Mirai Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Tror alle ville hatt dårlig samvittighet i den situasjonen. Som du og dyrlegen sa, ingen kunne garantere at operasjon ville gi et positivt utslag, så. Det er det rette valget, selv om det uansett føles feil. Klem til deg, heldigvis har du Zima fremdeles 1 Siter
Artemis Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Stor klem til deg Aya! Forferdelig så uheldig du er med BCene dine! Siter
Gjest Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Så trist, kondolerer. Jeg vet fra egne og venners opplevelser at samvittigheten er tøff rett etter, men med tiden skjønner også hjertet at det var riktig. Stor trøsteklem. Håper Zima kan være til trøst og hjelp fremover. Siter
Ia Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Alle varme tanker til deg i kveld, Aya. Et lys er tent, og jeg sender deg alt av mentale klemmer Du gjorde det eneste rette. Jeg vet at Knott er stolt av deg nå. Siter
Emilie Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 110 % riktig avgjørelse, men fortsatt må det føles ******, jeg vet hvordan du har det og det er tøft! Tenker på deg Siter
Maria Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Tenker på deg og synes du har gjort et tøft, lite egoistisk valg! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Du har vært sterk og redelig. Ha det bra, Knott, måtte du evig danse på strender og gjete sauene vi teller før vi sovner. 1 Siter
Siri Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Sender trøsteklemmer herfra *klemme*. Siter
Aya Skrevet 13. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Tusen tusen takk. Det betyr masse for meg å få støtte! Dere er så gode og snille alle sammen. Siter
ida Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Kjære, kjære Ingvild. Alle gode tanker går til deg og de tøffe avgjørelser du må stå i helt alene Nå ønsker jeg bare at du skal oppleve gleden over å ha en frisk hund som dør utgammel og småsær Siter
Djervekvinnen Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Ånei så utrolig trist Aya! Kan bare tenkte meg til hvor forferdelig det er.. Men med tiden vil du nok innse at det var til det beste og skyldfølelsen vil gå over. Så får du og Zima trøste hverandre så godt dere kan.. Uff, det er vondt når det skjer slikt.. Føler med deg! Stor klem! Siter
Peers Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Jeg er dypt imponert av hvor sterk og rettferdig du er i en så vanskelig situasjon... Du har gjort det beste for Knott, Zima og deg, mange vil vært mye mer egoistiske 1 Siter
Mud Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 * klemme lenge på * Selvfølgelig var det rett avgjørelse. Men dette burde du ikke måtte gå igjennom igjen alt nå Men Knott har det bra nå <3 Siter
MarieR Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Du tok den riktige avgjørelsen, for både deg selv, Zima og ikke minst Knott selv. Siter
Guest Michellus Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Sender en stor klem til deg Siter
Recommended Posts