Anita F Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med et veldig flott kull!! Gleder meg til å følge med utover! Siter
Siljus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse med et flott kull, til både deg og Talli Siter
Gullen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med Talli's 6 søte små. Siter
ida Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Oppdrettere har da så mange snåle krav, atte. Det går vel an å ha i kontrakten at alle valpekjøperne må være/bli sonenmedlemmer og oppdatere sine valpetråder sånn minst ên gang i uka det første året Helt naturlig, spør du meg 5 Siter
Krokus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med de små! Gleder meg til å se mer bilder etterhvert Siter
ipadda Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 GRATTIS med de flotte kullet. Flinkeste Talli :-)) Siter
SFX Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med sekslingene, og tusen takk for at jeg fikk være med! Som jeg sa til deg, har jo Talli fantastisk enkle fødsler - jeg har sett kyr presse hardere for å drite. Selv om det er typisk at når vi blir enig om at tempen stiger sakte og det bare er å legge seg og lade opp til fødsel, så skjer ting innen to timer 3 Siter
Pingo Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Grattis så mye med en flott kull! Bra kjønnsfordeling også jo Gleder meg til bilder av ekorn-talliban-gjengen. Siter
AnnikenK Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull Siter
Aslan Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye! Utrolig spennende å følge med (: Siter
Ganzie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer masse med flott kull og (tilsynelatende i allefall) lett og fin fødsel Siter
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Oppdrettere har da så mange snåle krav, atte. Det går vel an å ha i kontrakten at alle valpekjøperne må være/bli sonenmedlemmer og oppdatere sine valpetråder sånn minst ên gang i uka det første året Helt naturlig, spør du meg Å, det hadde vært koselig! Meeen litt mye å kreve kanskje? Gratulerer med vel overstått, også håper vi at Tallli og Jeanette nå får kose seg masse med valpene Siter
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Misunner deg tiden fremover, selv om jeg ikke vet hvordan den er. En kan jo bare drømme Valpekos 24/7 Mamma tippet forresten riktig! Hun sa til meg i dag tidlig at det kom 2 hannhunder og 4 tisper Skjønner ikke hvordan hun alltid får slikt rett! Siter
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Kjempegrattis! *Dra øynene tilbake til Skype* Siter
breton Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye, og velkommen til verden små ekornbabyer Siter
Helene Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så mye med et flott kull og kjønnsfordeling! Jeg drømmer om samme fordeling om en 3,5ukers tid Siter
Gjest Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse! Kjempegøy! Gleder meg til å følge de små som går til sonenfolk. Siter
Pringlen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med fint kull med super fordeling:) Har satt opp bestilling på tilsvarende fordeling her om 3 uker, gjerne med et par tisper til. Men får vel sikkert bare hanhunder da... Siter
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Psssst... hviske litt stille SESSVOLL Går for det samme det vel. Østlandet er Østlandet. Siter
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med fint kull med super fordeling:) Har satt opp bestilling på tilsvarende fordeling her om 3 uker, gjerne med et par tisper til. Men får vel sikkert bare hanhunder da... Fikk ikke akkurat drømme fordelingen sist med 5+1 så jeg syns jeg "fortjente" det. Nå starter den harde jobben med å gi tilbud til noen og avslag til andre. Kjenner jeg er glad jeg stoppet valpelisten min når jeg gjor... Man skal liksom dele ut den ultimate glede og deprimerende samtidig. Siter
Recommended Posts