Gå til innhold
Hundesonen.no

Borsali'nos 2nd H Hermoza " Mozza"


Mud
 Share

Recommended Posts

@maysofie Det er selvfølgelig greit at du spør. :) Oppdretter hadde egentlig beholdt henne med tanke på avl, men etter hvert ble det oppdaget at hun har en tannfeil (mangler en tann). Oppdretter var litt usikker på om det var arvelig eller ikke, så hun ble solgt med avlssperre for å være på den sikre siden. @Mud får rette på meg hvis jeg sier noe feil nå, det var nemlig hun som overtok henne fra oppdretter.

I ettertid har det dukket opp et par allergier også, så det er nok like greit at hun aldri har fått valper. :)

Tråden blir stort sett bare oppdatert når hun er på besøk hos foreldrene mine, jeg mangler dessverre skikkelig kamera. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk:) Hun passer veldig godt inn. I dag fikk hun tidenes mentaltest, hun fikk besøke søskenbarna til Ask , henholdsvis 2 og 5 år. De er - i motsetning til Ask - ikke hundevante, og de er enhver hun

Lille Blå fra landet er nå offisielt en by-lemur Det feires med et glass vin, en tyggepinne og bildespam fra hennes nye liv.. Fortsatt Mob kamera, sorry..

Ja, og ta med deg hunden! Siden regningen for eierskifte har kommet i posten og jeg nå har hatt Mozza i 4 uker er det vel på tide med en oppdatering? Uten bilder da jeg bare har mobilkamera og hun

Posted Images

@maysofie Det er selvfølgelig helt i orden. :) Oppdretter hadde egentlig beholdt henne med tanke på avl, men etter hvert ble det oppdaget at hun har en tannfeil (mangler en tann). Oppdretter var litt usikker på om det var arvelig eller ikke, så hun ble solgt med avlssperre for å være på den sikre siden. @Mud får rette på meg hvis jeg sier noe feil nå, det var nemlig hun som overtok henne fra oppdretter.

I ettertid har det dukket opp et par allergier også, så det er nok like greit at hun aldri har fått valper. :)

Tråden blir stort sett bare oppdatert når hun er på besøk hos foreldrene mine, jeg mangler dessverre skikkelig kamera. :P

Stemmer på en prikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig når foreldrene dine legger ut bilder, virker som de er like opptatt av "barnebarnet" sitt som foreldrene mine er av Casper :D:wub:

Hehe ja, det tror jeg nok nesten at de er også. :icon_redface::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...