Gå til innhold
Hundesonen.no

Saarloos Wolfdog: Crying Wolf Orion of Ulveblikk


AG79
 Share

Recommended Posts

Helt nydelig hund (og flotte bilder!)! Jeg skjønner jo hvorfor samboeren er helt frelst for disse. Men etter det Raven skrev, så er jeg mer sikker i min sak at noen slik hund blir aldri aktuelt hos oss. Kan man kanskje krysse fingrene for at om 50-60 år så har de avlet frem en saarloos som er litt mindre "vilt", eller hvordan jeg skal forklare det?

Forresten, for samboerens sin skyld så er jeg fortsatt interessert i å møte noen saarlooser, hvis mulig. Så hvis det var noen saarloostreff eller noe sånt rundt Oslo/akershus området som vi kunne komme på, så får dere gi et pip. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Halla ! 

Fint i fjellet nå[emoji108]

Posted Images

  • 3 weeks later...

Han er den flotteste hunden jeg noengang har sett. Utrolig vakker og flott. Hadde vært kjekt å truffet på en slik hund en dag. Men det er definitivt ikke en rase for meg. Det hadde nok gått helt galt er jeg redd.

Selv venter vi på svar om vi får overta ei Manchester terrier tispe som blir 2år. Er plenty nok hund for meg det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den flotteste hunden jeg noengang har sett. Utrolig vakker og flott. Hadde vært kjekt å truffet på en slik hund en dag. Men det er definitivt ikke en rase for meg. Det hadde nok gått helt galt er jeg redd.

Selv venter vi på svar om vi får overta ei Manchester terrier tispe som blir 2år. Er plenty nok hund for meg det.

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er virkelig det jeg vil kalle "Eyecandy" håper på å få se en Sarloos live engang i fremtiden! Vakre, fantastiske dyr!

Jeg har sett en del "live", riktignok fullstendig utenfor deres naturlige habitat og inne på en utstilling, men de så IKKE ut som Orion, det må jeg bare si! :)
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...