Wilhelmina Skrevet 8. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Noen som skjønner denne? http://coord.info/GC2C76W Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Æsj, la ut en cache som jeg var SÅ fornøyd med. Supert gjemmested! Men så var den visst i nærheten av finalen på en mysterycache, så det gikk ikke. Grrr. Skal legge ut én til etter denne som jeg må flytte på, og så er det slutt for denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 10. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2015 Ny, hundebasert, mystery i Bergen i dag. Enjoy! (foreløpig sliter vi litt med å omgjøre svara til tall... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2015 Ny, hundebasert, mystery i Bergen i dag. Enjoy! (foreløpig sliter vi litt med å omgjøre svara til tall... ) Men det er jo bare å telle bokstaver? hund=4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 10. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2015 Norsk elghund grå/elghund. Mannen leste oppgaven litt nøyere enn meg, er i full gang m utregninga, blir likevel ikke rett nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 @Wilhelmina Det ligger en på Finn nå. Blir du ikke gal av at den spiser batterier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 12. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2015 @Wilhelmina Det ligger en på Finn nå. Blir du ikke gal av at den spiser batterier? Hehe, jeg cachet med iPhone i starten og DEN spiste virkelig batteri Har rundt 6 timer batteritid på Oregonen så det er jo luksus i forhold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Vi har funnet vår første geocache Det gav mersmak Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Idag gav vi oss ut på våran första geocahetur. Vi satsade på en sammanbunden historia där man skall hitta 3 olika för att få ett "lösenord" och hitta en fjärde, vi hittade nr 1 och 3. 2an verkar som uppäten så den får vi återkomma till. Detta var superkul och vi har redan sett ut oss en ny uppsättning att leta rätt på imorrn. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Tipset er å begynne på tradisjonelle cacher med lav vanskelighetsgrad(D-rating), samt ikke prøve å finne micro-størrelsen. Da er det størst sjansen for at dere finner det dere leiter etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Tipset er å begynne på tradisjonelle cacher med lav vanskelighetsgrad(D-rating), samt ikke prøve å finne micro-størrelsen. Da er det størst sjansen for at dere finner det dere leiter etter. Tack för tips. =) Jag lär säkert avge rapport om dagens framgångar/brist på sådana när vi kommer hem igen. Om vi bara kommer oss iväg, gubbeluven sover än... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Så var vi då hemma efter dagens skattjakt, vi gav oss på en liten slinga kallad "Doomsday" med 10 st caches. Hittade alla 10, väldigt nöjda och belåtna över oss själva. Nu sitter vi och ser efter nästa slinga, har fått lte smak på de där med många i en så att säga. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 10. September 2015 Rapporter Share Skrevet 10. September 2015 Har hatt en altfor lang pause fra dette. Tidligere i august ble jeg derimot dratt med, og fikk endelig motivasjonen til å ta det opp igjen Riktignok ikke med en gang pga flytting, men nå var jeg og sambo ute en tur i går og fant noen. Ville egentlig runde et helt tall, men fant jo pokker ikke en siste (var 4 vi ikke fant) og sulten overvant. Får se om jeg får kavet meg ut i området her igjen til uka igjen. "Dessverre" er det altfor mange mysterys i nærområdet her, og jeg orker virkelig ikke å ta noen slike for tiden Får nok begi meg ut på en rundtur i nærheten. Men skal avgårde i helgen så da tenkte jeg å sette av litt tid til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Da var det ut å leite cache i Antibes. Erfaringsmessig verre å finne i utlandet enn hjemme... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Noen som vet om det er souvenir for i dag? Eventuelt hvor man kan finne liste over kommende souvenirer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 (endret) Groundspeaks liste https://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=436 Det er souvenir i dag for event iallfall Endret 14. Mars 2016 av Kokospaniel La til en lenke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Det er ikke suvenir i år? I fjor var det jo litt spes med 3.14.15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 6 timer siden, Kokospaniel skrev: Groundspeaks liste https://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=436 Det er souvenir i dag for event iallfall Denne har jeg sett, men den viser ikke kommende suvenirer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 6 timer siden, Kokospaniel skrev: Groundspeaks liste https://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=436 Det er souvenir i dag for event iallfall Denne har jeg sett, men den viser ikke kommende suvenirer [emoji4] Får du nyhetsmailer fra de? Bruker å stå om kommende suvenirer der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Akkurat nå, Tekopp skrev: Får du nyhetsmailer fra de? Bruker å stå om kommende suvenirer der. Ja, men det er ikke alltid jeg får de med meg eller har tid til å planlegge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Akkurat nå, Tekopp skrev: Får du nyhetsmailer fra de? Bruker å stå om kommende suvenirer der. Ja, men det er ikke alltid jeg får de med meg eller har tid til å planlegge [emoji4] Helt motsatt av meg altså, får de med meg og planlegger, men stryker på gjennomføringa [emoji6] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Nå har jeg logga både event og mystery, ingen suvenir til nå. Sørensen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Fikk min første godkjent i dag ? moro! En annen er ikke godkjent fordi en annen visstnok holder på med en i samme område. Kjedelig, for den hadde jeg brukt litt tid på. Men har et annet sted det er plass til den på, og med muligheter for å gjøre den litt artig. Også har jeg en tredje som bare mangler å legges ut, venter på klistermerker og sånn . Og da er det vel ikke noen flere spennende /historiske/fine steder å legge ut her på som ikke er tatt. Men 3-4 holder jo det. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 15. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2016 Eg fant igjen halvparten av ein bug eg tok med meg fra ein cache for lenge sidan. Og eg trur eg veit kvar den andre halvparten er. Snaaaaart skal dei forenast! Må finne ei passande cache å legge den i, stakkars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 15. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2016 29 minutter siden, plutte skrev: Eg fant igjen halvparten av ein bug eg tok med meg fra ein cache for lenge sidan. Og eg trur eg veit kvar den andre halvparten er. Snaaaaart skal dei forenast! Må finne ei passande cache å legge den i, stakkars. Hvis du har logga den ut av cachen, så vil sikker eieren av tb'en sette pris på å få vite hvor den er :-) En av våre satt fast i Tyskland leeeenge, nå er den på USA-sigthseeing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts