AG79 Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 Ufyselig vær i dag.. så ingen dagsferske bilder.. Men her er noen fra slutten av April, hvor Orion leker med Farkas, som er året yngere.. 2 Siter
jma Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 ser ut som om dem koser seg skikkelig flotte! 1 Siter
AG79 Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 ser ut som om dem koser seg skikkelig flotte! Ja..det er stor stas å leke med likesinnede Siter
Guest vivere Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 Ja, de jeg har sett eid (av Ulveblikk, eller oppdrettet av Ulveblikk) har vært langt større enn en gjennomsnittlig AH, eller SH for den saks skyld. Ulveblikk har også selv bekreftet at de ikke henger med i spannet pga størrelse / tyngde. Særlig når det er løse spor. Jeg skal ikke mene noe om Ulveblikk, jeg tror ikke jeg har sett noen, eller kanskje bare en, men Saarloos har en slektning av omtrent samme type som jeg vet blir brukt i løp som går fra Italia gjennom Alpene og til nabolandene i nord. At Saarloos ikke blir nevneverdig brukt i løp tror jeg henger sammen med andre faktorer enn størrelsen. Siter
spot Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Skrevet 14. Mai 2012 Ja, det er sikkert mulig, men i disse landene som du nevner kjører de ofte på meget godt preparerte spor, ikke som i Norge. Og disse hundetypene kan sikkert gå i spann, men det fungerer antakelig dårlig sammen med andre, mindre og raskere hunder. Man kan jo for såvidt kjøre med mange raser. Selv kongepudler har jo kjørt Iditarod. Siter
AG79 Skrevet 16. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2012 Dårlig med fotos om dagen.. men her er et av Orion som fra hundegården vurderer om det er turjakke eller vanlig jakke jeg har på meg.. 8 Siter
AG79 Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2012 21.06.12 - Tynning uten vinterpels : 1 Siter
Lillemunn Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Skrevet 22. Juni 2012 Flotte bilder av en utrolig vakker hund! Siter
AG79 Skrevet 24. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 St.hansaften 2012. Fantastisk lys mtp at klokken her er 22:30. Godt å få litt vann i varmen ! 6 Siter
Ozzy Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Skrevet 27. Juli 2012 Over en mnd siden sist du la ut bilder. Tikk-takk, jeg venter. :P 3 Siter
Hermes Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Skrevet 27. Juli 2012 Fikk litt bedre inntrykk av størrelsen her. 4 Siter
AG79 Skrevet 3. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2012 Et par tre dagsferske høstbilder .. 6 Siter
Snøfrost Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Jeg har sett en del "live", riktignok fullstendig utenfor deres naturlige habitat og inne på en utstilling, men de så IKKE ut som Orion, det må jeg bare si! Kan si meg enig i dette. Har etterhvert sett en del Sarlooser og Tsjekkere (og sliter fortsatt med å se forskjell på de to om de ikke står ved siden av hverandre). Og de fleste synes jeg grovere i hodet (av hannene) og ser generelt langt mer "Schäfer" ut - ikke moderne show schäfer da, men som en gammaldags en. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Nydelig! Utrolig flotte de bildene med den gamle skigarden, føler liksom det er en ulv du har vært så heldig å få kommet nært innpå og fotografert 1 Siter
AG79 Skrevet 4. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2012 Nydelig! Utrolig flotte de bildene med den gamle skigarden, føler liksom det er en ulv du har vært så heldig å få kommet nært innpå og fotografert Takk for det 1 Siter
Margrete Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Min datter mens hun ser på bilder: tnaaaw vil ha slik, tnaaaaw, :wub: osv osv gjennom mange sider Siter
AG79 Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2012 Kan si meg enig i dette. Har etterhvert sett en del Sarlooser og Tsjekkere (og sliter fortsatt med å se forskjell på de to om de ikke står ved siden av hverandre). Og de fleste synes jeg grovere i hodet (av hannene) og ser generelt langt mer "Schäfer" ut - ikke moderne show schäfer da, men som en gammaldags en. Saarloosen har helt klart et schäfer-stuk over seg.. Med tanke på hva som er i genpoolen så er det kanskje ikke så rart heller Siter
Recommended Posts