Gå til innhold
Hundesonen.no

Borsali'nos 2nd H Hermoza " Mozza"


Mud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk:) Hun passer veldig godt inn. I dag fikk hun tidenes mentaltest, hun fikk besøke søskenbarna til Ask , henholdsvis 2 og 5 år. De er - i motsetning til Ask - ikke hundevante, og de er enhver hun

Lille Blå fra landet er nå offisielt en by-lemur Det feires med et glass vin, en tyggepinne og bildespam fra hennes nye liv.. Fortsatt Mob kamera, sorry..

Ja, og ta med deg hunden! Siden regningen for eierskifte har kommet i posten og jeg nå har hatt Mozza i 4 uker er det vel på tide med en oppdatering? Uten bilder da jeg bare har mobilkamera og hun

Posted Images

Jeg syns hun ble skikkelig, skikkelig søt jeg, og det er det første gang jeg har sagt om en Bedliss (no offence) :D

Takk :D Hun ER søt, hun har et så herlig utrykk :wub:

Ida: * rødme* tenk hvis jeg ikke lærer meg å klippe da! En grunn til at jeg aldri har vurdert frisøryrket liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah :lol: Liker Ida sin kommentar!

Hvorfor har du klippet henne forresten?

Fordi hun slet med å se rett fremfor seg pga klippen. Når hun kunne se folk som nærmet seg ble usikkerheten og bjeffinga hennes på møtende mennesker borte og erstattet av en veldig irriterende labradorpålykkepille - atferd :P

Den skal ut igjen altså, men smalere enn den var.

Powers: det er mange som synes det, men ikke jeg! Hun ser ut som en ny doodlemix :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt lyst på en bedliss, sant? :P

Altså - hadde det ikke vært for at de må klippes og formes, så definitivt. Tenk om de bare kunne kommet fiks ferdig klippet liksom? *ikke si noe om at min bedlis ofte så ut som Mozza etter Siriklipp :lol:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - hadde det ikke vært for at de må klippes og formes, så definitivt. Tenk om de bare kunne kommet fiks ferdig klippet liksom? *ikke si noe om at min bedlis ofte så ut som Mozza etter Siriklipp :lol:*

Ja, jeg skjønner at du ble lei og gikk over til en rase uten pelsstell ?* ler*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk :D

Etter at jeg tok vekk bartene hennes har hun blitt whippet med krøller.. Det er ingen som gjetter at det er en Terrier, men mange spør hva slags mynde det er :lol:

Vel, siden skandinaviske Bedlington Terrier klubben omtaler de som mynde så er det vel ikke heeelt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...