Gå til innhold
Hundesonen.no

Borsali'nos 2nd H Hermoza " Mozza"


Mud
 Share

Recommended Posts

Du, ikke at du ikke er en suveren fotgraf, helt sikkert, men det går jo an å invitere Siri, eller BP eller noen med stort kamera og skills, sånn litt tilfeldig en dag, kanskje :whistle:

Hahahaha !

Jeg har ikke kamera en gang, det er mobilbilder :P

Ja, noen må ta skikkelige bilder av henne snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk:) Hun passer veldig godt inn. I dag fikk hun tidenes mentaltest, hun fikk besøke søskenbarna til Ask , henholdsvis 2 og 5 år. De er - i motsetning til Ask - ikke hundevante, og de er enhver hun

Lille Blå fra landet er nå offisielt en by-lemur Det feires med et glass vin, en tyggepinne og bildespam fra hennes nye liv.. Fortsatt Mob kamera, sorry..

Ja, og ta med deg hunden! Siden regningen for eierskifte har kommet i posten og jeg nå har hatt Mozza i 4 uker er det vel på tide med en oppdatering? Uten bilder da jeg bare har mobilkamera og hun

Posted Images

*klipp*

Jeg bør vel kanskje presisere for de som ikke følger med i A.N tråden at Mozza er en Bedlington Terrier på 2,5 år som blir omplassert pga en tannmangel.

Takk for oppklaringen! Jeg hadde før denne tråden kom skjønt at det hadde blitt en bedliss hos dere, men detaljene har jeg ikke fått med meg siden jeg har for lite tid til å holde meg oppdatert på AN-tråden :)

Uansett, gratulerer så mye! :D Høres ut som det går supert foreløpig, jeg tror dette er en super løsning for dere alle. Fineste Mozza :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER noe spesielt med bedlisser altså :D. Hun minner meg veldig om min Carlos slik han av og til så ut etter at jeg hadde klipt ham og det var på vei til å vokse ut igjen :D.

Jeg har møtt Anton, men når og hvor?

Er han fra Symretoppen? For da har jeg passet broren hans Arkas :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra Symretoppen? For da har jeg passet broren hans Arkas :).

Vet ikke. Tror jeg har møtt ham på Bjerke eller i Hellerudhallen (trener de AG med Stovner hundeklubb, tro?), eller hm, nei vet bare at jeg har møtt den hunden. Mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER noe spesielt med bedlisser altså :D. Hun minner meg veldig om min Carlos slik han av og til så ut etter at jeg hadde klipt ham og det var på vei til å vokse ut igjen :D.

Er han fra Symretoppen? For da har jeg passet broren hans Arkas :).

Anton er fra symretoppen ja. Har aldri møtt han, men skrivd litt med eier og han virker fantastisk. Viltsporchampion er han også:)

Og ja, det er noe spesielt med bedliss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det går så bra i heimen! :) Hun var jo bare superskjønn.

Men tenk å bli omplassert pga en tann, da. :blink:

Jeg synes det er fornuftig å omplassere hunder man ikke skal avle på jeg. Hun ble jo egentlig beholdt av oppdretter mtp avl. Ja, hun er superskjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Hun virker helt herlig og at hun passer så flott :)

Takk:) Hun passer veldig godt inn. I dag fikk hun tidenes mentaltest, hun fikk besøke søskenbarna til Ask , henholdsvis 2 og 5 år.

De er - i motsetning til Ask - ikke hundevante, og de er enhver hundeeiers mareritt. Hyling, løping, masing på hunden etc. Jeg var forberedt på en viss skepsis, selv Loke fikk litt hetta av de der, men neida.. Mozzamor elsket barna henne, og det endte med at det var ungene som ble lei bikkja :)

Ny leilighet, nye mennesker, hyl og mas: Mozza tuslet rundt med logrende hale og syntes alt var topp.

Denne hunden er fantastisk :)

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt tidlig å gratulere - siden hun ikke er min før om en liten uke - men jo mer hun viser av seg selv , jo mer liker jeg henne. Det er umulig å ikke like henne, selv x'n falt pladask :P

Men overgangen til tispe er ubehagelig altså. Det er så mye mer praktisk med hunder som tisser på alt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt tidlig å gratulere - siden hun ikke er min før om en liten uke - men jo mer hun viser av seg selv , jo mer liker jeg henne. Det er umulig å ikke like henne, selv x'n falt pladask :P

Men overgangen til tispe er ubehagelig altså. Det er så mye mer praktisk med hunder som tisser på alt :P

Kjenner til den :blink: Nå på vinteren går det greit med Shensi, men om sommeren kan vi gå i eeeevigheter :huh:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør man som i heimen her, lærer hunden å tisse på kommando :D

Hun kan å tisse på kommando :huh: Men i perioder vil hun rett og slett ikke, og jeg nekter å mase for å ødelegge kommandoen :D Så da går og går vi xD Men nå i vinter slenger hun seg ned med engang vi sier "gå på do"^^ Flinke lille.

Nok OT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Må ærlig innrømme at det føles som hun er min :P Har informert oppdretter om at det ser i aller høyeste grad ut til at jeg beholder henne, men at det er greit å gå prøvetiden ut for "syns skyld " .

Jeg trives veldig med den lille frøkna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey, så kult! Grattis med din egne lille kamphund, kamphunder er de beste hundene de. :P

Høres ut som dere har det storartet sammen, og jeg skal hilse Ask fra Heljar og si at hund, det er bra søskensubstitutt det! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...