februar 2012 av Lola Pagola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 *suprise* Ohhh, det var en lav oppløsning du hadde Mitt er vel kanskje noe kjedlig og holder meg til det klassiske i den gamle og slitne XP maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts