Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Der fikk jeg høre fra oppdretteren i DK at hun hadde hatt det i ett kull, og det ble mer og mer borte.

Jeg har sett på de bildene 1000 ganger ettersom jeg vurderte broren til denne en stund. Og jeg har faktisk ikke lagt merke til det en eneste gang :lol:

Bildene er fra Kennel Skovfarmen

c_kuld3.jpg

Må bare kommentere jeg altså; Sjekk liggestil ved matfatet a :lol:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Alle hundene her har hvite poter. Scilos har èn sort klo, sorte værhår på den ene siden og hvite på den andre. Tolleren (Fibi) kan ha hvite sokker opp til knærne, så jeg har ingen idè om rett og galt på kelpien i noe fall. Det hvite er jo bare søtt, men jeg skjønner jo at det er litt synd, hvis det er utstillingsfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hundene har har hvite poter. Scilos har èn sort klo, sorte værhår på den ene siden og hvite på den andre. Tolleren (Fibi) kan ha hvite sokker opp til knærne, så jeg har ingen idè om rett og galt på kelpien i noe fall. Det hvite er jo bare søtt, men jeg skjønner jo at det er litt synd, hvis det er utstillingsfeil.

Det er så lite at jeg tror det egentlig er ubetydelig for utstilling. Da må det stå mellom to ganske like hunder og dommeren leter etter den lille feilen som gjør at de plasseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Litt oppdatering. I går fikk de være i fred igjen da det faktisk virket som Talli hadde vondt ut på dagen. Ingen temp (eller den er på vei ned til normalen) mye stress pistring og generellt vill hun ha meg i valpekassen. Tydeligvis er jeg en smertestillende pille :lol:

Der av ingen bilder eller film i går. :) Jeg tipper livmoren hadde sine siste sammentrekninger evt kramper.

Men hun har tatt seg veldig fint av bebisene til tross for dette, er ikke mye jeg trenger gjøre annet enn å veie de egentlig. De har alle økt i vekt og begynner jevne seg mer ut i størrelsen.

Jeg skal ta å filme de litt i dag da Talli er sitt normale avslappete seg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

For noen knirkelyder! Høres ut som små marsvin! :wub: Det ser litt vanskelig ut å ligge med alle de rundt seg :P

Hun har faktisk en veldig god teknikk. Om hun vil legge seg ned så tar hun labben og bare skyver alle over på den siden hun mener de skal ligge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, så søte! Den hørtes skikkelig fornærmet ut den Talli kom bort i :lol:

Og den var kul den som kom krypende bakfra.. De er så mobile.

Men jeg synes jeg ser en tydelig fargeforskjell på de, eller blingser jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Herre, så søte! Den hørtes skikkelig fornærmet ut den Talli kom bort i :lol:

Og den var kul den som kom krypende bakfra.. De er så mobile.

Men jeg synes jeg ser en tydelig fargeforskjell på de, eller blingser jeg?

Det er ikke "nok" fargeforsjell til at jeg sier noen av de er røde. De er sjokolade med litt nyanser. Jeg tror ikke noen av de får rød underpels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...