Jump to content
Hundesonen.no

Saarloos Wolfdog: Crying Wolf Orion of Ulveblikk

Recommended Posts

• Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fint i fjellet nå[emoji108]

Halla ! 

Posted Images

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Fantastisk flott hund og bilder! :wub:  En ren nytelse og se på! :) Kan jeg spørre om noe? Du er ikke redd han skal komme seg på 'vift'? Hadde det vært min hund hadde jeg vært sterkt bekymret for at noen skulle 'skyt og grav ned' i disse ulvetider.. Hadde hunden tatt seg en tur på egenhånd :/ 

• 2 years later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er ikke sikkert hun har for mye energi eller får for lite aktivitet, det kan jo være at hun bare er ekstra glad i folk. Det høres ut som hun er veloppdragen nok, så er det så farlig om hun blir litt full av lopper når det kommer folk? Det er såklart greit å lære henne å legge seg og slappe av etterhvert ved besøk og sånt, men det er ikke sikkert at hun noen gang blir like rolig som de andre du har hatt, hunder er forskjellige de også.
    • Tja. Jeg tenker jo det kommer veldig an på hva du jobber med, hvor, og ikke minst hvor i landet og hvordan smittetrykket er der. Ikke alt helsepersonell er nødvendigvis noe mer utsatt enn mange andre yrker som er i nærheten av folk. Overflatesmitte er også et langt mindre problem enn luftsmitte, så det skal nok litt til.
    • I disse dager med munnbind og håndsprit, er det egentlig innafor å gå på shopping i arbeidsklær når du er helsepersonell? Var på et stort kjøpesenter i dag og ble overrasket da jeg så ei ung dame i hvite arbeidsklær, med søsterur og alt, som rusla rundt med handleposer fra tre forskjellige klesbutikker og hadde god tid... Jeg er ihvertfall ganske sikker på at jeg selv ville brukt privatklær uansett om jeg nettopp var ferdig på jobb eller skulle på jobb etterpå.
    • Hei, Jeg har en Gordon Setter tispe på 5 år. Hun er ekstremt energisk spesielt rundt andre mennesker, samt når noen kommer og går hjemme. Jeg sykler, løper og står på ski med henne nærmest hver dag for å hvertfall dempe denne adferden noe. Vi har hatt to Gordon Settere før som var helt like, men som roet seg når de passerte 4 år. Er det noen som har gode tips eller erfaringer for å roe henne ned? Det er generelt veldig høyt energinivå på henne hele døgnet.  Hun hopper ikke på andre, spiser aldri på ting og er veldig sosialisert, men har veldig høyt energinivå.
    • Det er som nevnt aldri noen som har leker eller godbiter i hundeparkene. Der løper hundene sammen.  Er ikke noe problem å gi godbiter til andre hunder samtidig som hun vet at hun også får (før eller etter). Vanskelig å forklare dette i ord ser jeg. Verken jeg eller andre som kjenner henne synes at noe av dette er et "problem" foreløpig. Men vil være i forkant og unngå at det skal utvikle seg til det. Skal teste ut det du foreslår. Tusen takk for utfyllende svar!  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...