Gå til innhold
Hundesonen.no

Strekker seg som en katt..?


AquilaWaiting
 Share

Recommended Posts

Det er freddan,og jeg lurer på mye rart.

Har jo hatt noen hunder opp gjennom årene,og har nå ei frøken på 8 mnd. Når ho har logge i dyp søvn og sove lenge,og våkner,så strekker ho seg som en katt,altså ho krummer ryggen. Ho strekker seg vanlig også,men krummer rygg og.

Lurer om dette er vanlig eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozza gjør sånn, ingen av de andre har gjort det. De har strekt seg selvfølgelig, men ikke sånn katteaktig. En annen ting hun gjør er at hun griper med poetene som en katt. Slutter jeg å klappe henne tar hun tak rundt håndleddet litt og trekker hånden min til seg. Veldig merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozza gjør sånn, ingen av de andre har gjort det. De har strekt seg selvfølgelig, men ikke sånn katteaktig. En annen ting hun gjør er at hun griper med poetene som en katt. Slutter jeg å klappe henne tar hun tak rundt håndleddet litt og trekker hånden min til seg. Veldig merkelig.

Ikke så merkelig om man er krøllert, kanskje? Chess gjør det heeelt tiden :P populært kalt maselabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så merkelig om man er krøllert, kanskje? Chess gjør det heeelt tiden :P populært kalt maselabben

Frøkna hær er også sånn! Ligger vi på golvet og fjaser, så strekker ho labben mot handa mi for å leke mer,teitebolla. Og ho åler seg ofte mot beina og sofaen. Wannabe katta altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...