Tekopp Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Skrevet 23. Desember 2014 Bruker andre å bemerke feil/problemer hver gang de ser noe galt med en cache?`Og bruker dere å si i fra når dere ikke finner en? Føler meg brått survete som sier i fra om alt som er galt, men det er jo for å gi riktig folk feedback.. Er ikke så gøy når logger er blitt til papmache eller bare forsvunnet, og ingen gir beskjed.. Siter
maysofie Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Skrevet 23. Desember 2014 Bruker andre å bemerke feil/problemer hver gang de ser noe galt med en cache?`Og bruker dere å si i fra når dere ikke finner en? Føler meg brått survete som sier i fra om alt som er galt, men det er jo for å gi riktig folk feedback.. Er ikke så gøy når logger er blitt til papmache eller bare forsvunnet, og ingen gir beskjed.. Jeg bruker si ifra i både logg og pm til CO om cachen er skadet/full eller våt logg/den ikke ligger på oppgitte koordinater osv. Det er ikke alle jeg logger som ikke funnet, men de jeg eller flere har letet i evigheter etter eller mistenker er borte Siter
yurij Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Nytt år nye muligheter TB race? Noen ? Siter
Kokospaniel Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Vi har litt for mange tb'er som sitter fast rundt forbi, har til og med etterlyst en fra en cache i Tyskland. Så kanskje ikke race... Siter
yurij Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Lykke til med den i Tyskland Ang det å bli borte så går det jo å samle kommuner i Norge feks. Trenger jo ikke å sende dem ut av landet Siter
Artemis Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Lykke til med den i Tyskland Ang det å bli borte så går det jo å samle kommuner i Norge feks. Trenger jo ikke å sende dem ut av landetNå måtte jeg le litt, for den av mine som har forsvunnet hadde som oppgave å samle kommuner i Norge. Den i Tyskland er fremdeles på tur rundtom, men fortsatt i Tyskland da. Jeg fant en cache i julen. Første siden august. Kommer til å cache mer i fremtiden, men nå om dagen er ikke interessen helt på topp. Siter
Kokospaniel Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Yes! Der satt to mysteryer. Da var det bare ut å finne de... Denne her var både artig og frustrerende http://coord.info/GC4EP8J Siter
yurij Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Hjelpe og trøste @Kokospaniel Er på level 13 nå... Puh. Moro og da men hjelpes for en jobb Har heldigvis to feilmerka 5/3,5 i Drangedal om denne slår seg helt vrang Siter
Kokospaniel Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 @yurij det er jo bare å spør da :-) Siter
Aslan Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Planlegger USA-tur til sommeren, jeg gleder meg masse til geocaching på et annet kontinent altså 1 Siter
yurij Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 @yurij det er jo bare å spør da :-) Joda,men det er jo litt moro å klare den selv. Har du prøvd? Siter
Kokospaniel Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Joda,men det er jo litt moro å klare den selv. Har du prøvd? Den er løst og henta Siter
yurij Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Den er løst og henta Aha Dere har ikke logga den på nett? Pm på hangman? Siter
Kokospaniel Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Nå har jeg trava rundt i Tromsø på cachejakt i mange timer og jeg finner INGENTING Har funn i Finnmark, trenger funn i Troms... Bycaching aleine er ikke helt min stil, men må jo prøve meg. Siter
maysofie Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Jeg er litt forbannet over TBen min jeg la ut i sommer som skulle til New Zealand... Den ble plassert ved Polarsirkelen, og observert der. Deretter ble den flyttet nordover til Bodø og har vært borte siden i sommer. Korteste TB-historien noen sinne Siter
Gjest Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Nå har jeg trava rundt i Tromsø på cachejakt i mange timer og jeg finner INGENTING Har funn i Finnmark, trenger funn i Troms... Bycaching aleine er ikke helt min stil, men må jo prøve meg. Jeg liker generelt ikke å cache alene der det ferdes andre folk. Føler meg så nørd der jeg går rundt og leter på rare steder Siter
Aslan Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Nå har jeg trava rundt i Tromsø på cachejakt i mange timer og jeg finner INGENTING Har funn i Finnmark, trenger funn i Troms... Bycaching aleine er ikke helt min stil, men må jo prøve meg. Jeg liker generelt ikke å cache alene der det ferdes andre folk. Føler meg så nørd der jeg går rundt og leter på rare steder Hund er gull Utrolig hvor god kamuflasje han kan være ____ Hehe, var og øyelyste Thorvald i dag, og endte opp i Stjørdal siden det vante veterinærkontoret vårt bare har øyelysing en dag i uka nå. Passet perfekt å gå og ta en geocache i sentrum der mens øyedråpene uansett skulle virke i 20 minutter Så da ble det et funn i dag og 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Nå har jeg trava rundt i Tromsø på cachejakt i mange timer og jeg finner INGENTING Har funn i Finnmark, trenger funn i Troms... Bycaching aleine er ikke helt min stil, men må jo prøve meg. Bare si ifra hvis du vil ha hint, har vel funnet de fleste i sentrum tror jeg Siter
Kokospaniel Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 (endret) Har hatt meg en runde på chatten på gcinfo� men spør kanskje pent hvis det ikke hjelper Sent from my iPhone using Tapatalk Red. Fant Strandtorget :-) Endret 10. Februar 2015 av Kokospaniel 1 Siter
yurij Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Lufta gikk litt utav ballongen her Har sysselsatt oss med denne en liten stund så det ble litt sånn tomt når den er ferdig.. 1 Siter
Kokospaniel Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 @yurij vært i Egersund?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
yurij Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Skrevet 10. Februar 2015 Nei,den er løst men har ikke vært vestover enda. Henger på veggen Siter
Wilhelmina Skrevet 11. Februar 2015 Rapporter Skrevet 11. Februar 2015 Imponerende! Har litt å jobbe med en stund til her Siter
maysofie Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Skrevet 25. Februar 2015 Jeg fant en iPhone 4 med knus skjerm i en fuktig cache i dag... Vestfold Vikings er en ganske sammenknytt gjeng, så jeg mistenker at det ville vært snakk om en funnet eller savnet telefon. Dermed lurer jeg på om dette skulle forestille en byttegjenstand. Jeg har tatt den med hjem, tenkte jeg skulle utlyste at den ligger i bilen min om noen savner den på FB-gruppene. Hva i alle dager. Siter
Kokospaniel Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Skrevet 26. Februar 2015 Da er fly og hotell til årets "Meet the lackeys" i Stockholm bestilt. I fjor var det i Oslo, håper på et litt bedre arrangement denne gangen. Gøy å komme seg ut litt Siter
Recommended Posts