Mud Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Bare en. Jeg vil oppleve å bli bestemor! Jeg har allerede begynt å forberede guttungen Ellers har jeg mye jeg vil gjøre, men ingenting jeg blir direkte opprørt hvis jeg aldri får gjort. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jeg har allerede gjort mye av det som jeg MÅ- Få barn- dykkesertifikat- svømme med ville (og tamme) delfiner flere ganger - dra på walkabout for ørten uker i Australia- m.m. ^Jeg vil gjerne gjøre alt en gang til når jeg blir gammal! Pluss ta den sjansen jeg missed out on og dykke med hvithai. Ja, også vil jeg også få barnebarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Reise til Island Ha hest igjen Hoppe i fallskjerm Bo i nord norge og ha fjell utenfor huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Oppleve mye mer av verden, og ikke minst Norge. Hoppe i strikk Hoppe i fallskjermSitte på i helikopter (dette blir kanskje med i fallskjermhoppinga) Svømme med delfiner Telttur i skogen Oppleve verden er på god vei, og håper det fortsetter sånn Helikopter er prøvd ut. Delfiner tror jeg utgår, da jeg ikke kjenner at det er noe jeg MÅ (hadde flere muligheter i Mexico). Dykke burde stått på lista, og det er også prøvd ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Denne tråden har jeg visst gått glipp av tidligere, men har tenkt litt på dette i det siste. Jeg skal gå til fots fra Oslo til Bergen! Hoppe i fallskjerm er også et ønske mangler bare noen å gjøre det med. Få meg en hund jeg kan trene og konkurrere med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Hmm jeg har visst ikke skrevet noe her. Det er få ting jeg føler at jeg MÅÅÅ gjøre, men mange ting jeg kunne tenkt meg til - Det hadde vært arti å fått sjangs til å hoppe i fallskjerm. - Lært seg å kjøre motorsykkel - Eie en ny bil (drømmer jo veldig om en slik sportstype da, som gutta snur seg etter ) - Flytte enda mer landlig og få mulighet til å kunne ha flere dyr, kanskje også hest. - Jeg har litt lyst å oppleve det å ha et valpekull - Eie bobil - Bestige en fjelltopp - Eie en ibiza hund Jeg har faktisk aldri hatt noe stort reise-behov/ønske. Det er ingen steder som frister veldig. Føler at jeg bor på verdens fineste sted, så å reise må kun være for å se noe nytt. jeg og samboer har aldri reist utenlands sammen, så jeg håper vi får oss ei reise sammen. Island, england, tyskland, østeriket, polen, romania etc. slike type land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 - Dykke med hai - Hoppe i fallskjerm og strikk - Rafte i større og skumlere elv - Kjøre/kjøpe banebil selv - Ridetur fra Ranch - Prøve downhillbiking - Kjøre skikkelig offpiste/paraglide på ski Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Da har jeg slått sammen de to trådene - IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 .. Reise til Australia på flere mnds ferie med Thorstein .. Reise på tur til Storbritania igjen .. Reise på tur til USA og besøke Hanne samt roadtrippe litt .. Besøke Harry Potter parken i USA!!!! .. Trene masse blodspor igjen .. Opperere Amiga .. Amiga blir Nuch og norsk viltsporchampion .. Issi blir Nuch og komme oss til Elite, samt begynne med bruks .. Kjøpe Bil .. Kjøpe Hus Men alt avhenger at jeg blir bedre først, så det får være første prio Må vel nesten oppdatere dette da flere ting utgår da Amiga er borte - Reise til Australia på flere mnds ferie med T - Reise mer til Storbritania - Reise til UISA og besøke HAnne samt harry potter parken - Harry potter studios i london - Kjøpe leilighet/hus - klare å gjennomføre en fjelltur i Norge med hundene - Få seg en ny corgi - Reise til sør-afrika Bil har vi kjøpt og alt med Amiga og Issi utgår. Er nok mer men jah,det jeg kom på i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 - gjennomføre alle arbeidskrav og eksamener i ex.fac, sånn at jeg får graden min (gjett hva jeg egentlig skulle jobba med nå... ) - flytte til et sted med et større og mer aktivt dansemiljø, så det går an å begynne å danse igjen uten krav/ forventninger til at jeg skal ta over masse instruering og styreverv (hei, Oslo! ) - ordne flere, faste lekekompiser til vofsen, så hun får vært sammen med andre hunder mer regelmessig - ta et årsstudium i noe bibliotekaktig, og forhåpentlig skaffe meg en relevant jobb etter det (hei, HiOA! ) - begynne å trene mer regelmessig med vofsen, når jeg får litt mer overskudd - slutte å ha dårlig samvittighet over treningsmengden vår når jeg ikke har overskudd. Frøkna har det faktisk fint her sammen med meg, hun lider ingen nød på noen måte. - på litt lengre sikt: skaffe meg stabil nok inntekt til å spare en fast sum hver måned og så kunne jeg selvfølgelig føyd på "ta den tatoveringa jeg har planlagt", "dra tilbake til Grønland på feltarbeid" og sånt, men den småkjedelige lista over er egentlig den som er viktigst for meg akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Jeg har en drøm som jeg gjerne skulle ha oppfylt å det er å svømme med delfiner i havet. Bortsett fra det, så har jeg det jeg ønsket meg i livet, som jeg faktisk kan påvirke: en flott mann, snille hunder, gode hester, småbruk og jobb. svømme med delfiner reise til Montana på ranch ferie skrive en bacheloroppgave som er ultrafantastisk Jeg gjentar meg selv litt her, men altså tydeligvis hadde behovet for å gjøre noe endret seg fra 2011 til 2013, siden jeg faktisk har sluttet i jobben og begynnt å studere i steden. Men jeg vil fortsatt svømme med delfiner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Jeg har lyst til å reise langs hele norges kyst med båten Har ikke kommet lengre en Kristiansand, så jeg har en del igjen kan man si. Og jeg drømmer meg fremdeles bort når jeg ser bilder fra båtturer langs både Vestlands- og Nordlandskysten. *fortsette og drømme* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Halvannet år etter at jeg startet tråden, og jeg har enda ikke spist sushi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Kom jammen meg på en ting! Jeg vil/må/skal/har veldig lyst å se Grand Canyon. Geologi-geeken i meg osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Halvannet år etter at jeg startet tråden, og jeg har enda ikke spist sushi. Du har ikke gått glipp av noe Det er ÆSJ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Når ungene er så store at de har startet sine egne liv, da skal jeg til Australia igjen. Jeg skal tilbake på elva ( kajakk/ raft), av ymse årsaker lot jeg det skli ut av livet mitt- og jeg savner det grusomt. Må "bare" overvinne min egen fysikk og mentale sperrer først. Slenger med klatringen og. Jeg skal ha hest igjen. Det forutsetter egnet sted å bo, og økonomi i orden. Jeg skal bli velfungerende, og jeg skal studere/ ta høyskoleutd. Jobber med saken (e) Og til slutt, jeg skal finne igjen gleden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Og der kom jeg på enda en ting - jeg vil sitte på en rallybil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg vil gjerne kjøre vannscooter igjen, det var artig det! Finne en jobb jeg gleder meg til å dra på om morningen. Reise mer, kunne tenkt meg Italia og Thailand igjen. Dra på ridetur. Trenger ikke egen hest engang, men en ridetur av og til hadde vært kjempeherlig. Kanskje studere mer? Kanskje flytte på meg, gjerne sørover. At jeg og Blaze kommer oss til kl.2 i LP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg vil dra på Safari Starte i LP med Demi ( mest for å ha prøvd ) Lære å danse magedans ( har begynt ) Bli bestemor Det er vel enkelte ting som er mer realistiske enn andre å få gjennomført, men jeg har i flere år tenkt at jeg bare MÅ få kommet meg til Lofoten på fotosafari, evt dra den litt lenger og ta med Island også. To uker på Island med kun fotografering som mål - DET er drømmen, det . Det må du gjøre. Gleder meg til bildene En mann som vil være med på alt dette uten å dø pga mangel på solsenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Men en ting til dere som skriver at dere vil bli bestemor. Det er vel egentlig ikke opp til dere, eller noe dere kan styre? Selv om dere får barn selv, så er det jo ikke dermed sagt at de får barn igjen.... Så det blir vel litt rart for meg å ha det på en "to do" liste over hva man vil ha gjort i løpet av livet sitt? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Men en ting til dere som skriver at dere vil bli bestemor. Det er vel egentlig ikke opp til dere, eller noe dere kan styre? Selv om dere får barn selv, så er det jo ikke dermed sagt at de får barn igjen.... Så det blir vel litt rart for meg å ha det på en "to do" liste over hva man vil ha gjort i løpet av livet sitt? Man har da lagt inn rimelig store aksjer. Tror det er større mulighet for at jeg blir bestemor enn at jeg får tatt den turen på Route 66 feks Det blir litt som å begynne å spare til ting man ønsker seg, det er ikke dermed sagt man får kjøpt det allikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Men en ting til dere som skriver at dere vil bli bestemor. Det er vel egentlig ikke opp til dere, eller noe dere kan styre? Selv om dere får barn selv, så er det jo ikke dermed sagt at de får barn igjen.... Så det blir vel litt rart for meg å ha det på en "to do" liste over hva man vil ha gjort i løpet av livet sitt? Man kan jo alltids hjelpe til også.. Du vet, stikke hull i kondomer og slikt med ei nål 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har egentlig ingen ting jeg føler at jeg "må gjøre før jeg dør". Det er mye jeg har lyst til, men det endrer seg stadig, og flere ting er allerede unnagjort (strikkhopp, fallskjermhopp, loffing og opplevelser i Afrika x 2 for å nevne noe..). En ting jeg derimot føler at jeg MÅ få gjort, er å sy den liftgardina til stua. Trossalt bodd her snart halvannet år.. Man kan jo alltids hjelpe til også.. Du vet, stikke hull i kondomer og slikt med ei nål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har veldig lyst til å reise til galapagosøyene. I tillegg til vietnam, thailand og kanskje også japan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Besøke graven til pappa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts