Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Oppdrettere har da så mange snåle krav, atte. Det går vel an å ha i kontrakten at alle valpekjøperne må være/bli sonenmedlemmer og oppdatere sine valpetråder sånn minst ên gang i uka det første året :D Helt naturlig, spør du meg :whistle:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sekslingene, og tusen takk for at jeg fikk være med!

Som jeg sa til deg, har jo Talli fantastisk enkle fødsler - jeg har sett kyr presse hardere for å drite.

Selv om det er typisk at når vi blir enig om at tempen stiger sakte og det bare er å legge seg og lade opp til fødsel, så skjer ting innen to timer :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdrettere har da så mange snåle krav, atte. Det går vel an å ha i kontrakten at alle valpekjøperne må være/bli sonenmedlemmer og oppdatere sine valpetråder sånn minst ên gang i uka det første året :D Helt naturlig, spør du meg :whistle:

Å, det hadde vært koselig! :lol: Meeen litt mye å kreve kanskje?

Gratulerer med vel overstått, også håper vi at Tallli og Jeanette nå får kose seg masse med valpene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...