Gå til innhold
Hundesonen.no

Geocaching


AnnChristin
 Share

Recommended Posts

@ Hva er rart med den da? På bygningen,2 meter opp? Eller er jeg på bærtur

Tror jeg må sjekke der en gang til. Just in case. Har vært der flere ganger uten å bli noe klokere. Ut i fra beskrivelsene til folk som har logget cachen, så høres ikke det ut som rett sted nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 821
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cachen min ble publisert 23:15, og FTF ble logget 23:29. Dette på et utkikkspunkt litt inne i skogen. Da var det jo allerede mørkt, og cacheren hadde bedrevet "motbakkeløping" for å nå opp først. Ette

Har registrert meg :-) Jeg lastet ned den KarpeSkrotum linket til over her, har ikke gått ut for å finne noe enda, men ser ut som appen fungerer bra iallefall. Ser at det ligger en cache i parken re

I dag måtte Geita "dø" Moahahaaa. Kuleste FTF 3mil totalt! http://www.geocaching.com/geocache/GC4J5KF_fjellgeita?guid=63e3d00d-ebb7-459e-a420-34c56c1a2309

Posted Images

Hva bruker du for å finne riktig sted? Google maps viser deg til nærmeste adresse, så skriver du inn koordinater der, kan en fort være 2-100 meter "off" fordi den viser nærmeste sted og ikke koordinatene!

Jeg skal hvertfall ikke prøve meg på den, ifølge mine utregninger var jeg langt utti skogen et sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gjøre et nytt forsøk i morgen. Litt for sent å dra ut på cachejakt nå. :P Trodde at jeg skulle finne denne relativt greit fordi den er så stor og fordi andre ikke ser ut til å ha hatt problemer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. :P Intet resultat. :( Nå har jeg studert hver millimeter av den murveggen der, og i tillegg så har jeg rotet rundt i skogen bak huset. Sendte melding til CO for noen uker siden for å spørre om jeg var fullstendig på jordet med koordinatene mine, men fikk dessverre ikke noe svar. Det andre koordinatalternativet mitt er mindre sannsynlig med tanke på parkeringskoordinatene som er angitt, men har sjekket der også. Fremdeles uten resultat. Må jeg virkelig gi opp denne altså? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Gjorde du? Har ikke fått noen koordinater i den retning, men det er den retningen jeg har fått inntrykk av at cachen ligger i forhold til parkering og hva andre cachere har skrevet. Da lurer jeg på om jeg har funnet feil svar på noen av spørsmålene eller om jeg har regnet feil. Hmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror nok at du har rett og jeg tar feil. Dette kommer til å gi meg søvnløse netter. :lol:

Det er sånn det er med mysteries!

I dag skal jeg kjøre fra Trondheim til Oslo, og har plottet inn en haug cacher på veien! Har bare lagt inn de første milene da, kan ikke stoppe hele veien. Men kjører jo der flere ganger i året, så blir nok en ny runde en annen gang. Woho!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg kjøre fra Trondheim til Oslo, og har plottet inn en haug cacher på veien! Har bare lagt inn de første milene da, kan ikke stoppe hele veien. Men kjører jo der flere ganger i året, så blir nok en ny runde en annen gang. Woho!

Vi gjorde jo noe lignende da vi - naive som vi var - ville prøve oss på 100 på en dag. Himmel, slikt tar tid! Så selv om du "bare" har plottet inn 10-20 cacher på veien så beregn mange ekstra timer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde jo noe lignende da vi - naive som vi var - ville prøve oss på 100 på en dag. Himmel, slikt tar tid! Så selv om du "bare" har plottet inn 10-20 cacher på veien så beregn mange ekstra timer! :P

Jepp :D Det er derfor jeg ikke har plottet inn flere :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjøna eg virkelig ikkje ein dritt av. :D Eg har bevisst unngått alle sånne cacher der eg må tenke for å finne fram, er vanskelig nok å finne cachen sjølv om eg har coords av og til. Men det ser jo gøy ut.

Kva brukar det gå ut på, matteoppgåver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe av mysterycachen dere linker til. Men nå får jeg heller ikke til den enkle oppgaven jeg har klaget over i det siste, så jeg er tydeligvis ikke rett person å spørre. :P De mysterycachene jeg har funnet hittil har vært relativt enkle matteoppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...